26 feb 2011

Stem på min dreng!

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har jeg også stemt :cheerleader3: (I hvert fald, hvis jeg har gjort det rigtigt :() Hvad kan I vinde? :rolleyes: Og hvor længe løber konkurrencen? :rolleyes:

Og IHHH hvor er han dog vakker! Lige til at spise. :)

Tak :griner:-

Konkurrencen slutter 20. december, så der er noget tid endnu ;) Og hovedpræmien er 1 års forbrug af Libero bleer og et prof. photoshoot af vinderbarnet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu har jeg stemt for 4 gang tror jeg. Han er da bare lidt for nuser.... Og mig der påstår jeg ikke er specielt skruk.... Hmmmmm godt kjolen er købt, for så lokker det ikke helt så meget, vil nemlig gerne være færdig med mit studie først, men ihhh han er kær... :)

Redigeret af mhahm85
0

Del dette indlæg

Nu har jeg stemt for 4 gang tror jeg. Han er da bare lidt for nuser.... Og mig der påstår jeg ikke er specielt skruk.... Hmmmmm godt kjolen er købt, for så lokker det ikke helt så meget, vil nemlig gerne være færdig med mit studie først, men ihhh han er kær... :thumbsupsmileyanim:

Haha, ja det ville jo ikke gå, hvis man ikke længere kunne passe kjolen ;) Jeg var også skruk længe, men det er heldigvis overstået for nu med sådan en lille bandit :boohoo:

Og tak for dine stemmer! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stemmer hver gang jeg ser din signatur :loveboard: - og mine æggestokke klaprer bestemt ikke mindre af at skulle derind og kigge billeder :) Men ja, skal jo kunne passe kjolen, så jeg må lige vente lidt endnu - SUK :)

Hvor er du sød! Tusind tak! :)

Og så må du lige få de æggestokke i skak, så du ikke ender med at vokse ud af kjolen :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer