Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Wiii, det er da spændende med et potentielt job - jeg krydser fingre og som du selv siger, så kan du jo altid søge tilbage :cheerleader3:

Fantastisk med en musiker, som I selv har hørt - det er nogle gange lidt af et sats med de der festmusikere, har i hvert fald været til et par fester (primært min morfars :biggrin: ), hvor man havde helt ondt i ørerne, da aftenen var slut :griner:-

...det er nogle gange de mærkeligste kriterier, mænd vælger udfra :rolleyes::biggrin:

Haha ja. Det er nu et udmærket salgstrick, der gør at også mændene på en eller anden måde kan relatere sig til et ellers meget østrogenpræget arrangement.

Uh ja er så spændt på, hvor jeg havner efter endt uddannelse... ih men det er så lækkert kun at have 5 minutter til arbejde. Ved godt, det er mega forkælet, men har såååå svært ved at skulle tilbage til at have afstand til job og ikke bare lige skulle over vejen. WTF? :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk med en musiker, som I selv har hørt - det er nogle gange lidt af et sats med de der festmusikere, har i hvert fald været til et par fester (primært min morfars :biggrin: ), hvor man havde helt ondt i ørerne, da aftenen var slut :griner:-

Enig - Jeg har af og til oplevet det i forbindelse med tilstødende fester på feststeder hvor der er flere fester samtidig. Mange af dem er dygtige og formår at spille i et fornuftigt niveau men jeg har også af og til hørt nogle som spiller tordnende højt og man kan så udefra se hvordan alle folk står op og klapper, kiggende på musikeren (hvor det jo egentlig er brudeparret der burde være i centrum).

Men jo - Vi (herunder også musikerne)har jo en kæmpe fordel ved at vi kommer ud til mange potentielle kunder på blot et enkelt spillejob. Der kan komme 3-4 henvendelser i den efterfølgende uge men der kan også gå flere år. Omvendt er det svært at give folk et indtryk af det produkt man laver hvis de ikke selv har hørt det ved en fest o.l. som klart er det bedste visitkort man har. Anbefalinger er trods alt "kun" 2. hånds udsagn.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk med en musiker, som I selv har hørt - det er nogle gange lidt af et sats med de der festmusikere, har i hvert fald været til et par fester (primært min morfars :biggrin: ), hvor man havde helt ondt i ørerne, da aftenen var slut :griner:-

Enig - Jeg har af og til oplevet det i forbindelse med tilstødende fester på feststeder hvor der er flere fester samtidig. Mange af dem er dygtige og formår at spille i et fornuftigt niveau men jeg har også af og til hørt nogle som spiller tordnende højt og man kan så udefra se hvordan alle folk står op og klapper, kiggende på musikeren (hvor det jo egentlig er brudeparret der burde være i centrum).

Men jo - Vi (herunder også musikerne)har jo en kæmpe fordel ved at vi kommer ud til mange potentielle kunder på blot et enkelt spillejob. Der kan komme 3-4 henvendelser i den efterfølgende uge men der kan også gå flere år. Omvendt er det svært at give folk et indtryk af det produkt man laver hvis de ikke selv har hørt det ved en fest o.l. som klart er det bedste visitkort man har. Anbefalinger er trods alt "kun" 2. hånds udsagn.

Ondt i ørerne pga skrækkelig musik/muzak, ikke fordi det var for højt :griner:-

Men ja, det er helt klart en fordel, man selv har hørt den musiker man booker og ved hvordan h*n gør sit arbejde - det skal nok blive et hit malouski :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk med en musiker, som I selv har hørt - det er nogle gange lidt af et sats med de der festmusikere, har i hvert fald været til et par fester (primært min morfars :biggrin: ), hvor man havde helt ondt i ørerne, da aftenen var slut :griner:-

Enig - Jeg har af og til oplevet det i forbindelse med tilstødende fester på feststeder hvor der er flere fester samtidig. Mange af dem er dygtige og formår at spille i et fornuftigt niveau men jeg har også af og til hørt nogle som spiller tordnende højt og man kan så udefra se hvordan alle folk står op og klapper, kiggende på musikeren (hvor det jo egentlig er brudeparret der burde være i centrum).

Men jo - Vi (herunder også musikerne)har jo en kæmpe fordel ved at vi kommer ud til mange potentielle kunder på blot et enkelt spillejob. Der kan komme 3-4 henvendelser i den efterfølgende uge men der kan også gå flere år. Omvendt er det svært at give folk et indtryk af det produkt man laver hvis de ikke selv har hørt det ved en fest o.l. som klart er det bedste visitkort man har. Anbefalinger er trods alt "kun" 2. hånds udsagn.

Ondt i ørerne pga skrækkelig musik/muzak, ikke fordi det var for højt :griner:-

Men ja, det er helt klart en fordel, man selv har hørt den musiker man booker og ved hvordan h*n gør sit arbejde - det skal nok blive et hit malouski :thumbsupsmileyanim:

Yeah :cheerleader3: Jeg er super meget vildt glad for, at han er i hus. Både min og H2Bs familie er suckers for at lave sange til enhver lejlighed - desværre til melodier, som kun digteren kender, og det er vildt, som sådan en mand kan løfte det hele.

Og så er det bare så lækkert retro med sådan en spillemand :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee så har H2B bestilt "bryllupsrejse" :cheerleader3:

Dagen efter brylluppet smutter vi 2 dage på skønt hotel i Vejle. Der er ganske vist ikke så meget palmesus over det, men jeg glæder mig helt vildt til at nyde de dage med ham som nygift :heart:

Musikeren har bekræftet aftalen til vores bryllup, så det er jo bare rigtig dejligt.

Og vores guldsmed vil have grundringene klar i uge 23 - så skal vi bare se, om de passer, inden der kommer lots of diamonds i min ring, og de begge får slebet overfladen og bliver indgraverede.

Ellers står mine dage nu bare på fagprøve, fagprøve, fagprøve... er sgu ved at blive lidt bælgøjet af det allerede. Men dykker lige igen til inden yndlingsprogrammet på TV2 om et par timer :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Endnu en taske fra min Etsygudinde

Jeg elsker den forrige taske, men syntes bare pludselig at alt det guld, der er på den overhovedet ikke passede til resten. Den kommer dog aldrig til salg. I love it, selvom det nok ikke bliver bryllupstasken.

I stedet håber jeg på, at denne bliver den endelige taske.

post-45668-0-56561800-1305658966.jpg

Den er også vintage og silke, ser ud til at matche resten af mine ting til perfektion, og så er det slut prut med overhovedet at kigge efter andre tasker. I hvert fald i et stykke tid :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bestilte du ikke en efter den fra keepbags i "guld" ?

eller snakkede du bare om det?

Men fin taske, som ligner en man sagtens kunne bruge igen og igen :)

Haha jo jeg har jo efterhånden bestilt en del.

Jo, jeg fik også den fra keepbags

post-45668-0-27796100-1305664985.jpg

Den er rigtig fin, men den passer mere til min første kjole, end den jeg har nu. Har nu sorte sko og mest sølv tilbehør og synes, denne passer bedre til resten :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en SMUK taske - du har da snart den fedeste samling af fine festtasker :cheerleader3: Synes også, den ser ud til at være lige i øjet til resten af dresset :thumbsupsmileyanim:

Hehe ja er vist gået lidt amok (også) på det punkt :blush:

Totalt laekker - du faar virkelig ikke problemer fremover, naar du skal til fest, soede pige :thumbsupsmileyanim:

Nej, nu skal jeg bare ud og finde en masse sko, der passer til alle taskerne :fløjt:

Synes din sorte taske er rigtig fin og vintage lækker - perfekt til kjolen :)

Ja, jeg tror også, at jeg har fundet vinderen her :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WUUUUP! Så blev jeg lige ringet op fra Bispebjerg, at de meget gerne vil ansætte mig pr. 1. sep. - lige når jeg afslutter uddannelsen :cheerleader3:

Det troede jeg godt nok ikke! Var vis på, at nu ringede hun for at sige, at de havde valgt en anden, og det var lige før, jeg ikke gad tage tlf. Haha det var vist meget godt, jeg gjorde det. Så er der ro på mht. pengesituation efter endt uddannelse. Og måske bliver jeg vildt glad for at være der - og hvis ikke, er der snart mange, der går på pension på Glostrup :)

Jeg er i hvert fald rigtig meget glad :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaak girls :hug:

Ja, det er super skønt at vide, at der også kommer til at gå løn ind efter august. Har nok ikke helt fattet, hvor vildt og fantastisk det er. En veninde ringede for at lykønske, og hun spurgte "jamen er du ikke glad". Og selvfølgelig er jeg det. Det er bare så uvirkeligt, at jeg sidder og er i gang med min sidste opgave, skal snart til eksamen, så skal jeg giftes og holde ferie. Så har jeg lige et par uger til på Glostrup, og så skal jeg ud til et helt andet hospital og arbejde for alvor og kan ikke gemme mig bag min elevtitel. Plus alt det løse i de næste mange weekender med både almindelige og runde fødselsdage, barnedåb, gæster fra Jylland og et helt andet bryllup, vi skal til lige om lidt.

Kan ikke helt følge med. Godt H2B er begyndt at overtage nogle bryllupsopgaver (han er godt nok effektiv, når det tager ham), og derudover sender jeg ham alene til Midtsjælland til det store varme hvedebord i morgen + 3-årsfødseldag på fredag. Der må også være en grænse :)

Men det er jo super godt med job :cheerleader3: Det er jo en vildt spændende afdeling (børnepsyk.), og jeg kommer til at lære en masse.

Jeg kan bare stadig slet ikke fatte, at de valgte mig.

Hvis nu bare den opgave ville skrive sig selv... Overspringshandlinger længe leve :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Woohooo.. tillykke med jobbet!! :bestwishes:

Kender også det med at have travlt så man slet ikke føler man får et ben til jorden! Vi har også planer hver weeekend indtil brylluppet og der er stadig meget som skal ordnes så jeg overvejer at melde fra til nogle af arrangementerne.

Redigeret af lmp_dk
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh skøn søndag med taskesøgning på my sweet etsy.

Havde jo hele tiden min buddy keepbags i baghånden, men synes nu alligel vældigt om idéen med en vintage taske til at gå til ny kjole + birdcage.

Og her er min nye precious:

post-45668-0-36690900-1304267381.jpg

Det var nu den her jeg tænkte på :)

Købte du den ikke alligevel?

Og tillykke med jobbet :cheerleader3:

Redigeret af Julienne
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh skøn søndag med taskesøgning på my sweet etsy.

Havde jo hele tiden min buddy keepbags i baghånden, men synes nu alligel vældigt om idéen med en vintage taske til at gå til ny kjole + birdcage.

Og her er min nye precious:

post-45668-0-36690900-1304267381.jpg

Det var nu den her jeg tænkte på :)

Købte du den ikke alligevel?

Og tillykke med jobbet :cheerleader3:

Jo da, den kom også i kurven, og havde det ikke været for guldrammen på den, havde den været perfekt. Men synes, guldet skinner meget igennem, når jeg holder den op mod resten. Men den er bedårende, og jeg skal nok få den brugt :)

Og taaaak til jer alle sammen for lykønskningerne med job :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiih for søren da, hvor jeg holder meget af en af de afdelinger, hvor jeg har været som elev. Min gamle elevansvarlige derfra ringede her til morgen om, at hun var blevet kontaktet af Bispebjerg ang. en reference til min kommende stilling, og hun ville lige forsikre mig om, at hun absolut kun havde godt at sige om, og at de andre piger derovre havde råbt i kor: "Roooos hende!!"

Derudover ville hun altså lige holde øjnene åbne for mig og gerne anbefale mig mhp. en stilling på Glostrup, da hun da ikke syntes, jeg sådan skulle fare land og rige rundt efter arbejde. Og ang. fagprøve skulle jeg endelig ikke holde mig tilbage, hvis jeg havde behov for hjælp :loveboard:

Hvordan kan man ikke elske sådan nogle mennesker og få helt ondt i maven af at skulle forlade hospitalet :heart:

Nå tilbage til fagprøve..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer