Guest Snart Fru Larsen

Hvor skal jeg lave min fotobog?

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Jeg kender ikke pixum's fotobøger, men har tit fået fremkaldt fotos og plakater derfra.

Tilmelder man sig deres nyhedsbrev - har de tit gode tilbud på deres foto-bøger.

Så måske værd at tjekke ud.

http://www.pixum.dk/

Kath.

Redigeret af Kath1
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået lavet nogle rigtig flotte fotobøger hos Vistaprint; både kvalitet og pris er super. Det er nemt at bruge programmet og der er mange muligheder. Eneste svaghed er at jeg ikke kunne finde ud af at skrive i tekstfelterne (har jo så fravalgt felterne) og har så valgt rene Billedbøger, men måske var det bare mig... :thumbsupsmileyanim:

Lige nu kører de vist stadig med 50%

post-37330-1283953039.jpg

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Efter vores bryllupper (vi holdte bryllup i Spanien og en stor fest for alle hjemme) fik vi lavet 2 fotobøge, en for hver fest.

Den første fra foto.com - Hvilket jeg virkelig ikke kan anbefale. MEGET dårligt program, endnu dårligere service. Blev ved med at få fat på en meget flabet ung pige der ikke vidste noget om noget. Det endte med at vi kom til at vente næsten 4 uger på bogen. De reklamerede med at at man modtager den 3-5 hverdage efter bestilling. Selve bogen er også noget juks, farverne er dårlige, det er som om der er støv på alle billederne og så er den ikke limet ordentligt.

OG så har den fået et ordentligt hak under fragt.

Nå men bog br. 2 bestilte vi hos MAC - vi lavede den i IPHOTO - HELT FANTASTISK program at arbejde i. Super let, enkelt og overskueligt. Selve bogen er bare så cool, der er INGEN fejl ved den, Farverne er også super.

Har netop lavet 2 bøger mere i MAC og de er præcis ligeså fantastiske. Kan kun anbefale dem :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar:

Eneste minus er at jeg tror man skal have en MAC for at kunne lave dem. I hvert fald skal man have Iphoto.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Efter vores bryllupper (vi holdte bryllup i Spanien og en stor fest for alle hjemme) fik vi lavet 2 fotobøge, en for hver fest.

Den første fra foto.com - Hvilket jeg virkelig ikke kan anbefale. MEGET dårligt program, endnu dårligere service. Blev ved med at få fat på en meget flabet ung pige der ikke vidste noget om noget. Det endte med at vi kom til at vente næsten 4 uger på bogen. De reklamerede med at at man modtager den 3-5 hverdage efter bestilling. Selve bogen er også noget juks, farverne er dårlige, det er som om der er støv på alle billederne og så er den ikke limet ordentligt.

OG så har den fået et ordentligt hak under fragt.

Nå men bog br. 2 bestilte vi hos MAC - vi lavede den i IPHOTO - HELT FANTASTISK program at arbejde i. Super let, enkelt og overskueligt. Selve bogen er bare så cool, der er INGEN fejl ved den, Farverne er også super.

Har netop lavet 2 bøger mere i MAC og de er præcis ligeså fantastiske. Kan kun anbefale dem :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar:

Eneste minus er at jeg tror man skal have en MAC for at kunne lave dem. I hvert fald skal man have Iphoto.

Aj, tusind tak..jeg skal til at bestille billeder og sad faktisk og kiggede på foto.com..

Er der nogen der kender fotogo.dk??

Skal lige snakke med manden om at lave en fotobog istedet for at lave det selv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det er en lidt sjov tråd, for de samme steder kan både anbefales og ikke anbefales.

For mig virker det som om det er ca. samme slags man får alle stederne og jeg har haft bestilt både ved foto.com, pixum, Bilka og Vistaprint og det eneste jeg synes der er forskellen er pris og program.

Farver, kvalitet og den slags kan jeg ikke se forskel på, så når jeg skal i gang med fotobøgerne er de vigtigste ting for mig.

1: Programmet. Hvis det driller og er svært så bliver jeg irriteret og opgiver før jeg synes det er perfekt og vil derfor få halvdårlige bøger

2: Prisen. Men synes faktisk priserne er meget ens de forskellige steder. Man skal lige se på hvor mange sider der er som standard (nogle steder 26 mens andre kun har 20) og hvad ekstra sider koster. Og så især på portoen! Derfor har jeg oftest brugt Bilka, da jeg der kan spare portoen og afhente i butikken

3: Snakker de dansk? Jeg bruger kun side hvor deres kundeservice snakker dansk for hvis jeg skulle brokke mig har jeg ikke lyst til at skulle ud i engelsk eller tysk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har selv kun prøvet tdc.dk og det er ved at være en 3 år siden - så det kan sagtens være blevet bedre nu.

Vores fotograf brugte IPHOTO til at lave vores bøger - og de er blevet rigtig rigtig flotte! Vi er super glade for dem.

Det eneste minus jeg kan komme i tanke om, og det kan godt være min nogle gange lidt distræte svigerfasters (fotografen) fejl. Den ene bog er nemlig hvid på ydersiden med billede af os på (ligesom det papir der sidder løst alleryderst)

Den anden har samme slags papir uden om, men selve bogen er sort og så er vores navne trykt med sølv.

Min svigerfaster har ingen erindring om at hun har gjort noget anderledes, da hun bestilte bog nr. 2 - men hun kunne se, at den første kom fra Tyskland og den anden fra Sverige (mener jeg). Den eneste forskel der er på bøgerne er tidspunktet de er bestilt samt antallet af sider. Så måske de kun kan trykke ekstra sider i Sverige, men ikke i Tyskland? Pas.

Begge bøger er dog pæne - bare mærkeligt de ikke er ens...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger altid Bilka, eller cewe hedder det program vel. Vi laver sådan en foto bog hvert år, en året der gik i vores liv ting, og vi har aldrig haft noget at være utilfredse med. Kvaliteten har været fin, selv om vi der sparer fotopapiret væk, og jeg synes de hurtigt laver dem færdig.

Det eneste jeg vil sige er; Hvis programmet giver advarsel for uskarphed - så mener det det! Så skal man ikke tro at det ved man mere om, for det har jeg set eksempler på hvordan der kommer til at se ud :thumbsupsmileyanim:

Det første år prøvede jeg at lave det ved TDC, men selv om det også er cewe kunne jeg ikke uploade og programmet begik altid en ulovlig handling når albummet var færdigt så alt forsvandt....... Med Bilka har der aldrig været noget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er i gang med en fotobog hos TDC. Det har jeg valgt ud fra programmet, som jeg synes er nemt og let at arbejde i. Jeg prøvede først hos billedbutikken.dk, men syntes programmet var tungt. Kvaliteten af bøgerne har jeg til gode at finde ud af. Men tak for tippet, bazuka97, mht. kvalitets-smileyen - kunne nemlig godt have haft lidt tendens til at tænke, at det da sikkert blev fint nok, selv om den var skeptisk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På vistaprint.dk er der lige nu tilbud... 149 kr. for en fotobog med 30x30 cm. sider.. Der er 26 sider i .... :thumbsupsmileyanim:

Jeg har lige lavet en, og glæder mig til at se om kvaliteten er okay :ilovebryllupsklar:

post-39686-1284107880.jpg

AmalieAmalie, jeg har lige i dag modtaget vores nr. 2 fotobog fra Vista i det format (1. gang var i en lidt mindre størrelse). Vi tilkøbte 8 sider mere for ca. 50 kr. og kvaliteten er helt i top i vores, så du kan godt glæde dig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ved at være nogle år siden jeg blev gift, men jeg lavede en cewe fotobog hos onlinefotoservice.dk, og det var en rigtig god oplevelse. Man skal lige have lidt tålmodighed indtil man har downloadet programmet. Men derefter går det ret nemt! Prisen er vist meget lig alle andre steder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer