Posted September 18, 2010 · Report post am&jesper og Ane.dk: Så er skabelonerne sendt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2010 · Report post Os mig Katrine101@hotmail.com på forhånd tak... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2010 · Report post Os mig Katrine101@hotmail.com på forhånd tak... Hej. Så har jeg sendt mailen :] 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2010 · Report post hej. tak for mailen. Kunne desværre ikke åben den Men kan den sendes via pdf fil eller word?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2010 · Report post hej. tak for mailen. Kunne desværre ikke åben den Men kan den sendes via pdf fil eller word?? Jeg har lavet den i Publisher. sender den lige i et word dokument. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2010 · Report post hej. tak for mailen. Kunne desværre ikke åben den Men kan den sendes via pdf fil eller word?? Jeg har lavet den i Publisher. sender den lige i et word dokument. Jeg kunne ikke lige få det til at lykkedes med word, så har lavet en PDF-fil. Den sender jeg dig lige 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2010 · Report post Tusind tak. nu lykkes det. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2010 · Report post Tusind tak. nu lykkes det. Det var så lidt Er glad for at jeg kunne hjælpe dig .. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2010 · Report post belle3310 og Mrsmaskinmester: Så er skabelonerne sendt til jer på mail :]Held og lykke med det .. Tusind tak! Har allerede bestemt mig for at bruge dem begge to:-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2010 · Report post belle3310 og Mrsmaskinmester: Så er skabelonerne sendt til jer på mail :]Held og lykke med det .. Tusind tak! Har allerede bestemt mig for at bruge dem begge to:-) Super! Er glad for at du kan bruge dem 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2010 · Report post Hej.. Hvor det flot det du har lavet Er det sådan jeg kan få en skabelon på cd lommer og chokoladen. Mailen er jensen-carina@ofir.dk hvis det er.. Hilsen Carina. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2010 · Report post Hej Hvor flot.... .kunne jeg også bede om din hjælp. Send gerne begge dele :-) KH AM amrafn@live.dk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2010 · Report post Super flotte, og en kanon idé! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2010 (edited) · Report post Hvor er de bare flotte. Jeg vil også gerne bede om skabelon på begge dele. Min mail er pernille.w.laursen@gmail.com Hvad fornoget papir har du brugt til CDerne? EDIT: Jeg vil gerne have dem som PDF Edited September 24, 2010 by pernut 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2010 · Report post carinajen, amr og pernut: Så har jeg sendt en mail. Held og lykke med det. RikkeBS: Tusind tak :] Synes også selv resultatet er blevet godt :] 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2010 · Report post Tusind tak 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 22, 2010 · Report post Hej.. Hvor er det er bare blevet flot.. Jeg kunne også tænke mig skabelonen på cd-rom lommen.. Min mail er: iben_nielsen87@hotmail.com 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 22, 2010 · Report post Hej. Rigtig flot! Jeg vil gerne have skabelonen på cd-lommen. Mail: Bambifriis@hotmail.com Kh Camilla 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 22, 2010 · Report post IMBA & C_friis: Så er skabelonenerne sendt :D 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 22, 2010 · Report post Hejsa, Er imponeret over så kreativ du er er og det er bare så flot det du har lavet. Både med chokoladerne og CD lommen. Jeg vil meget gerne bede om begge skabeloner, hvis det er ok. Min mail er tuddi_7@hotmail.com. Det skal nok blive en uforglemmelig dag I og jeres gæster får. held og lykke :0) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 22, 2010 · Report post Hejsa,Er imponeret over så kreativ du er er og det er bare så flot det du har lavet. Både med chokoladerne og CD lommen. Jeg vil meget gerne bede om begge skabeloner, hvis det er ok. Min mail er tuddi_7@hotmail.com. Det skal nok blive en uforglemmelig dag I og jeres gæster får. held og lykke :0) Så er skabelonerne sendt. Og tusind tak :D 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 22, 2010 · Report post UHJeg vil lige dele dette med jer også. Min demo CD lomme :] SØGER: Ris og ros .. Forside Bagside Jeg kunne godt være interesseret i både chokolade og cdskabelonen min mail er mhm81@hotmail.com På forhånd tak 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 22, 2010 · Report post Er imponeret... Utrolig flot!!! Ville da også gerne om jeg måtte få en skabelon tilsendt, så kan jeg sidde og nusse med det i den søde ventetid... Kh Katrine Katrine101@hotmail.com 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 22, 2010 · Report post vil du være sød at sende cdskabelonen til mig osse koenkarla@hotmail.com 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 22, 2010 · Report post Ms aprilbride, bryllupsbanditten og koenkarla: Skabelonerne er sendt :D 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites