Mallara

On location-billeder

16 indlæg i dette emne

Vi skal vies kl 15 og vi har fået af vide at selve vielsen tager ca 40 minutter. Feststedet ligger ca 20 minutters kørsel væk, så gæsterne kan nok være der ca 16.15. Så er der jo reception mellem 16.15 og 17.45 og kl 18 sætter vi os til bords.

Det er i store træk sådan vi regner med tidsplanen kommer til at se ud. Men det giver os jo max 1 time til on-location billeder hvis vi også skal nå lidt reception...er det nok??

Hvordan gør I andre? Tager I til reception før eller efter billeder? Jeg vil da være ked af at misse hele receptionen...

Hmm...hjernevrider ;)

Kom gerne med gode råd og/eller erfaringer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har fået at vide at det tar' ca.1-1½ time. Vi skal vies kl.15 og imens vi får taget billeder ved vandet så har gæsterne fået nøglen til huset hvor der vil være lidt drikkelse samt lidt snacks og så skal vi mødes ved fest stedet kl.17.30 til velkomst mv. Også rimeligt stramt program :thumbsupsmileyanim:) Vi ville gerne vies en ½-1 time før men der er et bryllup kl.13 så det bliver lidt tight iflg. kordegnen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal også vies kl 13, og har sat ca en time af... Vi regner med at være tilbage til receptionen ved 15 - 15.30 tiden, men regner med at vielsen tager 40 min, og så skal der jo også tages billeder vi kirken osv, så tror en time passer meget godt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Da jeg selv er freelance fotograf er billederne noget af det vigtigste for mig og jeg har desværre selv stået med flere brude/brudepar som var mega stressede over at skulle nå tilbage til receptionen fordi de ikke mente at gæsterne skulle vente så længe især ikke når der er globryllupsgæster med... derfor har vi valgt at tage fra kirken direkte til receptionen hvor vi bliver 1 time til halvanden og bl.a. skærer kagen for og så tager vi ud for at få taget billeder. Vi synes det er den bedste løsning for os, da vi så har massere af tid til billederne og fordi vi så har haft mulighed for at snakke lidt med de gæster som ikke er inviteret med til festen om aftenen.

Jeg regner med at vi kommer til at bruge omkring halvanden time måske 2 på billederne, men det er som sagt fordi jeg selv arbejder med det så vi har ret mange idéer der gerne skulle komme i kassen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal vies kl 15 og vi har fået af vide at selve vielsen tager ca 40 minutter. Feststedet ligger ca 20 minutters kørsel væk, så gæsterne kan nok være der ca 16.15. Så er der jo reception mellem 16.15 og 17.45 og kl 18 sætter vi os til bords.

Det er i store træk sådan vi regner med tidsplanen kommer til at se ud. Men det giver os jo max 1 time til on-location billeder hvis vi også skal nå lidt reception...er det nok??

Hvordan gør I andre? Tager I til reception før eller efter billeder? Jeg vil da være ked af at misse hele receptionen...

Hmm...hjernevrider ;)

Kom gerne med gode råd og/eller erfaringer :cheerleader3:

Vi skal vies kl. 13 og tager direkte ud til location bagefter, mens gæsterne tager hen til feststedet til lidt "reception" - Og vi tager os den tid det tager at få alle billeder i kassen ;) Meen, nu er alle vores gæster så også både inviteret til "reception" samt middag, så misser vi lidt de første timer, så skal vi nok nå at indhente det senere :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hmm...hjernevrider ;)

Kom gerne med gode råd og/eller erfaringer :)

Vi skal vies kl. 13 og tager direkte ud til location bagefter, mens gæsterne tager hen til feststedet til lidt "reception" - Og vi tager os den tid det tager at få alle billeder i kassen ;) Meen, nu er alle vores gæster så også både inviteret til "reception" samt middag, så misser vi lidt de første timer, så skal vi nok nå at indhente det senere :thumbsupsmileyanim:

Vi har også tænkt os at invitere alle dem der skal med til receptionen til middag også. "Problemet" er vist bare at vores naboer er allesammen ældre mennesker som der bare EEEELSKER sådan noget med reception....totalt nysgerrige allesammen :grin2: og jeg er ret sikker på at de godt kunne finde på at dukke op og så skal der jo være tid ti at snakke med dem også :cheerleader3:

Nu hvor vi har flyttet det til kl 14, tror jeg at vi har masser af tid :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hmm...hjernevrider ;)

Kom gerne med gode råd og/eller erfaringer :)

Vi har også tænkt os at invitere alle dem der skal med til receptionen til middag også. "Problemet" er vist bare at vores naboer er allesammen ældre mennesker som der bare EEEELSKER sådan noget med reception....totalt nysgerrige allesammen :grin2: og jeg er ret sikker på at de godt kunne finde på at dukke op og så skal der jo være tid ti at snakke med dem også :cheerleader3:

Nu hvor vi har flyttet det til kl 14, tror jeg at vi har masser af tid :biggrin:

Haha, ja selvfølgelig :)

Jamen en time ekstra er jo også fint, så det burde nok passe bedre nu og give mindre stress :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm...hjernevrider ;)

Kom gerne med gode råd og/eller erfaringer :biggrin:

Nu hvor vi har flyttet det til kl 14, tror jeg at vi har masser af tid :)

Haha, ja selvfølgelig :)

Jamen en time ekstra er jo også fint, så det burde nok passe bedre nu og give mindre stress :)

Ja det er dejligt :) Og så bliver selve bryllupsdagen jo også lidt længere :)

0

Del dette indlæg

Faktisk så har vi fået flyttet vores vielsestidspunkt fra 14 til 15, da jeg syntes at det var lang tid for gæsterne at vente på os ellers :thumbsupsmileyanim:

Hmm...måske man bare skulle flytte det tilbage...

Jeg synes, I skal flytte det til kl. 14.00, så det ikke bliver for presset. Selv tog vi først hurtig til reception inden on location-billederne skulle tages. Det fungerede super! Bagefter har flere af vores gæster udtalt, at de syntes, det var rart at der var luft i programmet, så det behøver ikke være negativt, at der er "ventetid" :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer