hellepedersen

Jysk Diner

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej :-)

Har ikke selv erfaring med Jysk Diner, men syntes at navnet lød bekendt. Jeg søgte herinde og der er flere der har skrevet om dem, både godt og skidt, så prøv at lav en søgning herinde. Der er i hvert fald lidt at starte med!

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke selv haft booket dem, men været til ikke mindre end 3 arrangementer/fester hvor de skulle levere maden og drikkelsen og jeg vil sige DET SVINGER SÅ MEGET hvad kvaliteten angår... du kan være heldig og få noget super lækkert men du kan desværre også være det modsatte og jeg vil sågar sige at det den ene gang var uspiseligt... det var så klamt. -men igen det kan også være iorden.

Jeg tro ikke at jeg vil turde bestille ved dem ud fra mine oplevelser.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi fik fra Jysk diner de vi holdt barnedåb, og vi var yders tilfredse, der var masser af mad, og det smagte fantastisk.... min veninde og hendes mand brugte dem også da de holdt barnedåb, og de havde heller ikke noget at klage over... det eneste der var at sætte en finger på var at de var lidt forsinkede, men chaufføren gjorde alt for at få fat i os, men min mobil var jo på lydløs da vi var i kirke.... men det kunne han jo ikke gøre for.

0

Del dette indlæg

Jeg har holdt nytårsaften hos nogle venner der fik fra Jysk Diner... Der var det godt og der var rigeligt.

De var faktisk med i vores overvejelser med hensyn til mad... Vi endte dog med Hårby slagterhus, ikke langt fra Skanderborg. Maden var rigtig god og der var rigeligt og meget mere. Vi gav 211 for buffet, 3 retter og natmad.... Dem kan jeg kun give en varm anbefaling.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fik mad derfra da vi holdte barnedåb i Januar og det var rigtig godt det mad vi fik. Kunne godt finde på at bestille derfra en anden gang.

De var lidt forsinkede, men det var fordi der begyndte at sne rigtig voldsomt men de ringede og fortalte at de blev forsinkede.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer