Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

De er godt nok stride derinde, hvad f*nden bilder de sig ind? Jeg melder mig også i "Zillaer mod Nicolai"-fronten. De to gange jeg har været derinde, har det også været ufattelig dårlig service, med ligegyldighed og løgne. Man skulle tro de havde interesse i, at skabe sig et godt ry, for anbefalinger og det modsatte går jo fra mund til mund...

Det er vel nok godt at du har fået bestilt nogle andre kjoler hjem og har fået kompetente mennesker til at kigge på sagen. Jeg håber VIRKELIG at Kina-kjolerne er endnu smukkere end Nicolai-kjolen og at du ender med at få dine penge igen (ellers laver vi da bare en lille happening foran butikken en lørdag, hvor vi fortæller kommende kunder hvad de har i vente :rolleyes: )

Ligegyldigt hvor det ender, så ender du med at se fuldstændig fantastisk ud på dagen. Og så får du lige sådan en med på vejen :bearhug: , det er bare så synd for dig at du har været igennem så meget med dem.

Det er lige præcis det, vi gør!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh gud... Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, jeg sidder bare og bliver helt modløs, ked af det, vred og nervøs på dine vejne. :(

Du er virkelig smuk i den kjole, du har fået hjem, men jeg kan bare 110% godt forstå, at det bare ikke er "godt nok" når det ikke var DEN kjole, du ville have. Jeg har slet ikke ord for hvor meget, det ikke er iorden! Og så, at de prøver at tørre den af på dig, jamen jeg kan bare slet ikke rumme, hvor langt ude og ondt og samvittighedsløst det er!

Det er sgu lige før, at jeg gerne tager flyet til Kbh for at være med i den happening, hvis det der. :)

Håber dine Kinakjoler er FANTASTISKE og at du så kan sige FUCK til Nicolai, og bare stille og roligt få pengene tilbage med hjælp fra dine jurakyndige venner, uden at skulle stresse over, om du nu har den rigtige kjole til brylluppet...

Virkeligt inderligte mente kram herfra!

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh gud... Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, jeg sidder bare og bliver helt modløs, ked af det, vred og nervøs på dine vejne. :(

Du er virkelig smuk i den kjole, du har fået hjem, men jeg kan bare 110% godt forstå, at det bare ikke er "godt nok" når det ikke var DEN kjole, du ville have. Jeg har slet ikke ord for hvor meget, det ikke er iorden! Og så, at de prøver at tørre den af på dig, jamen jeg kan bare slet ikke rumme, hvor langt ude og ondt og samvittighedsløst det er!

Det er sgu lige før, at jeg gerne tager flyet til Kbh for at være med i den happening, hvis det der. :)

Håber dine Kinakjoler er FANTASTISKE og at du så kan sige FUCK til Nicolai, og bare stille og roligt få pengene tilbage med hjælp fra dine jurakyndige venner, uden at skulle stresse over, om du nu har den rigtige kjole til brylluppet...

Virkeligt inderligte mente kram herfra!

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

just my words....er SÅ enig...!

Redigeret af kristina2980
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Taaak alle I dejlige, søde, opbakkende, forstående medzillaer :kiss:

:bearhug:

Ja, det er en frygtelig historie. En ting er at de er nogle arrogante ass holes, men den der tvivl, de sår om, at det er mig, der ser syner og ikke er helt ved mine fulde fem, er ikke rar.

Jeg følte mig også helt apatisk i går, da jeg fik udmeldingen fra Nicolai. Var parat til at opgive alt, hvis ikke min veninde havde trådt til med "ikke tale om, nu overtager jeg" :heart:

En demonstration foran butikken og klagemails i masser lyder dog meget tiltalende :wink: Og facebookgrupper ej at forglemme!

Min veninde er lige nu ved at puste sig godt og grundigt op til tirsdagens kommende konfrontation. Haha tror sgu, hendes iltre sind nyder det :wink: Ville ønske, jeg kunne være fluen på væggen :)

Forresten -

Vil du afsløre navnet på etsy-sælgeren, du har købt øreringe af?? Jeg synes, etsy er monster uoverskueligt mht. øreringe....

pf tak :) :smilie_oster02:

De er købt hos designbykara.

Synes hun er meget rimelig med pris, og det er super hurtig levering. Og så har hun bare de smukkeste smykker!

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Taaak alle I dejlige, søde, opbakkende, forstående medzillaer :kiss:

:bearhug:

Ja, det er en frygtelig historie. En ting er at de er nogle arrogante ass holes, men den der tvivl, de sår om, at det er mig, der ser syner og ikke er helt ved mine fulde fem, er ikke rar.

Jeg følte mig også helt apatisk i går, da jeg fik udmeldingen fra Nicolai. Var parat til at opgive alt, hvis ikke min veninde havde trådt til med "ikke tale om, nu overtager jeg" :heart:

En demonstration foran butikken og klagemails i masser lyder dog meget tiltalende :wink: Og facebookgrupper ej at forglemme!

Min veninde er lige nu ved at puste sig godt og grundigt op til tirsdagens kommende konfrontation. Haha tror sgu, hendes iltre sind nyder det :wink: Ville ønske, jeg kunne være fluen på væggen :)

Forresten -

Vil du afsløre navnet på etsy-sælgeren, du har købt øreringe af?? Jeg synes, etsy er monster uoverskueligt mht. øreringe....

pf tak :) :smilie_oster02:

De er købt hos designbykara.

Synes hun er meget rimelig med pris, og det er super hurtig levering. Og så har hun bare de smukkeste smykker!

Det lyder lidt som mig.....jeg kan også næsten gå og glæde mig, hvis nogen virkelig har fortjent et par sandheder (og det må vi sige, de har) Hvis vi laver Facebook-grupper, skal vi altså også interviewes i morgen-tv -HAHA-

Mange tak for hjælpen - jeg fiser fluks ind og kigger :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bum bum.. A zilla gotta do what a zilla gotta do...

I håbet om, at jeg får pengene tilbage fra Nicolai og i frygten for at Kinakjolerne bare ikke dur, har jeg været på hastejagt efter ny kjole, da jeg ganske pure nægter at tage min nuværende fra Nicolai på. Kan godt være, den er meget smuk, men det er stadig bare ikke dén jeg bestilte, og der er bare en følelse af dårlig butikskarma over den efter den behandling, som jeg har lidt svært ved at se udover.

Heldigvis bliver jeg hurtigt forelsket i andre kjoler :blush::c166:

Kjolejagten ledte mig frem til en pige i North Carolina, der sælger sin JA 8465, coffee/ivory i min størrelse efter sit bryllup om 3 uger, hvor den kun bliver brugt ved ceremoni og efterfølgende fotografering. Derefter er den MIN til en pris, jeg ikke kunne sig nej til og med al dokumentation for, at det er en ægte model.

post-45668-0-62124500-1303736657.jpg

I like. Oooh og med birdcage og retro updo, evt. en fancy hestehale. Helt tosset med Reeses frisure her

post-45668-0-21350400-1303738062.jpg

Så nu har jeg da nogle muligheder! Om ikke andet produkter nok til snart at åbne Malouskis Butik :smilie_oster03:

Overvejer lidt slet ikke at afsløre, hvilken kjole jeg ender med i sidste ende og først afsløre det i min beretning :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er det godt du allerede har fundet andre muligheder :respekt:

Og lige meget om du ender i en sort affaldssæk, så bliver du bare sååå lækker det er jeg sikker på. :c166:

Sjov ide ikke at afsløre noget, hvis ikke det var fordi vi altså ELSKER billeder herinde, men nu må vi se hvad du ender med.

Håber din veninde finder ud af noget i morgen :17: Glæder mig til at høre mere i morgen :)

Redigeret af mhahm85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bum bum.. A zilla gotta do what a zilla gotta do...

I håbet om, at jeg får pengene tilbage fra Nicolai og i frygten for at Kinakjolerne bare ikke dur, har jeg været på hastejagt efter ny kjole, da jeg ganske pure nægter at tage min nuværende fra Nicolai på. Kan godt være, den er meget smuk, men det er stadig bare ikke dén jeg bestilte, og der er bare en følelse af dårlig butikskarma over den efter den behandling, som jeg har lidt svært ved at se udover.

Heldigvis bliver jeg hurtigt forelsket i andre kjoler :blush::c166:

Kjolejagten ledte mig frem til en pige i North Carolina, der sælger sin JA 8465, coffee/ivory i min størrelse efter sit bryllup om 3 uger, hvor den kun bliver brugt ved ceremoni og efterfølgende fotografering. Derefter er den MIN til en pris, jeg ikke kunne sig nej til og med al dokumentation for, at det er en ægte model.

post-45668-0-62124500-1303736657.jpg

I like. Oooh og med birdcage og retro updo, evt. en fancy hestehale. Helt tosset med Reeses frisure her

post-45668-0-21350400-1303738062.jpg

Så nu har jeg da nogle muligheder! Om ikke andet produkter nok til snart at åbne Malouskis Butik :smilie_oster03:

Overvejer lidt slet ikke at afsløre, hvilken kjole jeg ender med i sidste ende og først afsløre det i min beretning :bunny_4:

HOV hov- ikke nogle hemmeligheder for os!! :sm:

Har efterhånden læst "birdcage" herinde mange gange og må nu krybe til bekendelse.. aner ikke hvad det betyder :blush: Vil du ikke forklare :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HOV hov- ikke nogle hemmeligheder for os!! :sm:

Har efterhånden læst "birdcage" herinde mange gange og må nu krybe til bekendelse.. aner ikke hvad det betyder :blush: Vil du ikke forklare :rolleyes:

Jo selvfølgelig.

Et birdcage er det her lækre retro slør, som fastsættes hår evt. med fascinator og går ned og dækker noget af eller hele ansigtet.

post-45668-0-83811600-1303739965.jpg

Er faktisk i tvivl om birdcage og en blusher er det samme, eller en blusher er det lidt kortere af disse varianter, men idéen er det samme :)

Haha jeg er sgu så dårlig til at holde sådanne hemmeligheder her, så jeg får nok afsløret alligvel, hvad jeg har tænkt mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da ingen tvivl... Godt nok er gudindekjolerne flotte, men det ender da helt sikkert med tylkjolen. Jeg vil næsten vædde.... Stilen passer i øvrigt godt med et City bryllup

Jeg er også meget betaget af denne kjole... og dine kjoler :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh hvor er det godt du allerede har fundet andre muligheder :respekt:

Og lige meget om du ender i en sort affaldssæk, så bliver du bare sååå lækker det er jeg sikker på. :c166:

Sjov ide ikke at afsløre noget, hvis ikke det var fordi vi altså ELSKER billeder herinde, men nu må vi se hvad du ender med.

Håber din veninde finder ud af noget i morgen :17: Glæder mig til at høre mere i morgen :)

Hvor er du sød, Mette :kiss:

Er også sindssygt spændt på udfaldet i morgen og så glad for, at A overtager den. Har slet ikke nerver til den slags og har helt ondt i maven på hendes vegne, men hun lader til at være blevet en utrættelig, skræmmende Hulk, og jeg er glad for, at jeg ikke arbejder i Nicolai i morgen :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh man går aldrig galt med justin alexander :tunge: Men stemmer klart nej til først af afsløre valget i beretningen..!!! :huh: ´

Blir så spændende med de kinakjoler, krydser fingre for de er guddommelige :wink:

Redigeret af louisetina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal i hvert fald ikke have den kjole paa - den har daarlig kjolekarma og er bare ikke god nok :td:

Jeg tror bare at du uden tvivl vil vaere den smukkeste af alle paa kanalerne, om det saa bliver ivory-varationen eller tyldroemmen. Begge variationer er helt sikkert jeres vielse vaerd og jeg er fakkertalt ligesom Miss Lena lidt overbevist om at du ender i tyldroemmen - ikke mindst for at komme over den traelse oplevelse og faa det helt vildt smukke og friske pust :cheerleader3:

Tager hatten af for at du klarer det saa godt - kan godt forstaa, du har nerver paa, men det loeser sig, det loeser sig. Jeg ville ogsaa have klaget for dig, saa bare rolig :hug:

Glaeder mig til at se, hvad der ender i Malouskis Brudeudsalg. Mi raccomando - holder du hemmeligheder saa goer jeg ogsaa :sm:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh man går aldrig galt med justin alexander :tunge: Men stemmer klart nej til først af afsløre valget i beretningen..!!! :huh: ´

Blir så spændende med de kinakjoler, krydser fingre for de er guddommelige :wink:

Du skal i hvert fald ikke have den kjole paa - den har daarlig kjolekarma og er bare ikke god nok :td:

Jeg tror bare at du uden tvivl vil vaere den smukkeste af alle paa kanalerne, om det saa bliver ivory-varationen eller tyldroemmen. Begge variationer er helt sikkert jeres vielse vaerd og jeg er fakkertalt ligesom Miss Lena lidt overbevist om at du ender i tyldroemmen - ikke mindst for at komme over den traelse oplevelse og faa det helt vildt smukke og friske pust :cheerleader3:

Tager hatten af for at du klarer det saa godt - kan godt forstaa, du har nerver paa, men det loeser sig, det loeser sig. Jeg ville ogsaa have klaget for dig, saa bare rolig :hug:

Glaeder mig til at se, hvad der ender i Malouskis Brudeudsalg. Mi raccomando - holder du hemmeligheder saa goer jeg ogsaa :sm:

NOOOOOOO!! Ikke hemmeligheder for mig!

Haha hermed er klagerne taget til efterretning. I er de første, der får noget at vide :smilie_oster03:

Jaaa tyldrømmmen.

Jeg viste faktisk for et par dage siden efter min tilståelse af Kinakøb til H2B et billede af Pixies kjole, der skulle være en kopi af JA. Han var naturligvis lige som alle os andre forfærdede over sådan en parodi af en kjole. Men så sagde han, at originalen da heller ikke var så pæn. Trak dog i land efter mit lille "I love tyl"-outburst og sagde, at der jo ikke var nogle kjoler, der var grimme.

I care not. Kjoler ved mænd slet ikke noget om!!! Jeg synes, denne tylkjole er fortryllende!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan næsten ikke følge med mere :griner:- - men Nicolaj er dumme og JA-kjolen er noget af det lækreste jeg nogensinde har set og en kjole, jeg virkelig godt selv gad eje :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Hahaha nej tingene går stærkt på Vestegnen for tiden :smilie_oster03:

Jeg kan heller ikke selv helt fatte, at denne skønne kjole virkelig bliver miiiiin :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer