girll

Er jeg den eneste?

22 indlæg i dette emne

Hej Allesammen!

Jeg kan helt vildt godt tænke mig at købe denne kjole. Jeg skal selvfølgelig først lige tale med min forlovede om det, men jeg ved da han er enig med mig om at en hvid kjole ikke er noget for os :thumbsupsmileyanim:

Jeg har kigget mig lidt rundt omkring for at få lidt inspiration, men jeg synes ikke rigtigt der er nogen andre herinde der har noget farve på jeres kjoler.. ikke udover måske et farvet bånd om livet eller noget i den stil.

Jeg kunne bare vildt godt tænke mig at se nogle billeder af nogen der har en kjole der er farvet hen i retning af den jeg vil købe :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Allesammen!

Jeg kan helt vildt godt tænke mig at købe denne kjole. Jeg skal selvfølgelig først lige tale med min forlovede om det, men jeg ved da han er enig med mig om at en hvid kjole ikke er noget for os :thumbsupsmileyanim:

Jeg har kigget mig lidt rundt omkring for at få lidt inspiration, men jeg synes ikke rigtigt der er nogen andre herinde der har noget farve på jeres kjoler.. ikke udover måske et farvet bånd om livet eller noget i den stil.

Jeg kunne bare vildt godt tænke mig at se nogle billeder af nogen der har en kjole der er farvet hen i retning af den jeg vil købe :(

post-45567-1288171404.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Wauw en skøn kjole! Hvis jeg skulle giftes i farve, så skulle det være noget i den stil! :thumbsupsmileyanim:

Men det skal jeg altså ikke, og jeg har ikke en gang overvejet det. Men hvor er det fedt at du vil! :(

Tak :) Jeg ved godt det kan virker som lidt i overkanten for nogen. Men den kjole passer bare perfect til min personlighed ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa girll

det er en kanon flot kjole du har fundet jeg prøvede at lægge et billedet af min kjole ind men kunne ikke finde ud af det men den er 2 farvet toppen er meget lys nugat resten er råhvid der er så 1 slids foran og bag på hvor den også er lys nugat ved sidserne er der så noget snrlet mønster og der er perler ved toppen og sså er den uden stropper også kanon flot

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
hejsa girll

det er en kanon flot kjole du har fundet jeg prøvede at lægge et billedet af min kjole ind men kunne ikke finde ud af det men den er 2 farvet toppen er meget lys nugat resten er råhvid der er så 1 slids foran og bag på hvor den også er lys nugat ved sidserne er der så noget snrlet mønster og der er perler ved toppen og sså er den uden stropper også kanon flot

Okay, synd jeg ikke kan se billedet. Den lyder til at være en meget smuk kjole :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Nej jeg vil gerne giftes i en smuk traditionel kjole. Har dog kigget på en kjole med røde sten på, men det er jo ikke helt det samme. For mig er det denne ene gang jeg kan få lov at bruge sådan en smuk, ren og hvid kjole. Jeg syntes at man har flere muligheder for at bruge sådan en kjole som du viser (elle noget i samme klasse). Den er helt fantastisk smuk, men i min verden er man hvid brud og hvis man bliver gift for anden gang kan man vælge en farvet kjole.

Men heldigvis er det dig som laver dine regler til dig bryllup så du kan gøre som du selv drømmer om.

Men en vildt flot kjole.

Knus Janni

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er en super flot kjole du har øje på. en rigtig flot farve. jeg her også farve (sort) på min kjole, men den er nu mere en tradiotionel brudekjole end det du tænker på. du kan se den Her

Redigeret af lenemaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev gift i en kjole, der både var ivory og taupe (jeg kalder den nougat). Traditionel på nogle punkter og så lidt "skæv" med de to farver.

Du kan se billeder både i min planlægningstråd og min beretning.

Pøj-pøj med at finde DIN drømmekjole :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kjole er også med farve (sort).. Den er dog ved at blive syet så jeg kan ikke vise et billede af den endnu... den er halvtraditionel ivory men med sort bred kant i toppen foran og så går det sorte ned i to slids-agtige haler bagpå ned af slæbet og så med sort broderi på. :thumbsupsmileyanim: Det er en rigtig flot farve du har fundet.. jeg har også overvejet rød men blev enig med mig selv om at farven ikke er så god til mig da jeg også har rødt hår så det ville blive lidt for meget rødt på rødt... har ellers kigget på rigtig mange kjoler med rødt på.. :(

Min kjole ligner noget i retning af denne med sort på.

post-43915-1288179722.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Allesammen!

Jeg kan helt vildt godt tænke mig at købe denne kjole. Jeg skal selvfølgelig først lige tale med min forlovede om det, men jeg ved da han er enig med mig om at en hvid kjole ikke er noget for os :thumbsupsmileyanim:

Jeg har kigget mig lidt rundt omkring for at få lidt inspiration, men jeg synes ikke rigtigt der er nogen andre herinde der har noget farve på jeres kjoler.. ikke udover måske et farvet bånd om livet eller noget i den stil.

Jeg kunne bare vildt godt tænke mig at se nogle billeder af nogen der har en kjole der er farvet hen i retning af den jeg vil købe :(

Har lige set denne kjole på "den blå avis" til 1300 kr. søg på kjole og kig dem igennem, den er i flere farver... Det er vist en fra Fakse. Han har ogjså brudekjoler.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har sådan en svaghed for grøn, har meget grønt tøj. Så det kan da ikke være anerledes end at jeg skal have en kjole, enten helt grøn eller i hvert fald med grønne elementer :(

Så sys det er hammerfedt at se en med sådan en vovet farve. Du kommer til at føle dig så lækker i den :D :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en super flot kjole du har øje på. en rigtig flot farve. jeg her også farve (sort) på min kjole, men den er nu mere en tradiotionel brudekjole end det du tænker på. du kan se den Her

wow, det er en virkelig cool kjole..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg blev gift i en kjole, der både var ivory og taupe (jeg kalder den nougat). Traditionel på nogle punkter og så lidt "skæv" med de to farver.

Du kan se billeder både i min planlægningstråd og min beretning.

Pøj-pøj med at finde DIN drømmekjole :thumbsupsmileyanim:

tak for det :(

det er en flot kjole du havde

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Allesammen!

Jeg kan helt vildt godt tænke mig at købe denne kjole. Jeg skal selvfølgelig først lige tale med min forlovede om det, men jeg ved da han er enig med mig om at en hvid kjole ikke er noget for os :thumbsupsmileyanim:

Jeg har kigget mig lidt rundt omkring for at få lidt inspiration, men jeg synes ikke rigtigt der er nogen andre herinde der har noget farve på jeres kjoler.. ikke udover måske et farvet bånd om livet eller noget i den stil.

Jeg kunne bare vildt godt tænke mig at se nogle billeder af nogen der har en kjole der er farvet hen i retning af den jeg vil købe :(

Har lige set denne kjole på "den blå avis" til 1300 kr. søg på kjole og kig dem igennem, den er i flere farver... Det er vist en fra Fakse. Han har ogjså brudekjoler.

tak :) deaværre findes den røde kun i L og Xl :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en svaghed for grøn, har meget grønt tøj. Så det kan da ikke være anerledes end at jeg skal have en kjole, enten helt grøn eller i hvert fald med grønne elementer :(

Så sys det er hammerfedt at se en med sådan en vovet farve. Du kommer til at føle dig så lækker i den :D :thumbsupsmileyanim:

Nice :) det lyder da ogs vildt fedt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer