belle3310

Belinda og Teddy`s drømmebryllup. 7/5-2011 og efter bryllup d. 9 Juli 2011

486 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak skal i have. det er helt vildt som det går stærkt nu, kan slet ikke forstå at der kun er 1 uge tilbage.

:badgirl: ved godt jeg er lidt bad ved at skifte profil billed. Det er bare mig og den hest ser skulle have trukket vognen på den store dag, men som desværre kom til skade. øv øv

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vildt. har lige snakket med min søster og svoger. De fortalte mig at det meste af min familie fra Nordjylland, der skal med til bryllupet kommer allerede om Torsdagen, undtagen min storebror, for han skal ned til Padborg. Syntes det er vildt men også dejligt, efter alt det jeg har været igennem med dem, :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

I dag skal jeg op på feststedet med alle de ting der skal bruges der :cheerleader3: :cheerleader3:

puha tiden går stærkt nu. Fik lavet bordplanen her til morgen.

Jeg har et par gange nævnt overfor min HTB om at det kunne være fedt at lave noget i stilen af Tras the dress. Så kom han den anden dag hvor vi gik en tur og sagde at efter bryllupet kunne vi lave nogen tras the dress billeder enten hjemme på egnen eller tage til en strand. :cheerleader3: :cheerleader3:

Det havde jeg ikke lige rengt med at han ville, med det er fedt. Især at han også vil være med til det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer