Swann

Lilly's lagersalg

44 indlæg i dette emne

Jeg har en tid på lørdag d 16. Så jeg er virkelig også begyndt at glæde mig. Jeg har ikke været ude og prøve kjoler, og har faktisk ingen ide om hvordan den skal se ud. Men kan læse herinde, at det ville være en god idé, at prøve nogle forskellige inden. Min kæreste har også fået en tid inden mig, så håber at han ikke bruger så lang tid, så kunne det jo være at der var lidt ekstra tid til mig. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg var der inde i fredags ( den 8.) da jeg kommer til vejle fra varde får jeg at vide at jeg ikke er skrevet op og har bestilt tid, så får jeg en anden tid ved en der ikke er dukket op så får kun ½ time til at kigge kjo,e og så hende der betjener mig er virkelig sur.. så der kommer jeg aldrig igen.. men har heldigvis fundet min drømme kjole bare et andet sted

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg var der inde i fredags ( den 8.) da jeg kommer til vejle fra varde får jeg at vide at jeg ikke er skrevet op og har bestilt tid, så får jeg en anden tid ved en der ikke er dukket op så får kun ½ time til at kigge kjo,e og så hende der betjener mig er virkelig sur.. så der kommer jeg aldrig igen.. men har heldigvis fundet min drømme kjole bare et andet sted

Hold da op en fræk opførsel. Jeg vil fluks ringe og få bekræftet min tid.

0

Del dette indlæg

Jeg vil lige sige, at jeg var dernede sidste år, og jeg fik en rigtig god betjening. De var virkelig søde og viste mig endda andre kjoler, som de havde inde bagved og ikke hang fremme, men som hun lige synes jeg skulle prøve - også til kr. 1.000,00.

Jeg havde mailet lidt frem og tilbage med dem inden min tid, som var omkring den 20. oktober, for at høre om de kjoler, jeg synes var interessante i deres katalog var tilbage dernede i min størrelse, og hver gang fik jeg meget hurtigt svar tilbage på mine mails.

Så jeg har kun positive erfaringer derfra.

0

Del dette indlæg

Jeg har haft ringet til Lilly i Vejle for at få bekræftet mig tid om en uge, og hun var bare rigtig sød i telefonen. Jeg glæder mig bare helt vildt :)

Jeg er sikker på, at for mit eget vedkommende skal det nok blive en super god oplevelse, hvad enten jeg finder kjolen eller ej. Jeg har dog meget svært ved at have nogle forstillinger om, hvad de har af kjoler, da jeg jo ikke kender deres 2008 modeller og ligende...

-men det gør det måske også ekstra spændende :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil lige sige, at jeg var dernede sidste år, og jeg fik en rigtig god betjening. De var virkelig søde og viste mig endda andre kjoler, som de havde inde bagved og ikke hang fremme, men som hun lige synes jeg skulle prøve - også til kr. 1.000,00.

Jeg havde mailet lidt frem og tilbage med dem inden min tid, som var omkring den 20. oktober, for at høre om de kjoler, jeg synes var interessante i deres katalog var tilbage dernede i min størrelse, og hver gang fik jeg meget hurtigt svar tilbage på mine mails.

Jeg skal derned på torsdag, og glæder mig helt vildt! :cheerleader3:

Jeg har lige et par spørgsmål til dem, så vil gerne lige vide hvilken mailadr du skrev til?

:)

0

Del dette indlæg

Jeg har lige et par spørgsmål til dem, så vil gerne lige vide hvilken mailadr du skrev til?

Jeg gik bare ind på deres hjemmeside og fandt den mailadresse, som hørte under Bugattivej i Vejle. Den er her: info@lilly.dk

0

Del dette indlæg

Jeg var til Lilly lagersalg igår. Det var en helt fantastisk oplevelseog jeg fandt MIN kjole. :) Jeg fik en helt fantastisk service, de var bare rigtig søde. Ekspedienten var meget opmærksom på mig og min reaktion på de forskellige kjoler, og prøvede at spore sig ind på netop min stil. Hun sagde f.eks til mig på et tidspunkt, at jo flere personer der så kjolerne, jo flere meninger var der, så jeg skulle mærke efter i maven, inden jeg tog beslutningen. Meget professionel. Det endte med at hun fandt den mest fantastiske kjole ude på lageret. Både min kæreste og jeg fandt tøj igår, så vi har nok sparret omkring 10.000 kr. Det er jo bare rigtig dejligt. :cheerleader3:

Så jeg kan kun give dem min bedste anbefaling.

Redigeret af karinabm
0

Del dette indlæg

Jeg var til Lilly lagersalg igår. Det var en helt fantastisk oplevelseog jeg fandt MIN kjole. :) Jeg fik en helt fantastisk service, de var bare rigtig søde. Ekspedienten var meget opmærksom på mig og min reaktion på de forskellige kjoler, og prøvede at spore sig ind på netop min stil. Hun sagde f.eks til mig på et tidspunkt, at jo flere personer der så kjolerne, jo flere meninger var der, så jeg skulle mærke efter i maven, inden jeg tog beslutningen. Meget professionel. Det endte med at hun fandt den mest fantastiske kjole ude på lageret. Både min kæreste og jeg fandt tøj igår, så vi har nok sparret omkring 10.000 kr. Det er jo bare rigtig dejligt. :cheerleader3:

Tillykke med kjolen. :-) Det var nøjagtig det samme jeg følte da jeg var dernede sidste år og jeg endte også med en kjole inde fra deres lager fordi hun havde sporet sig ind på min stil.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

både kæresten jeg skal der ind på onsdag :) hvor meget tøj Har de til manden?

0

Del dette indlæg

både kæresten jeg skal der ind på onsdag :) jeg har være i tønder og prøve kjoler for at finde ud af hvad jeg er til for en time er jo ikke meget :)

jeg endte dog også med at købe en kjole i tønder men fik lave det så jeg kan få alle pengene tilbage hvis jeg finder en anden på onsdag. selv om jeg er ret sikker på min kjole skal jeg da lige op og se hvad de har. vi skal også lige se om vi kan finde tøjet til kærsten og børnene :cheerleader3:

er det noget der ved hvor meget tøj de har til brudepiger og svende?

0

Del dette indlæg

både kæresten jeg skal der ind på onsdag :) jeg har være i tønder og prøve kjoler for at finde ud af hvad jeg er til for en time er jo ikke meget :)

jeg endte dog også med at købe en kjole i tønder men fik lave det så jeg kan få alle pengene tilbage hvis jeg finder en anden på onsdag. selv om jeg er ret sikker på min kjole skal jeg da lige op og se hvad de har. vi skal også lige se om vi kan finde tøjet til kærsten og børnene :cheerleader3:

er det noget der ved hvor meget tøj de har til brudepiger og svende?

Det kommer an på hvilken størrelse man er. Jeg er en str 44 og der var okay mange. Jeg prøvede ca 8 forskellige inden jeg fandt den rigtige.

Der var ikke så meget herretøj og børnetøj. Jeg havde også håbet vi kunne finde tøj til børnene, men det må blive et andet sted. Min kæreste fandt dog et fint sæt med vest og det hele.

0

Del dette indlæg

Jeg gik bare ind på deres hjemmeside og fandt den mailadresse, som hørte under Bugattivej i Vejle. Den er her: info@lilly.dk

Tak!

Spurgte du til modeller fra tidligere kataloger? Og ville de gerne svare på det?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er kjoler fra 2008 og 2009 og jeg så også nogle enkelte 2010 modeller og så kollektionsprøver, jeg prøvede bl.a. den fra 2010 med alle broderingerne til vist nok 7000 kr en af de sidste i kataloget og så fandt jeg selvfølgelig min egen kollektionsprøve, super lækker kjole, jeg følte mig meget elegant, enkelt og derfor kan jeg så også pynte mig mere uden det bliver for meget

post-42129-1287349565.jpg

0

Del dette indlæg

Uha hvor er det dejligt og spændende at høre jeres oplevelser. I morgen er det jo min tur :cheerleader3: .

Jeg glæder mig helt vildt, på trods af en forkølelse.

Jeg har købt undertøjet i dag, og selvom jeg normalt har svært ved at finde noget som passer til mine mål og til min, hvad angår stropløse BH'er kritiske smag, så lykkedes det at finde det perfekte sæt (som jeg så lige kom til at købe i sort også, dog uden strømper og strømpebånd).

Undertøjet holdt budgettet, så jeg har vist været realistisk i den henseende.

Hvad havde I på af BH ved kjoleprøvningen?

-og hvad er der tilbage i str 36?

0

Del dette indlæg

Uha hvor er det dejligt og spændende at høre jeres oplevelser. I morgen er det jo min tur :) .

Jeg glæder mig helt vildt, på trods af en forkølelse.

Jeg har købt undertøjet i dag, og selvom jeg normalt har svært ved at finde noget som passer til mine mål og til min, hvad angår stropløse BH'er kritiske smag, så lykkedes det at finde det perfekte sæt (som jeg så lige kom til at købe i sort også, dog uden strømper og strømpebånd).

Undertøjet holdt budgettet, så jeg har vist været realistisk i den henseende.

Hvad havde I på af BH ved kjoleprøvningen?

-og hvad er der tilbage i str 36?

hvor sjovt det skal jeg også :) min h2b har tid kl 9 og jeg har kl. 10 ( men regner da med at min h2b ikke bruger alt sin tid så jeg kan få lidt ekster tid der :cheerleader3: )

sidst jeg var ude og prøve havde jeg bare en hvid stropløs BH på og den skal jeg også have på i morgen. så kan jeg altid købe den helt rigtige der passer sammen med den kjole jeg ender med.

Redigeret af lenemaj
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer