skralde

<3 Christina & Jacob 11/6 2011 <3

86 indlæg i dette emne

Så tror jeg endelig det lykkes mig at finde ud af hvordan man starter en tråd op ( takket være min dejlige kusine ) :thumbsupsmileyanim:

Min kæreste og jeg skal giftes d. 11 juni 2011 i Annisse kirke kl 14

Vi har været kærester i godt 5 år, og har sammen 2 børn .Silas på 4 år og Zenia på 1 år.

Vi har faktisk planlagt vores bryllup flere gange men der er hele tiden kommet noget i vejen, så vi måtte udsætte vores bryllup. Men nu er kirken bestilt og vi har lovet hinanden at denne gang VIL vi ikke udsætte vores bryllup.

Vi har fået styr på lidt, men hold op hvor skal man tænke på mange ting :)

- godt man kan få en masse inspiration her på siden :carrot:

* Vi har besluttet at holde festen på Bymose hegn som er et hotel og kursuscenter.

* Kjolen, strømpebånd, sko og hårpynt er købt ( billeder kommer på senere )

* Vi har bestilt bryllupskørelsel.

* Vi har fundet ham som skal lave vores bryllupskage

* Vi har fotograften på plads

Så der mangler jo en hel del planlægnig og indkøb endnu, men der er jo heldigvis også lidt tid til endnu :respekt:

Det var lige hvad jeg nåede at skrive i dag,

Rigtig god dag

/ Christina :bearhug:

Redigeret af skralde
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Velkommen til :respekt:

Glæder mig til at følge din planlægning herinde - venter spændt på kjolebilleder..!!

Tak for det :bearhug:

Jeg vil prøve at opdatere lidt herinde ind i mellem. Jeg skal se om jeg snart kan få billeder på af kjolen. Jeg havde nogen liggende på min mobil telefon som desværre er gået i stykker. Men jeg må tage nogle nye billeder næste gang jeg prøver kjolen. :)

0

Del dette indlæg

Velkommen til! :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se din kjole! Og selvfølgelig følge resten af din planlægning. ;)

Tak :respekt:

Jeg håber jeg snart kan få taget nogle nye billeder af kjolen. Der lå ellers nogen på min gamle mobil, men den er desværre gået i stykker. Jeg arbejder på sagen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Velkommen til :respekt:

i har da allerede meget på plads :thumbsupsmileyanim:

Og forresten super dato i har valgt :bearhug:

Tak for det :)

Ja der er styr på lidt, men jeg syntes stadigvæk der mangler meget. Så jeg er glad for der er lidt tid til endnu.

Det bliver en fantastisk dag at blive gift, det er jeg helt sikker på :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til! :respekt:

I er da nået langt allerede. :bearhug: Glæder mig til at følge planlægningen :) - Og til at se KJOLEN!!! :thumbsupsmileyanim:

Tak for velkomst :(

Ja vi har da fået lidt på plads, men der mangler stadigvæk MEGET syntes jeg :bearhug:

Jeg skal nok sætte billeder på af kjolen, så snart det er muligt- det kan være jeg får tid i morgen.

0

Del dette indlæg

Velkommen til :cheerleader3:

Jeg fandt også først rigtig ud af det igår - og idag fandt jeg sørme ud af at lin ke så nu har f****n da taget fat i mig hehe

Jeg glæder mig til at følge dig herinde :thumbsupsmileyanim:

Tak :shooter:

Hold da op, det må jeg da også se at finde ud af. Man bliver jo helt bidt af det her :fløjt:

Jeg skal nok komme med opdateringer snart.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :pokey:

Og velkommen til :cheerleader3::shooter:

Glæder mig til at følge din planlægning :thumbsupsmileyanim:

Tak for det :)

Jeg skal nok prøve at få lavet nogle opdateringer så snart det er muligt - måske jeg kan få sat et par billeder ind i morgen af kjole, sko, bilen osv.

det varer jo ikke mange dage før du skal giftes :fløjt: Det bliver bare en stor dag for jer :loveboard:

0

Del dette indlæg

Velkommen til :cheerleader3:

Sikke en masse I har på plads, det er da dejligt..

Jeg glæder mig til at se alt hvad i har fundet på ind til videre og hvad der mere kommer i løbet af de næste ca 10 mdr :thumbsupsmileyanim:

Hej Natasja

Tak for din velkomst :shooter:

Jeg skal nok få taget nogle billeder af de forskellige ting og få lagt op - Jeg satser lidt på at nå det i morgen. Der er så mange der gerne vil se kjolen og alt tilbehøret så der må jeg hellere se at få gjort noget ved. :fløjt:

0

Del dette indlæg

NÆÆÆÆÆ - denne tråd er jo gået helt forbi min næse :fløjt:

VELKOMMEN herinde dit dejlige kvindemenneske - Ih, hvor jeg glæder mig til at følge med i din tråd :cheerleader3: Selvom jeg jo allerede ved en del af hvad du/I har planlagt, så er der garenteret stadig en masse jeg ikke ved og som forhåbenlig dukker op i din tråd :thumbsupsmileyanim:

Og som flere andre har skrevet venter vi på billeder af dig i din smukke kjole :shooter:

Redigeret af Tykke
0

Del dette indlæg

Så er der billeder af kjolen og sko, de er desværre ikke særlige gode og jeg måtte også op og stå på bordet forbi der var en hund og et barn som syntes at kjolen var meget spændende. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Der kommer selvfølgelig billeder af brudepige kjolen, bryllupsbilen osv. osv når jeg lige har lidt mere tid.

post-43920-1285270092.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer