Lind78

Morten & Pernilles Bryllupsplan

335 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det ser spændende ud! Og rigtig flotte farver! :cheerleader3: Men jeg tænker på om dit flotte tykke hår kan holdes fast med hårnåle, istedet for de der "nip-nappere"? Det tror jeg ville være pænere, hvis det ellers kan lade sig gøre. :)

Smiler - nej de der monster krokodiller vil selvfølgelig skulle erstattes med .... noget andet der kan klare al den vægt.

Ellers må det ende med en valk ;-)

Redigeret af Lind78
0

Del dette indlæg

Var hos min skrædder igår med kjolen, for at snakke om min tanker og drømme for kjolen var mulige.

Og efter en god gennemgang kom vi frem til at....

... det var det!!!!!

Jubiii!

Kjolen bliver lidt halvdyr at lave, men det gør ikke så meget.

Den bliver som jeg har drømt og egentlig en helt anden stil end den er nu.

Skrædderen er super detaljeorienteret og dygtigt. Så føler min kjole er i trygge hænder.

Jeg glæder mig som et lille barn ;-)

Nille

Redigeret af Lind78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som lovet et billede af mit Gudnitz inspirerede kjolepynt.

Der tilføjes muligvis bordeaux perler eller bånd da mere på min kjole og buketten måske skal være bordeaux.

Men dette er 1. udkast - jeg er ikke videre skrap med nål og tråd ;-)

- endnu.

For at definere str. kan jeg sige at blonden er 17 cm lang.

Den skal sidde i forbindelse med drapering under måsen og foran.

Nille

post-41782-1288016770.jpg

Redigeret af Lind78
0

Del dette indlæg

Som lovet et billede af mit Gudnitz inspirerede kjolepynt.

Der tilføjes muligvis bordeaux perler eller bånd da mere på min kjole og buketten måske skal være bordeaux.

Men dette er 1. udkast - jeg er ikke videre skrap med nål og tråd ;-)

- endnu.

For at definere str. kan jeg sige at blonden er 17 cm lang.

Nille

Det ser da rigtig fint ud :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjolen som er grundstenen til min kjoleændring er denne drøm af en kjole.

Pronovias.

Og tro det eller ej, men det er muligt.

Ikke 100 % selvfølgelig da det jo ikke er Nillens egen kjole, men tæt på ;-)

Så smuk!

Bagpå vil den dog ikke se sådan ud - for meget af det gode ;-)

post-41782-1288124536.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan vi mødte hinanden...

Underlig dag og aften, men med happy ending ;-)

Jeg skulle hjælpe en gammel veninde med at flytte (ud til hendes bror), fra en større by og ud på lars-tyndskids marker. En lille by i vestjylland. Der var to indkøbsmuligheder, een tank og ja, en bodega ;-)

Jeg havde dagen i forvejen været i byen i Århus og havde de lede tømmermænd. Jeg var ikke videre oplagt og glædede mig til vi var færdige, for jeg skulle bare hjem i min seng.

Da der var gang i huset af alle broderens kammerater, gik der tidligt på eftermiddagen alkohol i stemningen. Alle var i hopla og de ville ned på den lokale hen på aftenen.

Jeg holdt fast på min "sove"-beslutning, men da 10 brunstige mænd i et hus med kun to kvinder åbentbart kan blive for meget, valgte de at lukke luften ud af alle 4 dæk på min bil, så jeg ikke kunne køre hjem. Jeg var edder-rasende! - men besluttede efter 30 minutters flip på fyrerne at blive.

Og det var godt! ;-)

Min kommende mand var tilfældigvis i samme by denne aften (boede også i Århus), da han er vokset op i den lille by og besøgte en kammerat.

Halvbedugget og i mit slaskerøv flyttetøjet trådte jeg ind på "den lokale" med den stive flok drenge bag mig.

Der var god stemning og godt gang i 90'er musikken - går ud fra at de stadig regnede med at "Cotten eye Joe" og Haddaway var et hits for 3-4 år siden, for det var den stil der blev spillet ;-) Retro men fedt.!!

Idet jeg stilte mig i baren fik jeg øje på "manden".

Øjekontakt, lille smil, kigge væk, øjenkontakt igen, spille vigtig ;-)

Var egentlig ikke på udkig efter noget, da mænd ikke rigtigt sagde mig så meget på det tidspunkt.

Efter en masse "grim" dans, druk og snak havde Morten "pludselig" placeret sig på min "faste" barplads. Jeg maste mig ind og tog min drink.

"hva, kan jeg nasse en smøg" spurgte han. (jeg røg dengang)

En fyr spørger sgu da ikke en pige om det?? - det er da omvendt. Men det fortalte mig hvor svært han havde det med at flirte, og at ryge havde vi da tilfældes ;-)

Så kørte snakken ellers derudaf... Vi var lige gamle, arbejdede begge i Århus.. etc.

Vi snakkede godt og vi klingede, og mere skete der ikke den aften. Ingen møs eller noget.

Vi udvekslede telefonnumre, for så kunne vi da sms'e.. jow, jow... ;-) Det var det!

Da jeg kom hjem fra "den lokale" lå der allerede 4 sms'er fra ham ;-)

Og så kørte den derfra. Og nu hvor jeg tænker tilbage var det sgu lidt skæbnen, at mine dæk blev piftet.

P.S. dagen efter sørgede drengene for at der kom luft i mine dæk igen!!

Redigeret af Lind78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en sød historie om da i mødte hinanden. Ja, tænk hvis de ikke havde piftet dine hjul. Godt de gjorde det :thumbsupsmileyanim:

Åh Pronovias´ Megan, er ptdrømmekjolen. Det var denjeg ville prøve sidst jeg var på jagt. Kiggede på den hver dag iugerne optil.. Og havde de den hjemme??? NEJ. Jeg var SÅ skuffet, og overvejer skisme at bestille den i Kina, meeen ved ikke om jeg tør. Er spændtpå hvordan din kjole kommer til at se ud. Lyder i hvert fald som en spændende make-over din kjole skal igennem.

0

Del dette indlæg

Dette indslag er skrevet i bitter hård tone, så undskyld på forhånd!

Da vi idag kommer hjem fra at have overnattet ude, har vi haft indbrud!!!

Alt, alt, alt var revet ud af samtlige skabe og lå og flød overalt på gulvene i huset.

Tøj, alle brudeting incl kjolen, køkkengrej, papirer, min søns legetøj.. ja selv vasketøjet!!

Underligt nok men heldigvis var de kun gået efter kontanter, smykker og digitalkameraer. Så intet direkte smadret udover en reol.

MEN de stjal en guldhalskæde som jeg havde fået speciallavet med min fars vielsesring i ( han er død ).

Jeg er simpelthen så arrig og fyldt med had lige nu!

Ikke nok med at der har rendt en flok "tabere" rundt i vores hus og rodet i vores private ting, og at jeg derved ikke føler mig helt tryg i mit eget hjem mere. De havde simpelthen taget det eneste jeg har fra min elskede far. Og så endda et smykke som skulle følge mig op af gulvet ( nu da han jo ikke selv kunne følge mig op ).

Og så var de kommet ind gennem vores søns vindue. Tænk hvis vi havde været hjemme??!!

Jeg er rystet og følelseslam.

Det sker nok ikke - men skulle I mirakuløst nogensinde blive tilbudt at købe en bred simpel guldring i kæde med indgravering Lotte 31. dec (årstal er i mit arrigskab lige glemt) så sig til! Vil hellere end gerne betale røvhullerne for den, hvis det er det der skal til.

Pyh.. sikken en udånding.. men jeg er rystet!

Redigeret af Lind78
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer