Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ok, power nap og jeg er klar til PA-beretningen:

Jeg fandt jo som nævnt min PA-taske fredag morgen og var bidende-tænder-nervøs hele dagen og kunne slet ikke holde ud at være nogen steder. Som tiden skred frem begyndte jeg dog at være overbevist om, at der tidligst ville ske noget lørdag, hvor vi havde en aftenaftale med min veninde og hendes mand.

H2B kom så hjem fra arbejde, og hersede med mig - vi havde sørme travlt, for vi skulle ud og købe ind til lørdag! Jeg fik til nød lov til lige at gå op og skifte fra soltop (!) til en bluse, og jeg kiggede i panik under sengen: Tasken var væk! Og min toilettaske og min makeup var væk!

Vidste nok, hvad klokken var slået, og da jeg skulle til at gå op og børste tænder, hev han mig bogstaveligt ned fra trappen. Dét var der ikke tid til!

Jeg tænkte: Hvorfor ikke bare stikke til ham nu.. prøvede at få ham til at forklare, hvordan han dog kunne finde på at tage afsted uden at indtaste noget i sin højt skattede iphone-indkøbsliste-app. Prøvede at få ham til at forklare, hvor han dog ville købe T-bones, når han nu ikke havde været hos slagteren. Han er godt nok dårlig til at finde på historier!

Vi var så i Netto, og ganske rigtigt troppede mine to bedste veninder op med et stort lyserødt banner, hvor der stod "Malous Polterabend".

Afsted med mig gennem kassen og ud til en tæt pakket bil, og jeg kunne så kysse H2B farvel, for jeg ville ikke komme hjem samme aften.

H2B sagde så, at han skam godt vidste, at jeg havde set tasken, for den stod ikke, som han havde sat den. Hvornår han så er blevet så opmærksom og detektivagtig... :blink:

Jeg blev sat ind på bagsædet, hvor der stod alverdens lækre ting: Jordbær, champagne, melon, kager.... og så kørte vi og kørte vi. Jeg var meget bekymret, da vi efter lang tid kørte over Storebælt og kørte ind på en rasteplads ved vandet. Her holdt vi en hyggelig picknick, og jeg blev endelig sat lidt ind i tingene, men ikke hvor vi skulle hen.

Vi ville bare blive os tre, hvorefter jeg kunne ånde lettet ud. Var så bange for, hvem de havde fundet på at tage med. De der familiepolterabender gider jeg bare ikke. Og de to veninder her var bare dem, jeg faktisk havde håbet på, det kun ville være.

Turen gik videre, og da vi så kørte over Lillebælt, begyndte jeg at tro på, at det var et sommerhus, vi skulle over til. Især med bikinien in mente.

Vi endte i fantastisk sommerhus omkring Varde - mig halvsnalret af champagnen.

Og her er weekenden gået med total venindehygge, strandture, masser af Asti og rødvin, restaurantbesøg og i det hele taget opvartning.

Desværre også lidt information om nogle "veninder", de har haft kontakt med i forbindelse med PA, og som jeg nok ikke bør regne så meget med fremover. Men hellere kende sandheden om dem, selvom det er trist.

Jeg har alt i alt haft en rigtig dejlig polterweekend, men er så glad for, at det er overstået. Behøver ikke bekymre mig mere om det. Og jeg har et par dejlige veninder :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må hoppe med på at sommerhusene områderne omkring Varde er fantastiske.. Jeg kommer derfra og har brugt alle feriedage på en strand i Blåvand... SÅ FANTASTISK..

Lyder som en helt fantastisk dag med hygge med de GODE veninder du har :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Weeee, det lyder saa mega hyggeligt og sikke fantastisk at de fandt paa at tage helt til den skoenne Varde-egn i et sommerhus - og saa med det helt vildt fab vejr :cheerleader3: Jeg kan godt lide at I var lige praecis jer, som du havde haabet paa og hvem er ikke til jordbaerk, choko og champagne med sine allerbedste veninder :super:

Din HTB er godt nok skarp - ja, lige bortset for de mindre skarpe bortforklaringer - og tiltror faktisk ikke min at laegge maerke til om noget er efterladt paa en bestemt maade :BKSTREET:

Jeg var ogsaa virkelig lettet over at have det overstaaet og saa kan den ligesom streges fra listen :tunge:

Hmm, og veninder, du har helt ret :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Malou, så er jeg tilbage foran skærmen og helt klat til at læse op på din planlægning :cheerleader3:

Hi hi, hvor er det sjovt at sidde her bagefter og læse om din PA-panik :biggrin: Kan godt forstå din reaktion, ville have følt præcis det samme!!!

Hvor lyder det bare til at have været en helt fantastisk drømme-PA :bunny_4: Og hvor er det en god idé at tage i sommerhus og fedt, I var afsted en hel weekend! I var jo også super heldige med vejret - det havde nok været knap så sjovt ved stranden, hvis det havde stået ned i stænger :biggrin: Du har da nogle helt fantastisk søde veninder :thumbsupsmileyanim:

SMUKKE shrugs - er især vild med det i cashmere :loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer