MunkVerner

Dagens afsnit af

31 indlæg i dette emne

Nu har jeg simpelthen skrevet til TV2 og Blu og spurgt efter hvilket katalog det er. :respekt: Og om det får nogle konsekvenser, at hun brød reglerne ;) Jeg skal nok skrive, når/hvis de svarer. :thumbsupsmileyanim:

Synes heller ikke, at det var iorden at hun brød reglerne, men måske lader de dem slippe, fordi det er godt tv... A la da beboerne i Big Brother stak af fra huset og alligevel fik lov at vende tilbage - hvis nogen kan huske det. :balloons:

Synes iøvrigt at han klarede det ret godt, ham gommen igår... HTB og jeg var meget enige i, at det IKKE var et bryllup for os, men det så da rigtig sjovt ud, og han havde da husket det hele... Han gjorde sig da umage og havde fat i, at kjolen var helt vildt vigtig for hende, og forsøgte virkelig!

Fantastisk.. jeg tror jeg vil gøre det samme så de kan se der er flere som vl vide det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der allerede svar fra TV2. Et meget pænt svar, men desværre ikke meget hjælp at hente:

"Kære Mette,

Tak for din mail og dit engagement i 'Hva bruden ikke ved'. Det betyder meget for os, at folk interesserer os for det vi laver, på godt og ondt. især når der falder roser af...:-)

Vi kan desværre ikke hjælpe dig med kataloget. Vi har lige kigget råbåndet igennen, men vi kan desværre ikke se hvad det er for et katalog.

Mht Nicoles regelbrud, tog vi ekstra hensyn til, at hun var gravid og gav hende lov. Hun havde fysiske gener ved at have kjolen på, og hun skulle ikke risikere at besvime på sin bryllupsdag.

Det har vi så også lært til en ny sæson.

Håber det forklarer det bedre, og vi er meget kede af ikke at kunne hjælpe dig med kataloget.

Endnu en gang tak for din mail!

De bedste hilsner,

Anders Thomsen (på vegne af redaktionen bag 'Hva bruden ikke ved')"

0

Del dette indlæg

Så er der allerede svar fra TV2. Et meget pænt svar, men desværre ikke meget hjælp at hente:

"Kære Mette,

Tak for din mail og dit engagement i 'Hva bruden ikke ved'. Det betyder meget for os, at folk interesserer os for det vi laver, på godt og ondt. især når der falder roser af...:-)

Vi kan desværre ikke hjælpe dig med kataloget. Vi har lige kigget råbåndet igennen, men vi kan desværre ikke se hvad det er for et katalog.

Mht Nicoles regelbrud, tog vi ekstra hensyn til, at hun var gravid og gav hende lov. Hun havde fysiske gener ved at have kjolen på, og hun skulle ikke risikere at besvime på sin bryllupsdag.

Håber det forklarer det bedre, og vi er meget kede af ikke at kunne hjælpe dig med kataloget.

De bedste hilsner,

Dejligt med hurtigt svar! :thumbsupsmileyanim:

Men jeg synes altså det er noget fis, at de tog hensyn til at hun var gravid - på den måde. Den oprindelig kjole kunne jo lægges ud, så det var ren og skær pga. udseendet de fandt en anden.

Jeg er hvert fald ikke overbevist. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

"Kære Mette,

De bedste hilsner,

Dejligt med hurtigt svar! :thumbsupsmileyanim:

Men jeg synes altså det er noget fis, at de tog hensyn til at hun var gravid - på den måde. Den oprindelig kjole kunne jo lægges ud, så det var ren og skær pga. udseendet de fandt en anden.

Jeg er hvert fald ikke overbevist. :cheerleader3:

Jaeh, den holder vist ikke helt ;) Men et eller andet sted, synes jeg nok, at de gjorde det rigtige ved at lade hende slippe godt fra det alligevel. Det skal jo være et "feel-good-program" trods alt. :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg kigget mine 3 brudeblade igennem og det ser ikke ud til at være et af dem - så kan desværre heller ikke hjælpe.

Er enig i at det ikke burde være iorden, at bruden fik lov at se sin brudekjole og vælge en anden - da det trak ud i den foran, så den ikke ud til at stramme, men det var jo bare hvad jeg så.

Min "mand" sad og ventede på TV2 skred ind og sagde noget i løbet af udsendelsen, men nej - så vi havde en også en lidt flad fornemmelse af det igår, da det jo ødelægger konceptet.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer