Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Hvor bliver det altså top spændende med de der boudoir-billeder :cheerleader3: Det skal nok komme til at fungere med tyllet - du har jo valgt en meget kompetent fotograf, det har vi jo set på mange tidligere billeder :thumbsupsmileyanim: Du bliver for lækker gør du :cheerleader3:

:hug:

Jeg har faktisk også en stor portion tillid til hende efter at have set så mange fantastiske billeder, hun har lavet :cheerleader3:

H2B faldt heldigvis i søvn på sofaen, så jeg havde tid til at pakke færdig. Tager også mit brudelingerie med. Det var ellers ikke meningen, jeg overhovedet ville røre det inden bryllup - men altså, der er jo en bryllupsmorgengave, så naturligvis passer det til lejligheden :)

Åååh det er så svært at koncentrere sig om eksamen. Det her minder om mareridt, jeg engang havde:

At jeg vågnede og skulle til eksamen, men jeg var slet ikke forberedt og vidste ikke, hvad jeg skulle sige.

Det er bare virkeligheden nu. Ender sgu nok med at stå og snakke om birdcages, hårblomster, blonder og boudoir outfits på torsdag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må du jo bare krydse fingre for at din underviser eller censor snart skal giftes og HELT vildt gerne vil vide noget om birdcage osv :cheerleader3:

Er sikker på, det hele nok skal gå og du består med UG kryds og bolle :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor bliver det spændende idag :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg glæder mig til at høre om det, og ikke desto mindre se billeder....

Har du læst om min kaospakning inden jeg skulle til boudior? :blink:

Al mulig held og lykke idag, det skal nok gå fantastisk :17:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen altså, jeg er helt rundt på gulvet... skal med toget mod Jylland om 1½ time.

Tager computeren med i håb om at få forberedt lidt eksamen på turen. Haha ambitioner og optimisme længe leve :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wooop. Service på 1. klasse... så er der internet, kaffe og chokolade. Niiiice! :thumbsupsmileyanim:

Dog brager nettet ned hele tiden, så ikke sikkert, jeg får lov til at skrive færdig her.

Er på vej hjem fra Kolding efter at have fået taget billeder hos Tina Liv. Var godt nok nervøs. Men jeg har en god fornemmelse af billederne. Især de sidste, hvor jeg havde fået ro på nerverne.

Er meget, meget, meget spændt på resultatet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lækkert med 1. klasse service, selvom nettet ikke er så godt :cheerleader3:

Godt, at det var en god oplevelse - glæder mig endnu mere til min! Hvor lang tid havde du sammen med hende? Det er da også super spændende, hvordan man lige ser ud på sådan noge billeder...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lækkert med 1. klasse service, selvom nettet ikke er så godt :cheerleader3:

Godt, at det var en god oplevelse - glæder mig endnu mere til min! Hvor lang tid havde du sammen med hende? Det er da også super spændende, hvordan man lige ser ud på sådan noge billeder...

Ca. 2½ time inkl. makeup, som hendes søster snildt klarer. Hun er godt nok fix på fingrene.

Ja, jeg er sindssygt spændt. Fik jo hele tiden lov til at følge med på hendes kamera, men det er jo noget helt andet, når man får billederne rigtigt.

Du kan i hvert fald roligt glæde dig. Var ked af, jeg var så nervøs i starten. Jeg kunne godt have brugt en time mere, da jeg først følte mig tryg ved situationen. Men de er så super søde :loveboard: Tina er bare dejlig. Hun griner og pjatter og hopper rundt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor bliver det spændende idag :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg glæder mig til at høre om det, og ikke desto mindre se billeder....

Har du læst om min kaospakning inden jeg skulle til boudior? :blink:

Al mulig held og lykke idag, det skal nok gå fantastisk :17:

Hahaha Tina sagde godt nok at "Ane havde slæbt utrolig meget med" og kom med den der kæææmpe kuffert :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt det gik godt - håber på sneak peaks en gang! tror du overhovedet man kan se på billederne du var nervøs?

Haha det håber jeg ikke. Men super fed oplevelse :) Nu kan billederne kun komme for langsomt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor bliver det spændende idag :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg glæder mig til at høre om det, og ikke desto mindre se billeder....

Har du læst om min kaospakning inden jeg skulle til boudior? :blink:

Al mulig held og lykke idag, det skal nok gå fantastisk :17:

Hahaha Tina sagde godt nok at "Ane havde slæbt utrolig meget med" og kom med den der kæææmpe kuffert :griner:-

-HAHA- Ahahahahahaha :griner:-

Og mig med min dårlige ryg, jeg ku ikke knap løfte kassen! :blink: Og havde jo sagt til htb at min svigerinde sku bruge den til et eller andet til min nevø, så den var jo "tom". Så jeg skulle prøve at virke som om den intet vejede da jeg forlod lejligheden! :fløjt:

Men fedt at du havde en god oplevelse ved Tina! Hun er skide dygtig og meget afslappet, så man selv bliver det! Glæder mig til sneak peak :b223::griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bliver det spændende idag :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg glæder mig til at høre om det, og ikke desto mindre se billeder....

Har du læst om min kaospakning inden jeg skulle til boudior? :blink:

Al mulig held og lykke idag, det skal nok gå fantastisk :17:

Hahaha Tina sagde godt nok at "Ane havde slæbt utrolig meget med" og kom med den der kæææmpe kuffert :griner:-

-HAHA- Ahahahahahaha :griner:-

Og mig med min dårlige ryg, jeg ku ikke knap løfte kassen! :blink: Og havde jo sagt til htb at min svigerinde sku bruge den til et eller andet til min nevø, så den var jo "tom". Så jeg skulle prøve at virke som om den intet vejede da jeg forlod lejligheden! :fløjt:

Men fedt at du havde en god oplevelse ved Tina! Hun er skide dygtig og meget afslappet, så man selv bliver det! Glæder mig til sneak peak :b223::griner:-

-HAHA-

Det ville jeg virkelig gerne have set. Lille nipsepige med skadet ryg, der slæber kasse, hvor bunden er ved at gå ud af tyngde og prøver at få den til at se let ud. Dét er sgu god stil :toot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt med god karma :hug:

Har fået det første billede fra Tina Liv! Er allerede meget glad :cheerleader3: Damn, hvor er hun dygtig :cheerleader3:

I skal da lige se det:

post-45668-0-80660500-1308668807.jpg

Derudover er jeg ved at gå helt kold af stress. Eksamen er på torsdag, jeg føler mig dog semiklar, skal lige læse min opgave igennem endnu en gang og lægge sidste hånd på mit powerpoint og lave ekstra noter, til hvis min hjerne går i stå. Åh hvor ville jeg gerne have torsdag overstået. Og jeg vil ud og fejre torsdag med H2B, uanset hvordan det går. Sushi, sushi, sushi og zoo :thumbsupsmileyanim:

Jeg er i praktik et helt nyt sted i disse uger. By choice må jeg hellere få med :) Er 14 i Gentofte på Steno - and I love it!! Så søde mennesker, søde patienter og rigtig dejlig atmosfære i det hele taget. Ansæt mig!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer