Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

-HAHA-

Åh du godeste, jeg ender da snart ovre på Psyk. af denne kjoleballade!

Dagens kjoleopdatering :toot:

Min veninde A har tordnet inde hos Nicolai med Købeloven og Forbrugerstyrelsens bestemmelser vedr. sagsanlæg -hun fik kunder til at liste ud af butikken...

Det var et sejtræk med efterfølgende opkald til butikschefen, og det korte af det lange er, at min kjole Magia nu er udgået

-HAHA-

Butikschef Mette var blevet ved med at pladre om, at Mali sørme også var bedre end Magia, men var blevet tysset stille hver gang af A. "Jeg er ligeglad, I har lavet en fejl, skal vi løse det eller hvad".

Åååååh jeg elsker hende højt!! Min egen advokat/slagsbror-Hulk :heart:

Jeg har nu følgende muligheder hos Nicolai:

1) De betaler en skrædder for at få den til at ligne den anden.

2) Jeg kan gå ned i butikken og vælge mig en anden kjole.

Den skal jeg lige tygge på...

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er utroligt, hvem man bliver nødt til at kende for at få en ordentlig behandling! Men godt at du har din veninde, hun lyder sej! :BKSTREET: Og selvom det ikke er den allerbedste løsning de har fundet frem til, så er det dog to okay muligheder du har fået!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauwwwwwwwww, et cirkus :blink:

Hold ta fast, hvor er de fraekke saadan at staa og sige at den nu er udgaaet... Jeg kan ogsaa lige undre mig over at de ikke giver dig pengene tilbage, for du kommer jo alligevel aldrig tilbage og vil alligevel ikke anbefale dem til nogen som helst andre brude - EVER!

Men, men, ser til gengael lige alle kunder liste ud af butikken og al deres daarlige karma vende tilbage lige i hovedet paa dem! Godt gaaet, A :BKSTREET:

OMG, hvor er det spaendende, hvad du finder paa at goere nu - du skal i hvert fald bare vide, at hvis den nu blev "tilpasset" og du fik forhandlet dig frem til et laekkert, tilhoerende sloer for svie og smerte, saa ville jeg ikke loefte andet end et positivt oejenbryn

:kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det virkelig også som om, jeg har været i arenaen, og det var ikke engang mig, der tog kampen...

Jeg har lige aftalt med A, at jeg prøver at få en tid hos Nicolai på fredag, hvor hun så tager med. Så ser jeg, om jeg kan finde noget, og hvis jeg ikke kan, må jeg prøve at få et tilgodebevis, som jeg så kan sælge med rabat og bruge pengene et andet sted.

Må have ja-hatten på: Jeg skal ud og prøve kjoler igen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op for noget rod! Det er bare ikke i orden.. Men spændende hvad du finder derinde på fredag.. Og hvilken en kjole, du ender i

Sidder virkelig og er glad for at jeg IKKE har købt min kjole dernede. Men fik så også så dårlig behandling 2. gang jeg var dernede at vi gik efter 3 kjoler og en ansat der var temmelig ligeglad over at hun ikke kunne finde noget imellem alle deres 1000-vis af kjoler til mig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået en anden historie fra en bekendt, hvis kone også har haft problemer med Nicolai samt Bride Fashion i Virum. Der havde de bestilt en kjole med tilhørende jakke. Begge dele et nummer større, end de var blevet enige om, og hun kunne så betale en skrædder dyrt for at få det ordnet.

Og igen en anden butik, som jeg ikke kender navnet på, hvor de havde syet hendes kjole for meget ind, og så fik hun at vide at "hun bare havde taget på".

Man skal godt nok være vågen, når man vover sig ud i brudekjoleeventyret! Det er mange penge, de kan kvaje sig for.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige fået en anden historie fra en bekendt, hvis kone også har haft problemer med Nicolai samt Bride Fashion i Virum. Der havde de bestilt en kjole med tilhørende jakke. Begge dele et nummer større, end de var blevet enige om, og hun kunne så betale en skrædder dyrt for at få det ordnet.

Og igen en anden butik, som jeg ikke kender navnet på, hvor de havde syet hendes kjole for meget ind, og så fik hun at vide at "hun bare havde taget på".

Man skal godt nok være vågen, når man vover sig ud i brudekjoleeventyret! Det er mange penge, de kan kvaje sig for.

Ej, jeg har jo købt min kjole i Bride Fashion... Nå nå, mon ikke man i virkeligheden kan høre gode og dårlige historier om alle butikker.. Til gengæld fik jeg super betjening i Virum modsat de fleste andre steder jeg var henne...

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige fået en anden historie fra en bekendt, hvis kone også har haft problemer med Nicolai samt Bride Fashion i Virum. Der havde de bestilt en kjole med tilhørende jakke. Begge dele et nummer større, end de var blevet enige om, og hun kunne så betale en skrædder dyrt for at få det ordnet.

Og igen en anden butik, som jeg ikke kender navnet på, hvor de havde syet hendes kjole for meget ind, og så fik hun at vide at "hun bare havde taget på".

Man skal godt nok være vågen, når man vover sig ud i brudekjoleeventyret! Det er mange penge, de kan kvaje sig for.

Ej, jeg har jo købt min kjole i Bride Fashion... Nå nå, mon ikke man i virkeligheden kan høre gode og dårlige historier om alle butikker.. Til gengæld fik jeg super betjening i Virum modsat de fleste andre steder jeg var henne...

Det er jeg sikker på. Og jeg tror faktisk heller ikke, jeg ville lade mig afskrække af dårlige anmeldelser, hvis jeg så, man kunne få en bestemt kjole, jeg bare måtte have i en butik med dårligt omdømme.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeej!! Ser Hvad Bruden ikke ved.

Og om manden ikke går i Nicolai, handler med Mette, og køber min måske kommende kjole!!?

Fåååårk hvor er den kjole smuk!!! I love it!!

-HAHA-

Raabte du ikke "neeeej, goer det ikke!!!!"?

Aj, jeg kan godt forstaa du glaeder dig til din maaske kommende kjole! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eeeej!! Ser Hvad Bruden ikke ved.

Og om manden ikke går i Nicolai, handler med Mette, og køber min måske kommende kjole!!?

Fåååårk hvor er den kjole smuk!!! I love it!!

-HAHA-

Raabte du ikke "neeeej, goer det ikke!!!!"?

Aj, jeg kan godt forstaa du glaeder dig til din maaske kommende kjole! :cheerleader3:

Haha nej jeg tror, jeg var ude i noget enkelt, banalt og bitchy som bare "SO!" :angry:

Glæder mig også lidt - eller meget - til fornøjelsen at prøve kjoler igen. Og er glad for, at min bulldog A tager med også :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eeeej!! Ser Hvad Bruden ikke ved.

Og om manden ikke går i Nicolai, handler med Mette, og køber min måske kommende kjole!!?

Fåååårk hvor er den kjole smuk!!! I love it!!

-HAHA-

Raabte du ikke "neeeej, goer det ikke!!!!"?

Aj, jeg kan godt forstaa du glaeder dig til din maaske kommende kjole! :cheerleader3:

Haha nej jeg tror, jeg var ude i noget enkelt, banalt og bitchy som bare "SO!" :angry:

Glæder mig også lidt - eller meget - til fornøjelsen at prøve kjoler igen. Og er glad for, at min bulldog A tager med også :wink:

So, hehe :lol:

Det skal du bestemt ogsaa glaede dig til, soede pige, og godt A er med :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så det også og tænkte sådan på dig!!! :biggrin:

Den kjole er SÅ SMUK!!! Jeg vil OGSÅ have den!!!

Godt at høre, din veninde gav dem kamp til stregen i dag :cheerleader3: Jeg er selv butiksuddannet (godt nok for maaange år siden), men kan ikke helt forstå, at de kan slippe afsted med det, de prøver at slippe afsted med... Jeg mener, du har jo ikke fået den kjole, du har købt?!!! :blink: Og så skal man altså have pengene retur i min verden! Hvad står der på din kvittering? Der må da stå et varenavn eller nummer, der knytter sig til den eksakte kjolemodel...

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg så det også og tænkte sådan på dig!!! :biggrin:

Den kjole er SÅ SMUK!!! Jeg vil OGSÅ have den!!!

Jaaaa... elsker den! Vidste det bare, da det var 50'er tema, og han besluttede sig for ikke at bruge den pink rædsel og i stedet gå i Nicolai. Der er kun én derinde, der er så guddommelig smuk, 50'er og stadig fortryllende bryllupssmuk.

Haha men Mette virkede ganske ydmyg der. Kunne være jeg også skulle tage en kameramand med :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt at høre, din veninde gav dem kamp til stregen i dag :cheerleader3: Jeg er selv butiksuddannet (godt nok for maaange år siden), men kan ikke helt forstå, at de kan slippe afsted med det, de prøver at slippe afsted med... Jeg mener, du har jo ikke fået den kjole, du har købt?!!! :blink: Og så skal man altså have pengene retur i min verden! Hvad står der på din kvittering? Der må da stå et varenavn eller nummer, der knytter sig til den eksakte kjolemodel.

Der står et internt varenummer, som man som kunde ikke kan bruge til noget som helst.

Det hele er bare en stor gang blahr, og jeg glæder mig, til det er overstået.

Jeg fatter heller ikke, at der skulle så meget til, før de tilbyder noget, som jeg mener skulle være tilbudt ved allerførste kontakt, da jeg opdagede, at den var gal.

Har undersøgt det der med pengene tilbage, og iflg. Forbrugerstyrelsen er butikken ikke forpligtet til at give pengene tilbage, med mindre det er noget, de meget klart skilter med. De kan tilbyde mig et andet produkt i butikken - eller måske et tilgodebevis.

Må vente og se til fredag. Der er pludselig længe til :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh hvor er jeg glad for at det trods alt er gået sådan :bearhug: Super dejligt at have så sej en veninde tiltal :BKSTREET: til hende.

Bagefter - ej hvor er det bare mega dårligt at man skal være total over bridezilla for at de behandler en ordentligt :td:

Men Malou hvor bliver det skønt når du skal prøve kjoler igen på fredag. :) GLÆDER mig til at se billeder fra det :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er jeg glad for at det trods alt er gået sådan :bearhug: Super dejligt at have så sej en veninde tiltal :BKSTREET: til hende.

Bagefter - ej hvor er det bare mega dårligt at man skal være total over bridezilla for at de behandler en ordentligt :td:

Men Malou hvor bliver det skønt når du skal prøve kjoler igen på fredag. :) GLÆDER mig til at se billeder fra det :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Ja, hun er virkelig sej :loveboard:

Jaaa prøve kjoler :cheerleader3: Masser! Få den dårlige oplevelse ud af kroppen ved at prøve en masse fantastiske kjoler, som jeg trods alt må give butikken, at de har. Og så drikke nogle sjusser bagefter :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen et internt varenummer er da også rigtig godt. Mali har formodentlig ét internt varenummer og Magia et andet?!! Hvis ikke de registrerer den præcise vare, de sælger, kan de jo ikke styre varelageret. Jeg ville bore lidt i den kvittering hvis jeg var dig - det er IKKE i orden, at dine MANGE penge er bundet i den butik, når du ikke kan få den vare, du har købt!!! :shooter:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh hvor er jeg glad for at det trods alt er gået sådan :bearhug: Super dejligt at have så sej en veninde tiltal :BKSTREET: til hende.

Bagefter - ej hvor er det bare mega dårligt at man skal være total over bridezilla for at de behandler en ordentligt :td:

Men Malou hvor bliver det skønt når du skal prøve kjoler igen på fredag. :) GLÆDER mig til at se billeder fra det :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Ja, hun er virkelig sej :loveboard:

Jaaa prøve kjoler :cheerleader3: Masser! Få den dårlige oplevelse ud af kroppen ved at prøve en masse fantastiske kjoler, som jeg trods alt må give butikken, at de har. Og så drikke nogle sjusser bagefter :bunny_4:

Jeps, og så dele det hele med os. JUBII :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen et internt varenummer er da også rigtig godt. Mali har formodentlig ét internt varenummer og Magia et andet?!! Hvis ikke de registrerer den præcise vare, de sælger, kan de jo ikke styre varelageret. Jeg ville bore lidt i den kvittering hvis jeg var dig - det er IKKE i orden, at dine MANGE penge er bundet i den butik, når du ikke kan få den vare, du har købt!!! :shooter:

Jeg deler jo altsaa det synspunkt! De er ikke leveringsdygtige, saa kan ikke forlange at man aftager en anden vare. Men det skal jo saa naegtes rimelig hutigt, saa det ikke ser ud som om man har indvilget i noget andet end at annullere... :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De behover forresten ikke skilte med at de giver pengene tilbage, for at skulle goere det, naar der ikke er tale om at ville BYTTE en vare - der er jo tale om at ville annullere et koeb, fordi de ikke kan levere den bestilte vare... aj, sidder og bliver gal igen :angry:

Jeg an godt forstaa, at du vil have det overstaaet, men alligevel.... skiderikker!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer