Mari

Svalegaarden Hasseris

8 indlæg i dette emne

Min kæreste og jeg overvejer stærkt at holde vores bryllups fest på Svalegaarden i Hasseris. Super flotte hyggelige lokaler og flot udendørs. Men da det er et meget lille sted, og med stor chance for at der bliver holdt to bryllupper samme dag (ovenpå og nedenunder), er mit spørgsmål nu: Andre der har holdt fest der? Og hvordan fungerede det med fest ovenpå og nedenunder? Altså stødte man ofte sammen med det andet selskab?

Jeg mener , man bruger samme indgang, og det nederste lokale ligger lige indenfor døren. Vil være ked af at man føler man er til 2 fester i een. Hvis I forstår :rolleyes:) For det er meget småt på svalegaarden.... Men vi er bare forelsket i stedet og omgivelserne.

Nogen input???? :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

På forhånd tak.

Kærligst Mari

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Jeg har været til firmajulefrokost derude. Maden er super god, men dog meget gammeldags. Først på aftenen lagde vi ikke mærke til de gæster som var med til den fest, som blev holdt nedenunder, men senere på aftenen kom nogle af gæsterne op og nærmest deltog i vores julefrokost, men der er jo også stor forskel på en julefrokost og et bryllup, så jeg tror sagtens man kan undgå dem nedenunder hvis det er det man ønsker.

0

Del dette indlæg

Jeg kender ikke stedet men det med at der holdes to fester, herunder bryllupsfester oplever man tid på forskellige feststeder og jeg har aldrig observeret nogle problemer med det. At folk kommer til at tørne sammen med nogle fra en anden fest sker der som regel ikke noget ved :thumbsupsmileyanim:

Et eksempel er Hotel Søfryd i Jyllinge (hvor det TV3 bryllup "jeg er med i" blev afholdt). Jeg kan da godt når jeg står op af en væg ind mod et andet lokale høre at der sker noget derinde men det er ikke noget gæsterne bemærker. Det eneste jeg har oplevet var nogle gæster fra en anden fest som var misundelige med hensyn til musikken og det har jeg da ikke noget problem med (vi har faktisk fået et par jobs ind på den konto) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holdt vores bryllup der, og det var absolut fantastisk i ordets rigeste forstand. Der var et bryllup som blev holdt i den anden fløj men vi så intet til dette selskab bortset fra velkomstdrinken som vi indtog i forhaven...... Så det tør jeg godt binde an på hvis jeg var dig...

Var i øvrigt at synge der så sent som i lørdags og der virkede det til at køkkenet og tjenerne stadig er super tjekkede (blev selv gift i 2008), så jeg vil sige go.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Er der overnatningsmulighed....? Kunne ikke se noget om det på deres hjemmeside...

Scheelsminde og svalegaarden har samme ejer, så der er overnatnings muligheder på scheelsminde, til samme pris som hvis du holdte din fest der. Dog skal man jo lige køre et pr km :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer