Lind78

Morten & Pernilles Bryllupsplan

335 indlæg i dette emne

Din kjole er bare sindsygt flot! Jeg synes ændringerne får den til at blive endnu smukkere... glæder mig meget til at se det endelige resultat og billeder forfra af dig i kjolen :shopping:

Bryllupskage nr. 2 har jeg også som inspiration! Synes den er vildt flot, enkel og elegant.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror det kunne være vildt flot hvis tyllet kommer lidt frem! :shopping: Det er også det jeg elsker ved min kjole. Der er nemlig tyl hjemme, uden at det bliver en ren tylkjole. :huh:

Og så er invitationen og æske da bare vildt flot! Jeg kan faktisk meget bedre lide dem end de gamle. :)

0

Del dette indlæg

Frieriet er en event i sig selv, og har ikke de store positive/romantiske tanker om den - desværre.

- men jeg vil aldrig glemme det ;-)

"Jamen hvorfor var det ikke det", tænker I så?

Jo, nu skal I høre.

Vi var på sommerferie på Rhodos i 2008. Jeg var gravid og 8 uger henne. Jeg havde det skidt med kvalme, oppustethed og varmen hjalp ikke på det. Og så følte jeg, at jeg allerede lignede en hval.

Da vi skulle ud og spise tog jeg behageligt tøj på. En fin top og militærgrønne knickers ( som manden hader).

Han bad mig flere gange om jeg ikke ville tage en kjole på, og jeg sagde konsekvent nej, da det ikke var behageligt, imens jeg forsøgte at forklare min synsvinkel.

Jo mere han pressede mig med at mit tøj var grimt og en kjole ville være bedre, jo mere hidsig og rødglødende blev jeg (jeg har temperament!!)

Da jeg til sidst kom op i et toneleje som alle gæster kunne høre, gik han hen imod mig og gav mig et knus.

Alt imens jeg skældte ud over hans opførsel og hvor lidt hensyn han tog til min situation gik han på knæ.

Jeg mindes at jeg blev mundlam og forsøgte at hive ham op igen, for det kunne han ikke være bekendt. Ikke på den måde! Ikke når jeg var hidsig og gal.

Han hev en 30 kroners ring op, som han havde købt i shoppen på hotellet, og spurgte om jeg ville giftes med ham.

Jeg var så splittet og med mine graviditetshormoner mm, at det første der kom ud af min mund var "Det kan du fandme ikke være bekendt. Ikke på denne måde".

Årsagen til, at han gjorde det på denne måde var, at han for det første gerne ville have at jeg var feminin og pæn i tøjet, nu hvor det var vores forlovesesdag (jeg fattede jo selvfølgelig ikke en skid). Men primært ville han have, at det ikke var et alt for romantisk frieri. Han ville have at jeg sagde ja til HAM og ikke til et romantisk uvedvarende øjebliks romantik.

Men efter ca 30 min afdampning, lidt tuderi mm gav jeg mit endelige "Ja!"

Det var et anderledes frieri, men det er jo ikke det som det endegyldigt kommer an på ;-)

Jeg elsker ham lige meget af den grund. ;-)

Redigeret af Lind78
0

Del dette indlæg

Hehe, du har altså en skøn humor og selvironi, når du fortæller. :)

Men nej, ikke det mest prangende frieri, men tanken bag var jo faktisk helt fantastisk og rigtig sød. :rolleyes: Og jeg kunne faktisk godt have ønsket mig, at min htb havde presset mig i noget pænt tøj, da han friede til mig. Jeg sad i en gammel nattrøje og med morgenhår og søvn i øjenene. :) Men pyt... Det vigtigste er jo at man får hinanden. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Din kjole er simpelthen så flot. Hvor er dne fra?

Jeg synes frieriet lyder helt vildt romantisk... Det beviser jo bare at man elsker hinanden, selv om man har sine "stjerne-stunder". Vores var heller ikke som på film, men det er vores og noget helt specielt, og på vores måde helt perfekt.

0

Del dette indlæg

Jeg er lidt en maskulin kvinde - sagt i den pæne forstand.

Jeg begyndte først at gå op i at bruge smykker da jeg blev 30 år ;-)

Og det er primært fordi manden elsker det.

- og ja, jeg har da fået lidt smag for det nu.

Men her er linket til vores forlovelses / vielsesringe købt ved Chanti:

Vores ringe

Har nævnt for manden at det ikke gør noget at der kommer lidt flere sten i, når han skal have pudset dem op til brylluppet ;-)

Redigeret af Lind78
0

Del dette indlæg

Jeg synes frieriet lyder helt vildt romantisk... Det beviser jo bare at man elsker hinanden, selv om man har sine "stjerne-stunder". Vores var heller ikke som på film, men det er vores og noget helt specielt, og på vores måde helt perfekt.

Tak!!

Hvor er du sød ;-)!!

Nille

0

Del dette indlæg

Hehe, du har altså en skøn humor og selvironi, når du fortæller. :)

Men nej, ikke det mest prangende frieri, men tanken bag var jo faktisk helt fantastisk og rigtig sød. :rolleyes: Og jeg kunne faktisk godt have ønsket mig, at min htb havde presset mig i noget pænt tøj, da han friede til mig. Jeg sad i en gammel nattrøje og med morgenhår og søvn i øjenene. :) Men pyt... Det vigtigste er jo at man får hinanden. :)

Tak Meggers.

Når I fortæller det I gør, slapper jeg mere af omkring det.

Kan stadig blive helt opildet når jeg tænker på det - og det er jo latterligt ;-)

Nille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, her har jeg da vist ikke været forbi - det er da for dårligt.. :)

Dine indbydelser er så flotte og super enkle og lækre :) Fedt at de passer til feststedet.

Og så synes jeg nu faktisk, at det er ret romantisk frieri, netop fordi at du stod der og var sur og han alligevel synes det var det rigtige tispunkt at gøre det på :rolleyes: Det er jo rigtig kærlighed :)

0

Del dette indlæg

Hov, glemte at svare på kjolen.

Det er en Rembo Styling. Mener modellen hedder Liana.

Så enkel, og fik den for en slik pga. ophør, så der skal lige fyres en del penge i en kreativ skrædder, så har jeg drømmekjolen.

Nille

0

Del dette indlæg

Jeg tror det kunne være vildt flot hvis tyllet kommer lidt frem! :) Det er også det jeg elsker ved min kjole. Der er nemlig tyl hjemme, uden at det bliver en ren tylkjole. :)

Og så er invitationen og æske da bare vildt flot! Jeg kan faktisk meget bedre lide dem end de gamle. :)

Tusind tak for din mening om indbydelserne!

De gamle var anderledes og fucky med farvevalget, men jeg har fundet ro i mit alt-for-kreative-hoved med de sidste.

Din kommentar betyder meget!!

Pernille

Redigeret af Lind78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og velkommen til :)

Det er da vidst en fejl jeg ikke har været forbi din tråd tidligere :)

Men må sige du er helt fremme i skoene og du skal oven ikøbet giftes senere end mig :grin2:

Jeg må sige at jeg er helt vild med din indbydelse nummer 2 den er lidt mere eksklusiv at se på og mere "rå" eller æstetisk flottere.... bare min ydmyge mening :)

glæder mig til at følge din videre planlægning.. vi arbejder jo begge med farven fuschia...

Knus Michelle

0

Del dette indlæg

Hej Zillas.

Nyt herfra:

Hårpynt (perler på spiral) er bestilt på nettet.

Mega billige på Trendsales!

En skrædder takkede nej til opgaven om min kjole, da hun mente at det ville blive for stor en mundfuld og det ALDRIG ville blive den kjole hun troede jeg drømte om .... Nedtur... :-(

MEN... heldigvis har jeg fundet en anden der virker mere gennemført og idé-rig.

Så hende skal jeg hen til næste fredag!! Glæder mig som et lille barn.

Imorgen skal jeg have prøve make-up.

Har fået lov at få en xtra allerede nu, da jeg ikke kender hendes arbejde (kender de fleste), og de skal jo snart bookes, hvis de skal herhjem i privaten).

Så det glæder jeg mig også til ;-)

Ellers sidder jeg og fedter med blonder/perler/bånd for at lave udsmykning til kjolen ala Gudnitz ;-)

Niller-pigen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt synes det er lidt underligt at en skrædder takker nej til sådan en opgave. De må da virkelig tvivle på deres egne evner, eller også er dit projekt bare helt umuligt - hvilket jeg dog ikke tror! Men hvor er det da dejligt der er én om vil - det bliver spændende. :)

0

Del dette indlæg

Sååå... er make-up stylist fundet, testet og booket.

Hun kommer hjem til mig her i privaten, ligesom friøren, så jeg skal bare nyde dagen indenfor.

Skønt at slippe for at skulle ud af huset :cheerleader3:

Ellers er alle de bestilte ting nu hjemme til det kreative som indbydelser, menu, bordkort og takkekort, så nu skal jeg bare igang.

Glæder mig - elsker at nusse om tingene ;-)

Nille

0

Del dette indlæg

Glæder mig til at læse mere!! Kommer der billeder af prøvemakeuppen??

Jeg laver også bryllupskager engang imellem, og hvis folk har noget de godt vil have, som jeg ikke kan finde ud af, så takker jeg også nej til opgaver... Vil nødig skuffe folk.... Så jeg kan godt forstå skrædderen!

0

Del dette indlæg

Frieriet er en event i sig selv, og har ikke de store positive/romantiske tanker om den - desværre.

- men jeg vil aldrig glemme det ;-)

"Jamen hvorfor var det ikke det", tænker I så?

Jo, nu skal I høre.

Vi var på sommerferie på Rhodos i 2008. Jeg var gravid og 8 uger henne. Jeg havde det skidt med kvalme, oppustethed og varmen hjalp ikke på det. Og så følte jeg, at jeg allerede lignede en hval.

Da vi skulle ud og spise tog jeg behageligt tøj på. En fin top og militærgrønne knickers ( som manden hader).

Han bad mig flere gange om jeg ikke ville tage en kjole på, og jeg sagde konsekvent nej, da det ikke var behageligt, imens jeg forsøgte at forklare min synsvinkel.

Jo mere han pressede mig med at mit tøj var grimt og en kjole ville være bedre, jo mere hidsig og rødglødende blev jeg (jeg har temperament!!)

Da jeg til sidst kom op i et toneleje som alle gæster kunne høre, gik han hen imod mig og gav mig et knus.

Alt imens jeg skældte ud over hans opførsel og hvor lidt hensyn han tog til min situation gik han på knæ.

Jeg mindes at jeg blev mundlam og forsøgte at hive ham op igen, for det kunne han ikke være bekendt. Ikke på den måde! Ikke når jeg var hidsig og gal.

Han hev en 30 kroners ring op, som han havde købt i shoppen på hotellet, og spurgte om jeg ville giftes med ham.

Jeg var så splittet og med mine graviditetshormoner mm, at det første der kom ud af min mund var "Det kan du fandme ikke være bekendt. Ikke på denne måde".

Årsagen til, at han gjorde det på denne måde var, at han for det første gerne ville have at jeg var feminin og pæn i tøjet, nu hvor det var vores forlovesesdag (jeg fattede jo selvfølgelig ikke en skid). Men primært ville han have, at det ikke var et alt for romantisk frieri. Han ville have at jeg sagde ja til HAM og ikke til et romantisk uvedvarende øjebliks romantik.

Men efter ca 30 min afdampning, lidt tuderi mm gav jeg mit endelige "Ja!"

Det var et anderledes frieri, men det er jo ikke det som det endegyldigt kommer an på ;-)

Jeg elsker ham lige meget af den grund. ;-)

Jeg kunne ikke være mere enig... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har jo fået min hestehale hjem så tog lige og legede med den :-)

Udover slør, kommer der perler på spiral i håret ;-)

Her er et par billeder af den frisure det nok ender med.

post-41782-1287421440.jpg

Redigeret af Lind78
0

Del dette indlæg

Det ser spændende ud! Og rigtig flotte farver! :cheerleader3: Men jeg tænker på om dit flotte tykke hår kan holdes fast med hårnåle, istedet for de der "nip-nappere"? Det tror jeg ville være pænere, hvis det ellers kan lade sig gøre. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer