MunkVerner

Dagens afsnit af

31 indlæg i dette emne

Jeg sidder lige nu og ser "hvad bruden ikke ved" og hende Nicole som skal giftes sidder og kigger i en kæmpe bryllupsmagasin hvor der også er noget kreativt i... Hvad er det for et magasin? -det er meget tykkere end bryllupsmagasinet.... hvad kan det være?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ved ikke hvad det var for et blad...

MEN hvad sker der lige for at hun fik lov at vælge en ny kjole SELV, når de i starten af programmet siger at manden skal gøre det alene og at brylluppet blir aflyst hvis bruden blander sig, synes det er dårligt at de ikke skrider ind så. Det kan godt være hun er gravid og man skal kunne trække vejret i kjolen osv, men det kunne hun jo sagtens, det var jo bare fordi hun ville have en anden. Men jaja, jeg synes da også den nye kjole var pænere til hende ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

,

MEN hvad sker der lige for at hun fik lov at vælge en ny kjole SELV, når de i starten af programmet siger at manden skal gøre det alene og at brylluppet blir aflyst hvis bruden blander sig, synes det er dårligt at de ikke skrider ind så. Det kan godt være hun er gravid og man skal kunne trække vejret i kjolen osv, men det kunne hun jo sagtens, det var jo bare fordi hun ville have en anden. Men jaja, jeg synes da også den nye kjole var pænere til hende ;)

Ja er fuldstændig enig! Det går jo imod programmets spilleregler, men kvindfolk kan jo sno folk om deres lillefinger ;)

0

Del dette indlæg

,

Ja er fuldstændig enig! Det går jo imod programmets spilleregler, men kvindfolk kan jo sno folk om deres lillefinger ;)

helt enig

0

Del dette indlæg

He he, jeg tænkte præcis det samme, men jeg var også ekstrem sart med ting der strammede, da jeg var gravid (havde nok valgt et dynebetræk hvor jeg havde klippet hul til hoved og arme, hvis jeg skulle giftes mens jeg var gravid :thumbsupsmileyanim: ) og hendes eget valg af kjole var så meget pænere til hende! Konceptet ryger bare lidt i vasken, når den slags får lov at ske...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg så kun lidt af det. Så skulle jeg lige ringe til - ja selvfølgelig - bruden hvis bryllup jeg skal spille til på lørdag, med risiko for at hun sad og så programmet. Nope - hun lavede bordkort. Det er altså ikke alle bridezilla'er der ser det. I det jeg nåede at se var der ikke meget bryllup over det.

0

Del dette indlæg

Jeg så kun lidt af det. Så skulle jeg lige ringe til - ja selvfølgelig - bruden hvis bryllup jeg skal spille til på lørdag, med risiko for at hun sad og så programmet. Nope - hun lavede bordkort. Det er altså ikke alle bridezilla'er der ser det. I det jeg nåede at se var der ikke meget bryllup over det.

ØHM det er nok mig den er gal med, men jeg forstår ikke din besked.... ved du hvad det er for et blad? -kender du Nicole?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja okay så fik jeg set afsnittet færdigt, men hun var da noget strid. Hun havde da godt nok svært ved at få sagt noget pænt om det bryllup han havde lavet. Hvis man selv vil bestemme så skal man da i min optik sige nej tak til de 100.00,- og betale sit bryllup selv. -Og alt respekt for det, jeg havde selv ikke sagt ja på de præmisser, så havde jeg selv betalt.

KH fru R

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kærestens noget tørre kommentar var: Hvornår mon de får regningen på de 100.000,- for at have brudt reglerne?

Mht. kataloget, kan man så se afsnittet på netttet? For så kan man jo pause når kataloget kommer og på den måde nærstudere hvad der står.

Super god ide, men problemet er bare at man ikke ser forsiden eller bagsiden man ser hende bare kigge på en af siderne i midten :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: EJ det piner mig.

0

Del dette indlæg

Er glad for at jeg ikke er den eneste, der blev lidt "forarget" over gårsdagens afsnit. Konceptet holder jo ikke, hvis man kan bryde reglerne helt uden konsekvenser. Jeg holder klart med Stikan's kæreste (meget meget snart mand :cheerleader3: ) og håber på at en regning på 100.000 kr. dumper ind af deres dør.... Det er jo lidt snyd for de andre brude, der pænt overholdt spillereglerne.

Når det er sagt bør jeg måske også indrømme, at jeg slet ikke selv ville være god til ikke at blande mig i eget bryllup, meeeen det er jo derfor jeg ikke melder mig til den slags programmer :thumbsupsmileyanim:

Mht til kataloget, kan det være et amerikansk eller andet udenlandsk bryllupsmagasin??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, det er rart at vide, at vi er flere, der har tænkt over, hvor det mega katolog stammer fra :balloons: Der må da være nogen, som ved det?? :respekt:

Og så kan jeg kun tilslutte mig jer andre ang. brudekjolen! Ellers vil jeg sgu også være med i det næste program, få 100.000 bobs og så lige lægge min egen slat penge oveni - Hold kæft et kæmpe bryllup dét kunne blive!!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Lagde slet ikke mærke til det katalog, kun til hvor forfærdelig den brud og hendes veninde/søster var!!!! :cheerleader3: De vare bare nogle små piger. Det var da forfærdeligt at se og høre på :balloons: En ting er at de bryder reglerne - det holder jo ikke. Men hun tog da slet ingen hensyn til hvad hendes mand havde fået stablet på benene og var så vanvittig barnlig. Og så løj veninden jo faktisk overfor gommen om hvorfor hun ville skifte kjole...

Men blev helt glad da jeg så min barndomskirke(selvom jeg ikke skal giftes i den - den er monster stor) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nu har jeg simpelthen skrevet til TV2 og Blu og spurgt efter hvilket katalog det er. :balloons: Og om det får nogle konsekvenser, at hun brød reglerne ;) Jeg skal nok skrive, når/hvis de svarer. :thumbsupsmileyanim:

Synes heller ikke, at det var iorden at hun brød reglerne, men måske lader de dem slippe, fordi det er godt tv... A la da beboerne i Big Brother stak af fra huset og alligevel fik lov at vende tilbage - hvis nogen kan huske det. :cheerleader3:

Synes iøvrigt at han klarede det ret godt, ham gommen igår... HTB og jeg var meget enige i, at det IKKE var et bryllup for os, men det så da rigtig sjovt ud, og han havde da husket det hele... Han gjorde sig da umage og havde fat i, at kjolen var helt vildt vigtig for hende, og forsøgte virkelig!

0

Del dette indlæg

ØHM det er nok mig den er gal med, men jeg forstår ikke din besked.... ved du hvad det er for et blad? -kender du Nicole?

Det forstår jeg godt for det er da noget misvisende. Det kom sig af at jeg så lidt af udsendelsen i går og så siger Lone at jeg skal se at få ringet til den brud (det brudepar) jeg skal spille for i weekenden (som hedder Henriette). Jamen tror du ikke hun ser programmet..... (og hvorfor var det lige bruden og ikke gommen jeg skulle ringe til) Det var det jeg lige spontant faldt over. Ærligt sagt: Jeg bemærkede slet ikke noget blad :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Det forstår jeg godt for det er da noget misvisende. Det kom sig af at jeg så lidt af udsendelsen i går og så siger Lone at jeg skal se at få ringet til den brud (det brudepar) jeg skal spille for i weekenden (som hedder Henriette). Jamen tror du ikke hun ser programmet..... (og hvorfor var det lige bruden og ikke gommen jeg skulle ringe til) Det var det jeg lige spontant faldt over. Ærligt sagt: Jeg bemærkede slet ikke noget blad :cheerleader3:

Hi Hinååår så er jeg med :thumbsupsmileyanim: Det er det der med at kunne flere ting på en gang ;) :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer