Lind78

Morten & Pernilles Bryllupsplan

335 indlæg i dette emne

Dette indslag er skrevet i bitter hård tone, så undskyld på forhånd!

Da vi idag kommer hjem fra at have overnattet ude, har vi haft indbrud!!!

Alt, alt, alt var revet ud af samtlige skabe og lå og flød overalt på gulvene i huset.

Tøj, alle brudeting incl kjolen, køkkengrej, papirer, min søns legetøj.. ja selv vasketøjet!!

Underligt nok men heldigvis var de kun gået efter kontanter, smykker og digitalkameraer. Så intet direkte smadret udover en reol.

MEN de stjal en guldhalskæde som jeg havde fået speciallavet med min fars vielsesring i ( han er død ).

Jeg er simpelthen så arrig og fyldt med had lige nu!

Ikke nok med at der har rendt en flok "tabere" rundt i vores hus og rodet i vores private ting, og at jeg derved ikke føler mig helt tryg i mit eget hjem mere. De havde simpelthen taget det eneste jeg har fra min elskede far. Og så endda et smykke som skulle følge mig på af gulvet ( nu da han jo ikke selv kunne følge mig op ).

Og så var de kommet ind gennem vores søns vindue. Tænk hvis vi havde været hjemme??!!

Jeg er rystet og følelseslam.

Det sker nok ikke - men skulle I mirakuløst nogensinde blive tilbudt at købe en bred simpel guldring i kæde med indgravering 7. juli eller 31. dec (årstal er i mit arrigskab lige glemt) så sig til! Vil hellere end gerne betale røvhullerne for den, hvis det er det der skal til.

Pyh.. sikken en udånding.. men jeg er rystet!

NEJ NEJ NEEEEEEEEEEJ ALTSÅ!!!!! Kan saft-suseme godt forstå at du er vred!!!!!! Latterlige, forpulede, lorte-spasser, røvhuller!!!!! ARGH! Bliver helt harm på dine vejne, især over at de har taget det smykke, som havde så meget betydning for dig! FOR HELVEDE DA! Hvor er man dog hjerteløs, at man kan finde på at bryde ind i folks hjem! Og være totalt kold overfor om noget havde sentimental betydning, og kun tænke på materiel værdi. Suk! Jeg håber de får hvad de har fortjent....! :angry1:

Og så en stor og meget medfølende gul en til dig: :thumbsupsmileyanim: Håber der snart sker noget rigtigt godt for jer, der kan trøste lidt, og at I kan finde tryghed i hjemmet igen! Og jeg VED at din far er med dig på dagen, smykke eller ej. :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Neeeej, hvor er bare tarveligt!! Man (jeg) bliver sgu' så harm over at andre folk ikke kan lade ens ting være i fred! Og de fatter jo ikke - og er iøvrigt bedøvende ligeglade med - hvad nogle af de ting, de tager og omsætter til ussel mammon, betyder for dem, som får det stjålet! Jeg forstår virkelig godt, at du er så vred og ked af det. Øv øv øv...

Håber, at ringen på mirakuløs vis vil finde vej tilbage til dig!

Cyber kram :thumbsupsmileyanim: og opmuntringer til dig herfra.

0

Del dette indlæg

Dette indslag er skrevet i bitter hård tone, så undskyld på forhånd!

Da vi idag kommer hjem fra at have overnattet ude, har vi haft indbrud!!!

Alt, alt, alt var revet ud af samtlige skabe og lå og flød overalt på gulvene i huset.

Tøj, alle brudeting incl kjolen, køkkengrej, papirer, min søns legetøj.. ja selv vasketøjet!!

Underligt nok men heldigvis var de kun gået efter kontanter, smykker og digitalkameraer. Så intet direkte smadret udover en reol.

MEN de stjal en guldhalskæde som jeg havde fået speciallavet med min fars vielsesring i ( han er død ).

Jeg er simpelthen så arrig og fyldt med had lige nu!

Ikke nok med at der har rendt en flok "tabere" rundt i vores hus og rodet i vores private ting, og at jeg derved ikke føler mig helt tryg i mit eget hjem mere. De havde simpelthen taget det eneste jeg har fra min elskede far. Og så endda et smykke som skulle følge mig på af gulvet ( nu da han jo ikke selv kunne følge mig op ).

Og så var de kommet ind gennem vores søns vindue. Tænk hvis vi havde været hjemme??!!

Jeg er rystet og følelseslam.

Det sker nok ikke - men skulle I mirakuløst nogensinde blive tilbudt at købe en bred simpel guldring i kæde med indgravering 7. juli eller 31. dec (årstal er i mit arrigskab lige glemt) så sig til! Vil hellere end gerne betale røvhullerne for den, hvis det er det der skal til.

Pyh.. sikken en udånding.. men jeg er rystet!

NEJ NEJ NEEEEEEEEEEJ ALTSÅ!!!!! Kan saft-suseme godt forstå at du er vred!!!!!! Latterlige, forpulede, lorte-spasser, røvhuller!!!!! ARGH! Bliver helt harm på dine vejne, især over at de har taget det smykke, som havde så meget betydning for dig! FOR HELVEDE DA! Hvor er man dog hjerteløs, at man kan finde på at bryde ind i folks hjem! Og være totalt kold overfor om noget havde sentimental betydning, og kun tænke på materiel værdi. Suk! Jeg håber de får hvad de har fortjent....! :angry1:

Og så en stor og meget medfølende gul en til dig: :thumbsupsmileyanim: Håber der snart sker noget rigtigt godt for jer, der kan trøste lidt, og at I kan finde tryghed i hjemmet igen! Og jeg VED at din far er med dig på dagen, smykke eller ej. :balloon:

Hej Meggers

Tusind tak for din superhilsen.

Ja det er en magtesløs situation og jeg er ildglødende.

Ja, jeg ved han nok skal være der med eller uden ring.

Tak!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Neeeej, hvor er bare tarveligt!! Man (jeg) bliver sgu' så harm over at andre folk ikke kan lade ens ting være i fred! Og de fatter jo ikke - og er iøvrigt bedøvende ligeglade med - hvad nogle af de ting, de tager og omsætter til ussel mammon, betyder for dem, som får det stjålet! Jeg forstår virkelig godt, at du er så vred og ked af det. Øv øv øv...

Håber, at ringen på mirakuløs vis vil finde vej tilbage til dig!

Cyber kram :thumbsupsmileyanim: og opmuntringer til dig herfra.

Hej sommersøster..

Ja lige præcis!!

Det er aggressionen over at de fucking (sorry) taberhoveder uden skam i livet kan tage en så vigtig ting og netop omsætte det til, ja hva 500 kr., 1 gram heroin eller hvad de sørgelige sataner nu bruger det til.

.. ja er bare så magtesløs..

0

Del dette indlæg

Jeg kan virkelig godt sætte mig ind i, hvad du føler.

For tre år siden brød en idiot ind i vores lejlighed og stjal vores computer med alle billeder af min nyfødte søn på.

Derfor har jo kun to tarvelige billeder af lillemand nyfødt i dag - taget med et mobilkamera.

De fatter ikke, hvad de gør - de skal bare have det skud heroin, de tosser - men det er en ringe trøst.

Jeg er virkelig ked af, at du har mistet et smykke, du holdt af. Det kan bare ikke erstattes:(

Kh Camilla, der altid tager backup nu...

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare en forfærdelig og grænseoverskridende handling, I har været udsat for!!! Jeg håber seriøst, karmapolitiet kommer og napper dem noget så gevaldigt i r.... (undskyld sproget). Du får lige et kæmpe :thumbsupsmileyanim: af mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh jeg blev bare så sur og vred, da jeg læst en det. Jeg kan godt forstå at du er vred og sur, for det (som du nok kan regne ud) ville jeg også være.

Jeg kan simpelhed ikke forstå at der er nogle mennesker der kan finde på at begå indbrud. For de ødelægger simpelhed så meget for dem det går ud over. For hvis man ikke kan føle sig tryk i sit hjem hvor kan man så?? Jeg håber virkelig de tosser der har ødelagt det for jer bliver fundet.

Derfor skal du have en masser kammer af mig:

:thumbsupsmileyanim::balloon::):)

Husk det din far vil altid være med dig i dit hjerte :cheerleader3:

Kærlig Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Sådan nogle &%##%&(/)/%¤#%&%¤%&%&!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi var til fødselsdag for et år siden og da vi kom hjem havde der også været uindbudte gæster på besøg.... Videokamera med 1 års optagelser som ikke var blevet gemt, computer og meget andet! Men værst af alt Emilie's dagmarkors hun havde fået til barnedåb! Jeg håber at sådan nogle latterlige røvhuller der gør sådan noget ved andre får dårlig karma og må være fuldt af ulykke resten af livet! For fisen - SKAL de absolut stjæle så gør det for fanden da i butikkerne hvor der ikke er noget af affektionsværdi og hvor butikkerne får alt (mere eller mindre) erstattet!

Undskylder mit udbrud men der blev lige rippet op i gammelt nag :balloon: Nåh ja vores bryllupsopsparing vi havde påbegyndt den gang tog de også.... 10.000 kr!!! &%¤#%&()(&¤#%¤/(

Vi har simpelthen intet af værdi i huset mere... Jo TV! men resten (smykker med affektionsværdi) er i bankboksen hvor der ikke sker noget... Og så har vi købt en hund :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til at starte med får du lige en masse :thumbsupsmileyanim::balloon::):):cheerleader3::bearhug::o:td:

Og så kan jeg jo kun tilslutte mig alle de andre. Det er så p.... irreterende at folk ikke kan respektere hvad der er deres, og hvad der IKKE er deres. Og hvor er det frygteligt med din (fars) halsekæde og ring. Føler virkelig med dig. Det næste er jo så som du skriver, at man bliver super utryg, og man kan ikke lade være med at tænke på hvad nu hvis. Men ARH hvor er det irreterende.....:) Man får bare lyst til at :) dem lige i bagdelen

0

Del dette indlæg

:ban: :pokey::angry: :ban: :pokey::angry: :ban: :pokey::angry: :ban: :pokey::angry:

Ej altså!!!

Jeg bliver simpelthen nød til at give dig/jer min støtte også, selvom de andre så fint har beskrevet alle følelser man kan have imod sådan nogle røvhuller/idioter/mænd med ødipus-komplekser, dumme idioter.

Øv øv øv at I har været udsat for sådan noget. Jeg håber at I bruger hinanden godt og at I igen kan føle jer trygge derhjemme snart.

Stort knus :):bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej I dejlige tøser!!

Tak for jeres ord og tanker..

Har netop sat og opgjort de stjålne ting - nøj det løber alligevel op!

Men fuck det - lever i den naive tro om at min fars ring vil dukke op igen.

" Det er mit ønske til jul, kære julemand " :)

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Update fra mig...

Ja udover vores svinske ubudne gæster 10 dage tilbage som raserede vores hus, så er humøret højt.

Min bryllupsrus har lagt sig lidt da der sker meget i hverdagen for tiden, har snart fødselsdag, er så småt begyndt i lidt juletanker og så er jeg generelt godt med, med bryllupstingene.

Alle indbydelserne er lavet (altså det udvendige), jeg har fået lavet cd-romskivekortet og kuverter dertil, jeg har lavet chokoladeomslaget, printet og udskåret og så adresserne på alle gæsterne så småt begyndt at være hentet ind.

- så det kører sin stille gang.

Der skal nok komme billeder af det hele asap.

Digicam blev jo også stjålet!!! RØVHUL - er stadig bitter!

Kram fra mig!

0

Del dette indlæg

Update fra mig...

Ja udover vores svinske ubudne gæster 10 dage tilbage som raserede vores hus, så er humøret højt.

Min bryllupsrus har lagt sig lidt da der sker meget i hverdagen for tiden, har snart fødselsdag, er så småt begyndt i lidt juletanker og så er jeg generelt godt med, med bryllupstingene.

Alle indbydelserne er lavet (altså det udvendige), jeg har fået lavet cd-romskivekortet og kuverter dertil, jeg har lavet chokoladeomslaget, printet og udskåret og så adresserne på alle gæsterne så småt begyndt at være hentet ind.

- så det kører sin stille gang.

Der skal nok komme billeder af det hele asap.

Digicam blev jo også stjålet!!! RØVHUL - er stadig bitter!

Kram fra mig!

Jeg synes det er flot at du allerede er i gang med tanker om jul, bryllup og fødselsdag :cheerleader3:

Og på den anden side kan jeg også godt se at det ikke nytte noget at søbe i bitterhed hele tiden..

Men for dælan da hvor kan jeg godt forstå at du stadig er sur.. !! :b223:-HAHA-

Jeg fik stjålet min cykel for to uger siden og bare dét er jeg stadig sur over.. Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være for jer at konstant blive mindet om det..

Dejligt at I er godt med mht planlægningen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der nyt cam og derfor også billeder ;-)

Først blærerækken af indbydelsen.

Den er ikke færdig indeni, så de billeder kommer senere.

Sorry det lille billede ;-(

post-41782-1289547784.jpg

Redigeret af Lind78
0

Del dette indlæg

Hejsa datosøster.

Hold da op, der er sket meget herinde siden jeg var her sidst.

Lækker lækker kjole - glæder mig til at se den, efter skrædderen har haft fingre i den.

Og så lige :cheerleader3: efter i har haft idiotiske langfingrede tabere på besøg. Er så ked af det på Jeres/ dine vegne at de har taget så dyrebar en ting fra dig - håber du får dit ønske opfyldt af julemanden.

Prøvede selv sidste år at have indbudne gæster kl 4.30 en onsdag morgen (husker det så tydeligt) - taberen her nåede heldigvis kun at tage min pung, da H2B vågnede og det fik idioten til at tage benene på nakken - H2B ser "heldigvis/åbenbart" -HAHA- farlig ud i boxershorts. Kender alt til at være utryg efter sådan en episode - kan stadig vågne om natten og tro der er en inde i huset.

Det er så ubehageligt at der har været ubudne gæster inde i sit private rum - det burde være vores eget og kun for dem man inviterer, men desværre er der ligeglade væsner i denne verden, som kun tænker på at stjælge og sælge andre folks personlige egendele for en slik...

:thumbsupsmileyanim: Glad for at se planer for fødselsdag, jul og bryllup stadig kan give glæde og få humøret op.

Trods det lille billede ser dine invitationer flotte ud.

Glæder mig til fortsat at følge dig i planlægningen og få lidt inspiration - må da vist selv snart komme lidt mere i omdrejninger.

Redigeret af Musen0
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer