Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Ej, hvor er de også fine.. Kan godt forstå du holder helt fast i JA, den er også så fab. at jeg selv drømmer om den - selvom jeg elsker min kjole...

Må man få at vide, hvor du har købt kjolerne? Hvis du ikke må skrive det herinde eller i PM, vil du så ikke sende det til mig på mail? majafsn85@gmail.com

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er de også fine.. Kan godt forstå du holder helt fast i JA, den er også så fab. at jeg selv drømmer om den - selvom jeg elsker min kjole...

Må man få at vide, hvor du har købt kjolerne? Hvis du ikke må skrive det herinde eller i PM, vil du så ikke sende det til mig på mail? majafsn85@gmail.com

Har sendt dig en mail :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aah, jeg var helt rolig, da jeg laengere nede saa dine salgstraade, for din JA sidder jo perfekt og er bare som skabt til dig :cheerleader3:

Men dejligt, at det er gode kjoler og at andre saa kan faa glaede af dem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjolerne ser SÅ fine ud, men er VIRKELIG glad for at de ikke rokker ved dit kjolevalg! :cheerleader3: Din JA er fantastisk!

Må du heller ikke skrive i en PM hvor de er fra? Jeg vil nemlig også gerne vide det!

Redigeret af Sommersøster
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er de også fine.. Kan godt forstå du holder helt fast i JA, den er også så fab. at jeg selv drømmer om den - selvom jeg elsker min kjole...

Må man få at vide, hvor du har købt kjolerne? Hvis du ikke må skrive det herinde eller i PM, vil du så ikke sende det til mig på mail? majafsn85@gmail.com

Har sendt dig en mail :)

Tusind tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjolerne ser SÅ fine ud, men er VIRKELIG glad for at de ikke rokker ved dit kjolevalg! :cheerleader3: Din JA er fantastisk!

Må du heller ikke skrive i en PM hvor de er fra? Jeg vil nemlig også gerne vide det!

Nope, fik at vide, at der også bliver censureret der. Men vil gerne sende dig en mail.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjolerne ser SÅ fine ud, men er VIRKELIG glad for at de ikke rokker ved dit kjolevalg! :cheerleader3: Din JA er fantastisk!

Må du heller ikke skrive i en PM hvor de er fra? Jeg vil nemlig også gerne vide det!

Nope, fik at vide, at der også bliver censureret der. Men vil gerne sende dig en mail.

1000 tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aah, jeg var helt rolig, da jeg laengere nede saa dine salgstraade, for din JA sidder jo perfekt og er bare som skabt til dig :cheerleader3:

Men dejligt, at det er gode kjoler og at andre saa kan faa glaede af dem :)

Ja min JA-beslutning er der ingen, der kan rokke ved. I love it :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nui, de er da rigtig flotte Malou - nogle af de fineste "kopikjoler", jeg har set :thumbsupsmileyanim: Forstår dog godt, du holder fast i JA - den er fuldstændig PERFEKT til dig og jeres skønne bådbryllup :cheerleader3:

Ja, de er rigtig flotte. Overvejer, hvis jeg ikke kan få dem solgt, om det mon er muligt at farve dem sorte...? Og så naturligvis få dem kortet lidt. Kunne godt forestille mig især den med snøreryggen kunne blive lidt lækker i sort.

Men JA er fantastisk :loveboard: Glæder mig, glæder mig, glæder mig til at have den på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fagprøve?? Hvad er det?? Aflevere mandag??

... det er jo næsten umuligt med de persisterende sommerfugle i maven, fordi der kun er 1 måned og 29 dage tilbage til jeg står i min JA, lækkert BC, hår og makeup og får min fantastiske diamantbesatte ring på og siger ja til min elskede!!

Skrive fagprøve med de tanker? Sgu en udfordring!

H2B rykker også. Han har været nede i den bedste blomsterbutik og sørget for, de har afsat tid til brudebuket og knaphulsblomster :heart:

Puuuuh det kommer så tæt på! Og det er jo skønt og dejligt, men kan ikke helt finde ud af, om jeg egentlig har stress over de ting, der mangler - eller vi egentlig har godt styr på det hele, og jeg bare er mega spændt.

... har i hvert fald lidt stress over den fagprøve og kommende eksamen. Bliver godt at få det overstået.

WEEEE JEG ELSKER, AT JEG SKAL GIFTES MED MIN ELSKEDE!!

:heart:

... og så tilbage til fagprøve...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt huske hvor distraherende de der prøver kan være! :biggrin: HTB friede heldigvis først den dag jeg afleverede mit speciale, men så var der jo lige den mundtlige prøve :fløjt: Jeg er bare glad for at jeg ikke begyndte at tale om tyl!! :griner:-

Men prøv at tænk på hvor fedt det bliver når det er overstået og du med god samvittighed kan bruge AL din tid på bryllup!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt huske hvor distraherende de der prøver kan være! :biggrin: HTB friede heldigvis først den dag jeg afleverede mit speciale, men så var der jo lige den mundtlige prøve :fløjt: Jeg er bare glad for at jeg ikke begyndte at tale om tyl!! :griner:-

Men prøv at tænk på hvor fedt det bliver når det er overstået og du med god samvittighed kan bruge AL din tid på bryllup!!

Haha præcis. Hvis jeg bare skulle til eksamen i forskellige slags birdcages :blink:

Kom endda til at snakke bryllup til min jobsamtale sidste uge, da de skulle høre om mine fritidsinteresser... haha men fik jo jobbet, så helt galt var det nok ikke - men nok ikke alle censorer, der synes den slags er fedt :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha, kan godt lide at du fik snakket bryllup til jobsamtale :thumbsupsmileyanim:

Det er utroligt, hvor man kan faa det flettet idn paa helt naturlig eller unaturlig vis... Jeg ville slet ikke kunne laese til noget eller skrive til noget udover bryllup nu, saa kan sagtens foelge dig. Faa det overstaaet ASAP og saa er det ***IKKE TILLADT*** :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt huske hvor distraherende de der prøver kan være! :biggrin: HTB friede heldigvis først den dag jeg afleverede mit speciale, men så var der jo lige den mundtlige prøve :fløjt: Jeg er bare glad for at jeg ikke begyndte at tale om tyl!! :griner:-

Men prøv at tænk på hvor fedt det bliver når det er overstået og du med god samvittighed kan bruge AL din tid på bryllup!!

Haha præcis. Hvis jeg bare skulle til eksamen i forskellige slags birdcages :blink:

Kom endda til at snakke bryllup til min jobsamtale sidste uge, da de skulle høre om mine fritidsinteresser... haha men fik jo jobbet, så helt galt var det nok ikke - men nok ikke alle censorer, der synes den slags er fedt :wink:

:griner:- Utroligt hvor man liiiige kan flette det ind henne! Men nej, det er ikke sikkert at censor synes det er helt relevant...!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:griner:- Talte også med en af de andre vuggestuemødre i går - hun bitchede over vejret og så kunne jeg jo lige skyde ind, at det jo forhåbentlig ikke regner om 11 dage, hvor jeg jo skal giftes :griner:-

...forstår virkelig godt, det trækker tænder ud at skrive fagprøve, når man hellere vil planlægge bryllup :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er utroligt, hvor man kan faa det flettet idn paa helt naturlig eller unaturlig vis... Jeg ville slet ikke kunne laese til noget eller skrive til noget udover bryllup nu, saa kan sagtens foelge dig. Faa det overstaaet ASAP og saa er det ***IKKE TILLADT*** :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Hehe jeg multitasker lige nu... fagprøve, bryllupsklar med salgsannoncer og tv kørende. Men det går faktisk overraskende godt. Med lidt flid kan jeg nå færdig i aften med den store overordnede opgave og så finpudse og gøre den lækker torsdag og fredag.

:griner:- Utroligt hvor man liiiige kan flette det ind henne! Men nej, det er ikke sikkert at censor synes det er helt relevant...!

:griner:- Talte også med en af de andre vuggestuemødre i går - hun bitchede over vejret og så kunne jeg jo lige skyde ind, at det jo forhåbentlig ikke regner om 11 dage, hvor jeg jo skal giftes :griner:-

...forstår virkelig godt, det trækker tænder ud at skrive fagprøve, når man hellere vil planlægge bryllup :unsure:

Præcis! Jeg var til eftersyn hos tandlægen i går, hvor hun bagefter lige tjekkede op på mine oplysninger. Og hvilken bedre lejlighed til at give hende min kommende mailadresse (IT-H2B med eget domæne, vildt cool mailadr. som kun denne efternavnklan har), som jeg får med mit nye efternavn og så lige berette lidt om bryllup og kjole samtidig.

()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er utroligt, hvor man kan faa det flettet idn paa helt naturlig eller unaturlig vis... Jeg ville slet ikke kunne laese til noget eller skrive til noget udover bryllup nu, saa kan sagtens foelge dig. Faa det overstaaet ASAP og saa er det ***IKKE TILLADT*** :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Hehe jeg multitasker lige nu... fagprøve, bryllupsklar med salgsannoncer og tv kørende. Men det går faktisk overraskende godt. Med lidt flid kan jeg nå færdig i aften med den store overordnede opgave og så finpudse og gøre den lækker torsdag og fredag.

:griner:- Utroligt hvor man liiiige kan flette det ind henne! Men nej, det er ikke sikkert at censor synes det er helt relevant...!

:griner:- Talte også med en af de andre vuggestuemødre i går - hun bitchede over vejret og så kunne jeg jo lige skyde ind, at det jo forhåbentlig ikke regner om 11 dage, hvor jeg jo skal giftes :griner:-

...forstår virkelig godt, det trækker tænder ud at skrive fagprøve, når man hellere vil planlægge bryllup :unsure:

Præcis! Jeg var til eftersyn hos tandlægen i går, hvor hun bagefter lige tjekkede op på mine oplysninger. Og hvilken bedre lejlighed til at give hende min kommende mailadresse (IT-H2B med eget domæne, vildt cool mailadr. som kun denne efternavnklan har), som jeg får med mit nye efternavn og så lige berette lidt om bryllup og kjole samtidig.

()()

Hehe, i går fik jeg flettet det ind i banken hvor jeg skulle hæve penge :blush: og i dag på mit nye arbejde :biggrin: Og det bedste var at jeg fandt en kollega der endnu ikke havde hørt jeg skulle giftes!

- så jeg kender det så udemærket!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Weee har været på meget tidlig morgentur med H2B til Christianshavn, hvor vores skønne kærlighedsbåd Klods Hans lå og blev gjort klar til dagen. Havde aftalt med folkene, at vi lige kom ned og kiggede. Eller dvs. vi så Ole Lukøje, og Klods Hans lå lige ved siden af, så fik taget et par billeder fra den anden båd.

Er rigtig glad. Den er fiiiin :thumbsupsmileyanim:

Jeg troede, man skulle bukke sig lidt for at kunne gå under taget, hvor vinduerne kan lukkes op til meget højt, men selv H2B, som næsten er 2 m, kunne gå oprejst. Og ved pladserne bagved udendørs er der også borde.

Fik taget lidt pics.

Udenfor forrest med 10 pladser, hvor vielsen kommer til at foregå

post-45668-0-72127300-1306393278.jpg

Der skal vi så have os selv (selvom vi nok ikke kommer til at sidde der så meget), vidnerne (vores mødre), H2Bs far, min storebror, min bådkoordinator + hendes mand, som jeg vil høre, om han vil styre musikken. Og selvfølgelig min "brudepige" og nok også hendes kæreste. Det er overvejelserne so far.

De forreste borde nede i den overdækkede del skal reserveres til yderligere familie, fx H2B bedsteforældre, søskende osv.

post-45668-0-45143400-1306393518.jpg

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er meget overraskende et køkken på båden. Ikke så pænt, men vi sætter jo alle kasserne med drikkevarer der, så det er helt perfekt.

post-45668-0-04951800-1306393643.jpg

Og så det sidste billede fra udenfor bagerst, hvor der lige er åbnet til motoren. She's a Volvo! :thumbsupsmileyanim:

Men synes faktisk, hvis man ser bort fra den åbne motor, at det ser rigtig fint ud.

post-45668-0-64027800-1306393739.jpg

Der er plads til 30 udenfor, hvor der også er borde.

Selv toilettet var faktisk pænt - i betragtning af, at det er en udlejningsbåd. Og så sætter vi lige noget bryllupstoiletpapir op :wink:

Vores båd :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh, den er da alletiders, jeres baad :cheerleader3:

Jeg er da ogsaa helt positivt overrasket over pladsen, som jo godt kan synes lidt sparsom, naar de droener forbi i kanalerne...

Og saa at der lige er special plads til jer og I kan reservere det foerste til familie - det bliver saa godt, soede pige :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg tror, det bliver rigtig godt :cheerleader3: Er også meget overrasket over pladsforholdene.

Vi har ikke tid til at pynte båden, selvom den ville være rigtig fin med masser af blomster. Den er jo lejet på timebasis og kan slet ikke overskue oprydningen bagefter og har eller ikke lyst til at betale det dobbelte for at have tid til selv at gøre det eller betale andre for at gøre det.

Hvis der bliver noget, bliver det højst nogle duge, som er lige til at rive af bagefter? - og ellers får alle jo en fancy goodiebag med guldbånd, som fungerer som pynten :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt se det med blomsterne, men det bliver mindst ligesaa fint uden, isaer med de flotte goodiebags, som kommer til at pryde. Og som jeg ogsaa har med vores lille kirke - der kommer jo til at vaere paene mennesker overalt. I kan eventuelt finde en lille blomstersituation til at have oppe ved jer, men tror virkelig at less is more :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer