Guest jeanettejuul

Personlig chokolade OG CD lommer

173 indlæg i dette emne

Jeg kunne også godt tænke mig skabelonerne. Har du mulighed for at gemme dem i en Photoshop fil? Så jeg kan gå ind og lege lidt med den :thumbsupsmileyanim:

Vil det egentlig ikke være nemmere for dig hvis du oploadede skabelonerne på rapidshare.com, så du ikke behøver at sende den konstant, men hvor folk bare selv går ind og downloader? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kunne også godt tænke mig skabelonerne. Har du mulighed for at gemme dem i en Photoshop fil? Så jeg kan gå ind og lege lidt med den :thumbsupsmileyanim:

Vil det egentlig ikke være nemmere for dig hvis du oploadede skabelonerne på rapidshare.com, så du ikke behøver at sende den konstant, men hvor folk bare selv går ind og downloader? :cheerleader3:

Nå ja, min email: asmaafaris@live.dk :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Jeanette.

Det er utroligt flot det du har lavet, så jeg vil helt sikkert benytte mig af dine pdf`er, tak :thumbsupsmileyanim:

Jeg prøvede at åbne dine pdf`er, men de var blanke, er det fordi det kun er skabelonen? Er der mulighed for at få skabelonen med tegningerne på? Måske du har lyst til at sende dem på en mail til mig? Min mail er: marianne@malek.dk. På forhånd tak :cheerleader3:

Redigeret af MarianneM
0

Del dette indlæg

Hej Jeanette.

Det er utroligt flot det du har lavet, så jeg vil helt sikkert benytte mig af dine pdf`er, tak :cheerleader3:

Jeg prøvede at åbne dine pdf`er, men de var blanke, er det fordi det kun er skabelonen? Er der mulighed for at få skabelonen med tegningerne på? Måske du har lyst til at sende dem på en mail til mig? Min mail er: marianne@malek.dk. På forhånd tak :cheerleader3:

Så er mailen sendt :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej jeg har fået slettet din fine skabelon til cd lommerne er det muligt du gider sende den igen i et word dokument til mhm81@hotmail.com

på forhånd mange tak skønt med kreative computer quinder

michelle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer