Posted September 16, 2010 (edited) · Report post Hej derude. Jeg er netop blevet færdig med mine chokolader, og vil utroligt gerne hører meninger fra jer. Her er de allesammen Her er den første Den anden Den tredje Edited August 9, 2011 by jeanettejuul 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post De er rigtig flotte.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post De er fine ;-) Må jeg ikke smørge dig hvor langt og bredt sådan et stykke chokolade er? Jeg vil lige tjekke om det kan være min favourbox ;-) Pernille 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post Rigtig flotte. Kan jeg bede om en skabelon på den med kirken? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post De er super flotte..... Har du lavet allesammen eller er det bare en demo? Tænker der er lidt lang tid til...? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post Lind78: Tusind tak. Uh, de er ca 6 cm på den lange led og 3,8 cm på den korte led Håber det hjælper :] jeri: Det må du i hvertfald. Kan jeg få din mail? Så mailer jeg den til dig. Den er for stor til at blive vedhæftet :] Rebeccakbf: Det er blot demo'er, da jeg vil lave dem alle lidt tættere på min bryllupsdag. :] der er nemlig godt og vel et lille år til den store dag.. Hehe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post Me Like Hvor er de bare gode ......ej bliver da lidt lækker sulen lige nu ...... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post Lind78: Tusind tak. Uh, de er ca 6 cm på den lange led og 3,8 cm på den korte led Håber det hjælper :] jeri: Det må du i hvertfald. Kan jeg få din mail? Så mailer jeg den til dig. Den er for stor til at blive vedhæftet :] Rebeccakbf: Det er blot demo'er, da jeg vil lave dem alle lidt tættere på min bryllupsdag. :] der er nemlig godt og vel et lille år til den store dag.. Hehe Super ;-.) Mange tak! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post futtemusendk: Tusind tak :] Lind78: Det var da så lidt. Hvis du skal bruge en skabelon, siger du bare til :] 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post Hej de er da bare for flotte... jeg kunne da også godt tænke mig din skabelon, jeg skal nemlig have de samme chokolader Min mail er: Hpeder49@hotmail.com 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post Hej de er da bare for flotte... jeg kunne da også godt tænke mig din skabelon, jeg skal nemlig have de samme chokolader Min mail er: Hpeder49@hotmail.com Hej MunkVerner. Jeg har sendt en mail til dig :] 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2010 · Report post Hvor er de bare fine Jeg vil meget gerne be om en skabelon carinabloch@msn.com Men kan den sendes via pdf fil eller i works? Jeg har ikke Word på min computer nemlig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2010 · Report post Hvor er de bare fine Jeg vil meget gerne be om en skabelon carinabloch@msn.com Men kan den sendes via pdf fil eller i works? Jeg har ikke Word på min computer nemlig Jeg har lavet dem i MS-Publisher. Kan godt sende som PDF, hvis det er :] Så fjerner jeg bare lige min dato og andet :] Skal jeg gøre det? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2010 · Report post Hvor er de bare fine Jeg vil meget gerne be om en skabelon carinabloch@msn.com Men kan den sendes via pdf fil eller i works? Jeg har ikke Word på min computer nemlig Jeg har lavet dem i MS-Publisher. Kan godt sende som PDF, hvis det er :] Så fjerner jeg bare lige min dato og andet :] Skal jeg gøre det? Det må du meget gerne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2010 · Report post Hvor er de bare fine Jeg vil meget gerne be om en skabelon carinabloch@msn.com Men kan den sendes via pdf fil eller i works? Jeg har ikke Word på min computer nemlig Jeg har lavet dem i MS-Publisher. Kan godt sende som PDF, hvis det er :] Så fjerner jeg bare lige min dato og andet :] Skal jeg gøre det? Det må du meget gerne Jeg har sendt mailen nu 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2010 · Report post Tak Min mail er solveigring@hotmail.com 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2010 · Report post Tak Min mail er solveigring@hotmail.com Så er mailen sendt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2010 (edited) · Report post UH Jeg vil lige dele dette med jer også. Min demo CD lomme :] SØGER: Ris og ros .. Forside Bagside Edited September 17, 2010 by jeanettejuul 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2010 · Report post Jeg syntes den er flot. Må man få skabelonen til CD-rommen?? min mail er belle3310@live.dk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2010 · Report post Hej Jeanette, Det ser bare rigtig flot ud det du har lavet!! Må jeg også bede om skabelonerne til både chokoladen og CD-rom lommerne? Min mail er akrygg@gmail.com Fortsat god planlægning! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2010 · Report post belle3310 og Mrsmaskinmester: Så er skabelonerne sendt til jer på mail :] Held og lykke med det .. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2010 · Report post Hej Jeanette... kunne du ikke også sende skabelonerne til mig meget gerne både til chokolden og cd-lommerne... chofmann@dbmail.dk mange hilsner fra christina, -som syntes at der er meget lang tid til 2011 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2010 · Report post chofmann og Livica: Så er skabelonerne sendt pr. mail. :] 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2010 · Report post hey, hvor er begge ting bare flotte. vil også gerne have det tilsendt: s_annemette@jubii.dk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2010 · Report post Iiiih hvor er det fint! =) Jeg vil meget gerne bede om skabelonerne også. ane.dk@hotmail.com 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites