Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

etsy, etsy, etsy...

Hvorfor skal jeg absolut gå ind og kigge, når jeg ved, jeg bliver fristet til ting, der alligevel ikke er plads til i budgettet. Må drømme indtil videre, men deler alligevel denne to die for backdrop perlehalskæde med jer. I love it. Den er dyr, men damn jeg kunne godt se det for mig. AAaaarh hvorfor skulle jeg absolut brænde penge af på kinakjoler... :angry:

post-45668-0-74361700-1304451753.jpg

post-45668-0-69835500-1304451764.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes den er skøn, men synes faktisk at den i stil passer bedre til din første kjole

Ja måske :blink:

Hmm havde jo også hele tiden sagt, jeg skulle være uden halskæde, men har alligvel lyst til at glamme det lidt op :)

Har alligevel heller ikke råd til den, så kigger videre med min nye kjole in mind :shopping:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh jeg browser halskæder. Jeg har hørt omkring mig, og der er vist ikke rigtig nogen, der sådan lige ligger inde med en 50'er stilshalskæde, som jeg kigger efter. Min mor har en, som hun engang har fået af min far, og det kan jeg jo godt lide idéen om at låne, og den er også med 3 kæder - men snoet. Og det er jo ikke lige det, jeg kigger efter. Det er altså en videnskab det her.

Har samlet lidt billeder af noget potentielt på etsy:

Så fin

post-45668-0-86421000-1304610286.jpg

Mere traditionel

post-45668-0-40857500-1304610299.jpg

Love it

post-45668-0-04723700-1304610323.jpg

Nice & chunky

post-45668-0-54228600-1304610342.jpg

Her er jeg nok mest vild med øreringene...

post-45668-0-49772900-1304610354.jpg

Og så har jeg jo selv en helt enkel perlekæde liggende herhjemme med bare en enkelt kæde.

Bum bum... don't know :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh, hvor er det altså bare en helt fantastisk kjole du er endt med. SÅ SMUK! du bliver da helt vidunderlig på den store dag, lige meget hvilken halskæde du ender med. Men de er godt nok fine allesammen.

Glæder mig til at se det færdige look.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virker godt nok også svært.. tænker at det heller ikke bør larme for meget med den helt fab kjole og birdcage. Måske hælder jeg mest til en enkelt kæde og synes øreringene er flotte til... Bum, bum, ja :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja alle de perlekæder... har sat det lidt i bero. Kan jo være, jeg kan låne af en eller anden, og det ville være en meget nice post at spare lidt på :rolleyes:

Kigger i stedet efter noget til at have om skuldrene, da vi skal være så meget udenfor, og tænk hvis det umulige skulle ske, at det rent faktisk blev køligt d. 23. juli. Og så bare fordi der er sådan nogle søde skulderting.

Etsy, my goddess, my mistress, har hjulpet mig (eller bragt mig i 7 sind). Aner ikke, om jeg skal gå efter ivory, som er kjolens farve eller sort, som er mit tilbehør.

1)post-45668-0-64228900-1304721498.jpg

2) post-45668-0-96158900-1304721515.jpg

3) post-45668-0-38393700-1304721533.jpg

4) post-45668-0-75736000-1304721553.jpg

5) post-45668-0-65003900-1304721581.jpg

6) post-45668-0-98725600-1304721606.jpg

Jeg ved det simpelthen ikke. Er helt vild med nr. 2, 4 og 6 - men på den anden side er nr. 1, 3 og 5 muligheder... ej, jeg ved ingenting. Men jeg kan godt lide idéen om en strikket shrug. Synes det virker dejligt og sommerligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm jeg tror nu alligevel, jeg hælder mest til denne her

post-45668-0-25924400-1304725114.jpg

Selvom jeg eeeelsker de der små strikkede boleroer, tror jeg det bliver for forvirrende med alle de blonder på toppen af min kjole. Så tror jeg, det vil fungere bedre med denne her. Og så er den jo bare super sød.

Og hvorfor skal jeg så absolut surfe videre.. faldt over denne halskæde + øreringe

post-45668-0-65145200-1304725139.jpgpost-45668-0-94697900-1304725170.jpg

Well.. jeg havde da også lige 1000 kr tilbage til resten af måneden, jeg ikke vidste, hvad jeg skulle bruge til :blink: Men på den anden side er det da mange ting at få for 1000 kr :wink:

Nå, ingen overilede beslutninger (igen) kl. snart 02.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der er bare alt for mange smukke ting at vælge imellem :shopping:

Kiggede lige på det sidste smykkesæt igen, og er det bare mig, der kan se en glad lille dude med armene i vejret?

post-45668-0-04403900-1304760169.jpg

Efter jeg fik øje på det, har jeg lidt svært ved at forholde mig til at skulle have sådan en lille jubelfyr hængende om hals og i ører :griner:-

Har også forelsket mig i dennne Breakfast at Tiffanys-agtige kæde, men måske den bliver for voldsom. Men såååå fiiiiin :loveboard:

post-45668-0-42198400-1304760311.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh!! *muuuust haaaave* /savler ... Hos hvilken sælger har du fundet de backdrop perler?

Jeg synes klart de sidste øreringe er de mest underskønne (og kan altså ikke se nogle dudes dér /grin) :loveboard:

De er til salg her

Skynd dig at købe dem, inden jeg alligevel ikke kan styre mig :blink: Men pas på at kigge dig omkring hos sælgeren... hun er ikke heeelt billig, men smykkerne er så fantastiske, og paypal er så nem at bruge :fløjt:

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes øreringene er skønne, men er mere til den "originale" halskæde, der passer til. Tror din "tiffany" halskæde bliver for meget efter min smag. Det er jo en ret pyntet kjole, så jeg ville holde halskæden så simpel som muligt, så den virkelig kommer til sin ret ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer