Swann

Lilly's lagersalg

44 indlæg i dette emne

Hejsa :biggrin:

Jeg har fået en tid ved Lillys lagersalg, men jeg aner intet om hvordan det foregår, så tænkte at der nok ville være nogle herinde, der kunne fortælle mig lidt om det. Så kom frisk tøser :thumbsupsmileyanim:

Mvh Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ligeledes fået tid ved Lilly til deres lagersalg :thumbsupsmileyanim:

Synes det er lidt mærkeligt allerede skal ud at prøve kjole, men glæder mig vildt meget :thumbsupsmileyanim:

Min søster købte sin kjole til Lillys lagersalg for 2-3 år siden. Mener hun havde én time, hvor en ekspedient var til rådighed.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg var inde og prøve i Lilly fløj tiden afsted, var første gang jeg prøvede brudekjoler, så skulle prøve: med stropper, uden stropper, havfrue, tyl, halterneck osv osv, og før jeg fik set mig om var der gået næsten 2 timer.. Så ville nok foreslå ihvertfald at ha prøvet noget på forhånd, så man ved hvad der er no-go til ens kropsform..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal også til lagersalg - der er en time til hver. Jeg har hørt at de er rigitg søde og hjælpsomme. Men prøv lige nogle kjoler først så i ved hvad i vil have. Min veninde købte hos dem for 2 år siden og 1 time er ikke ret længe hvis man ikke ved hvad man vil have. Jeg skal giftes for anden gang og sidst prøvede jeg rigtig mange, og endte med en til 11.000 så denne gang ender det altså med en lilly til 1000!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg fandt også min kjole dernede, de var super søde, jeg havde en time, de var dog lidt bagefter i tid men det gik fint, jeg prøvede omkring 6 kjoler, da jeg fandt den, men det var slet ikke det jeg havde regnet med , jeg havde været inde i lilly i forvejen og prøve, som jeg alligevel vil anbefale at man gør inden. jeg fandt en kollektionsprøve som jeg købte. pris mærker sidder stadigvæk på tingene, så jeg kan se at den anden pris er 6000 og jeg gav 1000. jeg fandt et slør som ellers koster 1500 inde i lilly nu, det fik jeg for 500 og skoene kan jeg også købe i lilly nu . for ca. 850 kr , dem fik jeg for 200, kjolerne hænger på en lang række inddelt i str. og så er der 2 prøverum. mange af modellerne er 2008-2009 og kollektionsprøver

post-42129-1286465379.jpg

post-42129-1286465394.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg var dernede i går og fandt min brudekjole, samt et slør der passede rigtig godt til... (i første forsøg :) ) De er vældig søde dernede, men synes det er en god ide at have prøvet lidt kjoler først så man ved lidt om hvad man gerne vil have. Men man skal ikke regne med at kunne få de modeller man har prøvet i butikkerne, da det er kollektionsprøver og 2007/2008 modeller, som der også er blevet skrevet tidligere...

0

Del dette indlæg

Jeg vil sige, at jeg havde ikke prøvede kjoler før jeg var til lagerudsalg hos Lilly.. Jeg havde kiggede i kataloger og på nettet, og jeg havde en forestilling om hvad jeg ønskede, men kom hjem med lidt noget andet.

Det kan sagtens være, at I har en forestilling om hvad I ønsker, men at kjolen ikke passer. Derfor vil jeg råde jer til at prøve lidt forskellige dernede, for at prøve modellerne.

God fornøjelse :grin2:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne simpelthen så godt tænke mig det, og har penge til kjolen nu og det hele. Men når vi jo ikke engang har fastsat dato, er det så ikke rimelig vildt at købe den allerede?? ;s Har dog bare sådan en lyst, nu kan de jo fåes til hvad jeg kan se meget meget billige penge, så der er jo en del at spare. Årh, hvad syntes i?

0

Del dette indlæg

Giv det en chance Jeanette. Det gør jeg. Føler også det er vildt tidligt, når vi først skal giftes til august, men til 1000 kr. skal jeg bestemt afsted. Jeg er lidt inde for ideen om ikke at give sindssygt mange penge for en kjole, hvorfor jeg også er begyndt at overveje kina-modellen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Giv det en chance Jeanette. Det gør jeg. Føler også det er vildt tidligt, når vi først skal giftes til august, men til 1000 kr. skal jeg bestemt afsted. Jeg er lidt inde for ideen om ikke at give sindssygt mange penge for en kjole, hvorfor jeg også er begyndt at overveje kina-modellen.

Kina-modellen, hvad er det:)?

Ja, gør det ski. Nu skal jeg bare finde en måde at komme derned:)

0

Del dette indlæg

En kina-model er bare en kjole der bliver bestilt via nettet (evt. via en dansk mellemmand) og som så bliver syet i kina - de er meget billigere end hvis du skal have syet en herhjemme. Faren er så selvfølgelig at den måske ikke ser helt ud som man forestillede sig den, at den ikke passer helt eller at den ikke kommer til den aftalte tid... Men jeg tror miss-lena har gode erfaringer på det område... tror det er en 5-6-7 kjoler hun efterhånden er ved at være oppe på... :)

Det kan anbefales at tage derned(til Lilly), for der er da en hel del penge at spare, hvis man kan finde noget man synes om. Men som jeg tidligere har skrevet er det en god ide at tage ud og prøve nogle forskellige kjoler først så du har lidt en ide om hvad slags du kan tænke dig...

Og så vil jeg da bare sige go for it... :)

Kina-modellen, hvad er det:)?

Ja, gør det ski. Nu skal jeg bare finde en måde at komme derned:)

Redigeret af Millemusen
0

Del dette indlæg

Nu er det snart (i morgen) at jeg skal ned i Lilly, og jeg glæder mig :) Håber dog at de stadig har nogle fine kjoler i str. 40 tilbage til mig... Men hvis der ikke skulle være nogegt for mig, så regner jeg også med at der bliver bestilt en kina-kjole :) Kan nu godt være at jeg gør det selvom jeg køber en i morgen. Det skader jo ikke at have noget at vælge imellem ;)

0

Del dette indlæg

Uha hvor er det altså spændende. Har holdt øje med denne tråd i håb om at der snart kommer flere spændende erfaringer og måske nogle billeder af en ny kjole.

Hvem skal med dig?

:)

Nu er det snart (i morgen) at jeg skal ned i Lilly, og jeg glæder mig :) Håber dog at de stadig har nogle fine kjoler i str. 40 tilbage til mig... Men hvis der ikke skulle være nogegt for mig, så regner jeg også med at der bliver bestilt en kina-kjole :) Kan nu godt være at jeg gør det selvom jeg køber en i morgen. Det skader jo ikke at have noget at vælge imellem ;)
0

Del dette indlæg

Uha hvor er det altså spændende. Har holdt øje med denne tråd i håb om at der snart kommer flere spændende erfaringer og måske nogle billeder af en ny kjole.

Hvem skal med dig?

:)

Det skal to af mine dejlige veninder og min moar :) Det skal nok blive rigtig godt.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer