Lind78

Morten & Pernilles Bryllupsplan

335 indlæg i dette emne

Jeg kunne nu faktisk bedre lide den første du lavede. Jeg synes det er lidt synd at båndet går over den fine struktur på forsiden og stjæler fokus fra det.

Men de er nu stadig super fine! Er vild med måden selve invitations teksten sidder fast. :thumbsupsmileyanim: Og så er farverne jo altså bare fantastiske.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Stort tillykke med frieriet og det forestående bryllup...

Vi skal også giftes 28.05.2011, så glæder mig til at følge dig i planlægningen - er vild med din nye kreation af invitationen.

Får mindre stress af at se hvor meget I allerede har styr på, så må vist snart få lært at lave en planlægningstråd - har dog kjolen og glæder mig til at prøve den igen, så jeg kan få lagt billeder herind med mig i den.

Uuuuuh hvor er det bare spændende det hele...

Redigeret af Musen0
0

Del dette indlæg

Nu med bordeaux tema også ;-)

Jo, jo, lige som man tror det ene så kommer det andet ;-)

Nå men bordeax vægge ved feststedet har rykket mig til bordeaux, fuchsia og elfenben nu (måske stadig et squizz limegrøn.).

Nye invitationer kommer snart.

- så kreativ man jo er ;-)

Ellers en up-date - min skrædder til specialændringer på kjolen er næsten fundet ;-)

Pernille

0

Del dette indlæg

Nu med bordeaux tema også ;-)

Jo, jo, lige som man tror det ene så kommer det andet ;-)

Nå men bordeax vægge ved feststedet har rykket mig til bordeaux, fuchsia og elfenben nu (måske stadig et squizz limegrøn.).

Nye invitationer kommer snart.

- så kreativ man jo er ;-)

Ellers en up-date - min skrædder til specialændringer på kjolen er næsten fundet ;-)

Pernille

Jeg har også tidligere ændret i vores farvetema pga. stolenes farve ved vores feststed. Så jeg føler med dig! Det kan være frustrerende. Men jeg glæder mig til at se de nye invitationer! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan dér!!

Endelig tog min indre fandenivoldskhed over og droppede "det skal bare være anderledes" - temaet.

Som tidligere nævnt har farvetemaet forvoldt mig store latterlige problemer.

KISS - Keep it simple stupid!

Bordeaux er farven i temaet i invitationer, som i bordkort og ja sågar på væggene i festlokalet (bare rolig, væggene er malet sådan i forvejen, det er ikke slået klik for mig). ;-)

Her er udkastet som jeg 99 % holder fast i.

- er sgu helt afslappet, så helt forkert kan det ikke være ;-)

post-41782-1285875023.jpg

0

Del dette indlæg

Sådan dér!!

Endelig tog min indre fandenivoldskhed over og droppede "det skal bare være anderledes" - temaet.

Bordeaux er farven i temaet i invitationer, som i bordkort og ja sågar på væggene i festlokalet (bare rolig, væggene er malet sådan i forvejen, det er ikke slået klik for mig). ;-)

Ih jeg er fuld af beundring (og lidt misundelse :shopping:) over hvor hurtigt du lige kan trylle noget smukt krea frem. Superfint!!! Hvad skal der være i æsken? :huh:

0

Del dette indlæg

Sådan dér!!

Ha ha ha ha hvor godt Pernille, fik lige dig på nethinden med malerrulle i hånden :huh:

Synes dine invitationer er blevet super flotte og enkle :shopping: Love it !!!! Og fedt du bare lige smækker dem sammen sådan vupti ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan dér!!

Ih jeg er fuld af beundring (og lidt misundelse :shopping:) over hvor hurtigt du lige kan trylle noget smukt krea frem. Superfint!!! Hvad skal der være i æsken? :huh:

Taaark, hvor er I søde ;-)

I æsken skal der være chokolader med monogram på. Det er jo lidt sødt syntes jeg ;-)

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Mit diadem.

Det var så smukt at jeg købte det impuls uden omtanke for at jeg er en guldpige.

Og dette er sølv.

Måske kommer det til salg.

Vil nemlig også have perler på spiral i håret, og så bliver det vist for meget af det gode ;-)

post-41782-1286011515.jpg

Redigeret af Lind78
0

Del dette indlæg

Og så endelig et billede af mig i kjolen som den ser ud nu.

Den skal nemlig ændres en hel del. bl.a. laves mere i havfrue forfra og bagpå skal stoffet samlet under rumpen. Samt toppen skal ændres en hel del. Fortil skal stoffet løftes/draperes på nederdelen så tyllet indenunder kommer til syne.

Er sååå spændt på det endelig resultat.

post-41782-1298493603.jpg

Redigeret af Lind78
0

Del dette indlæg

Een af mine ideer:

Fortil en min ide som før beskevet, at stoffet hæves/ eller draperes, så tyl kommer til syne fortil.

Så bliver der lidt mere prinsesse over den ellers enkle kjole

post-41782-1298493634.jpg

Redigeret af Lind78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har forgæves forsøgt at finde drømmebuketten på nettet.

Men har set billeder af den på tryk.

Generelt er den ekstremt simpel og MEGET anderledes.

Buketten hænger fra armen og ved langs kjolen. max 5 blomster. Så smuk!

Finder jeg den, sætter jeg billedet herind.

Ellers er det een af disse to modeller det bliver.

post-41782-1286131982.jpg

post-41782-1286131992.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer