mille1981

Trash the dress

16 indlæg i dette emne

Tøser, I har gjort det igen... Fået mig til at skifte mening! For et år siden skulle jeg BESTEMT ikke have taget trash the dress billeder... Men nu er jeg altså blevet tændt på ideen...

Kom derfor med jeres bedste trash the dress inspirationsbilleder. Jeg tænker at det skal være strand/skov/mark eller noget i den dur... Men måske er der en fed ide jeg ikke har tænkt på?

Jeg har endnu ingen til at tage billederne, så har du en glad lille amatørfotograf i maven der kunne tænke sig at prøve og tag TTD-billeder (som en vennetjeneste - jeg får taget billeder, du får øvelsen i TTD-billeder), så skriv en PM :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter jeg så Bernard's skønne billeder. Var jeg sådan lidt øv over jeg ikke fik taget nogle... Egentlig er det mest for at få nogle meget fede billeder af mig selv og måske kæresten (hvis han vil). Så har overvejet bare at tage min korte tylkjole på til sådan et formål (får jo samme effekt med smukt og råt blandet sammen). Havde det ikke været umuligt at holde styr på poderne, kunne det være genialt at have en hel serie familie billeder på den måde.

0

Del dette indlæg

Lone lavede nogen fine nogen ude i stalden, som hun fik sin søn til at tage. Det var godt nok ikke "rigtige" trash the dress" for der skete ikke noget med kjolen, men du lyder også umiddelbart mere som om du er ude efter nogle rå omgivelser end at ødelægge din kjole.

KH fru R

Redigeret af Frk R
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har googlet, og fundet en masse fede billeder, men der dukker jo alligevel altid nogen op man ikke har set før når man spørger herinde ;)

Jeg har set jeres bryllupsvideo før, og den er fed - måske lige i overkanten af hvad jeg har i tankerne, men der er jo ikke nogen der siger man ikke kan lave TTD billeder flere gange, hvis kjolen overlever første gang! Måske er man mere modig 2. gang ;)

Det første af Felixias billeder har jeg selv i inspirationsmappen, men de 2 sidste du har tilføjet synes jeg også er FEDE! Kan også rigtig godt lide Lones på halmballen og det under vandet - jeg duer dog ikke til at have åbne øjne under vand, så den er røget af listen ;)

0

Del dette indlæg

Vil lige hive den her tråd frem igen, er nemlig osse selv blevet ret inspireret til TDD billeder når den tid kommer.. Og så lige tilføje det her "TDD" billeder fra Kaizers Orchestras nye video "Hjerteknuser" - er rimelig overdrevet, men brudekjolen kommer godtnok igennem en del...

post-40019-1298321749.jpg

Resten af videoen kan ses her klikklik

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer