Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Puh, det hjælper på, at H2B godt kan se det fornuftige i at hyre et par stærke og præsentable gutter fremfor at sætte alle gæsterne i sving med at slæbe. Også smaaart at have nogen til at sørge for, at folk har noget at drikke undervejs, så alle 120 ikke behøver kante sig ned til bådkøkkenet.

Har desværre ikke nogen som sådan kolleger, jeg føler mig tæt nok på til at spørge, da jeg skifter afdeling på hospitalet hele tiden - og jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at spørge overlægerne :lol:

Så tøser, hvis jeres mand ikke fylder meget i bredden, men er mega stærk, pålidelig og effektiv og har lyst til at slæbe nogle kasser med drikkevarer både til og fra båden + sørge lidt for gæsterne undervejs, kan vi lige snakke om prisen + evt. sejladsfribillet til koner/W2B undervejs :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Malouski. Har ikke skrevet på din tråd før, så vil lige sige hej, og velkommen til. Vi skal jo giftes med kun 5 dage i mellem :thumbsupsmileyanim:

Dernæst, øv, ja kan godt se at det er n lidt dum situation med båden og gæster og varer. Hvis det ikke var fordi vi var rejst på bryllupsrejse d. 20 juli, så kunne jeg sikkert godt bede htb om at hjælpe. Men desværre. Du må simpelthen lige lægge hjernen i blød og se om nogen kan hjælpe. Har din htb ikke nogle kollegaer han kan spørge? Eller hvad med naboer?

Håber du finder en løsning!

Vh Cecilie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh ja det er tæt på hinanden :thumbsupsmileyanim: Det er pludselig kommet tæt på...

Hmm kollegerne har vi allerede inviteret til båden - så den med naboerne er også en mulighed. I hvert fald mht kørsel af varerne, da de jo nemt kan tage dem hjem igen.

Altså det her er et puslespil på højt niveau :unsure:

Har lige sat meget kreativ veninde på sagen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Soedeste pige - sikke meget at foelge op paa her efter en tur i Venedig, men allerfoerst

:denmarkflag: Kaempe tillykke med den flotte eksamen :denmarkflag:

Det er saa flot og jeg er OGSAA glad for at du skiftede vejleder - det viste sig jo at vaere det helt rigtige :)

Jeg ville ogsaa panikke over logistikken, men omvendt er jeg helt sikker paa, at det kommer til at gaa saa fint. Det er bare en god ide at komme balladen i forkoebet og det goer i, naar de friske gutter melder sig, for det goer de :kiss::thumbsupsmileyanim:

Jeg grinte saadan, da jeg laeste at du naesten skaeldte kongelige hunde ud :thumbsupsmileyanim: En gang jeg arbejdede om natten paa en meget kendt burgerkaede i Smilets By, saa sendte jeg faktisk Prins Joakim ned bag i koeen, fordi han snoed foran i en lille beruselse - jeg genkendte ham simpelthen ikke som prins :lol:

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Soedeste pige - sikke meget at foelge op paa her efter en tur i Venedig, men allerfoerst

:denmarkflag:Kaempe tillykke med den flotte eksamen :denmarkflag:

Det er saa flot og jeg er OGSAA glad for at du skiftede vejleder - det viste sig jo at vaere det helt rigtige :)

Jeg ville ogsaa panikke over logistikken, men omvendt er jeg helt sikker paa, at det kommer til at gaa saa fint. Det er bare en god ide at komme balladen i forkoebet og det goer i, naar de friske gutter melder sig, for det goer de :kiss::thumbsupsmileyanim:

Jeg grinte saadan, da jeg laeste at du naesten skaeldte kongelige hunde ud :thumbsupsmileyanim: En gang jeg arbejdede om natten paa en meget kendt burgerkaede i Smilets By, saa sendte jeg faktisk Prins Joakim ned bag i koeen, fordi han snoed foran i en lille beruselse - jeg genkendte ham simpelthen ikke som prins :lol:

:bearhug:

Griner meget. De kongelige skal da heller ikke tro, de kan tillade sig alt :tunge: Synes bestemt, det er i orden, at han fik på munden.

Fik lige min storebror med på banen. Han skal jo følge mig ned til båden, så nu kommer han herind på fredag, så vi lige kan snakke tingene igennem - og hvem ved, måske han har løsningen.

WOOOP! Og jeg skal så til jobsamtale igen i morgen - denne gang på Glostrup! Åh det kunne være nice at få job der og spare 2 timers transport om dagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Soedeste pige - sikke meget at foelge op paa her efter en tur i Venedig, men allerfoerst

:denmarkflag: Kaempe tillykke med den flotte eksamen :denmarkflag:

Det er saa flot og jeg er OGSAA glad for at du skiftede vejleder - det viste sig jo at vaere det helt rigtige :)

Jeg ville ogsaa panikke over logistikken, men omvendt er jeg helt sikker paa, at det kommer til at gaa saa fint. Det er bare en god ide at komme balladen i forkoebet og det goer i, naar de friske gutter melder sig, for det goer de :kiss::thumbsupsmileyanim:

Jeg grinte saadan, da jeg laeste at du naesten skaeldte kongelige hunde ud :thumbsupsmileyanim: En gang jeg arbejdede om natten paa en meget kendt burgerkaede i Smilets By, saa sendte jeg faktisk Prins Joakim ned bag i koeen, fordi han snoed foran i en lille beruselse - jeg genkendte ham simpelthen ikke som prins :lol:

:bearhug:

Griner meget. De kongelige skal da heller ikke tro, de kan tillade sig alt :tunge: Synes bestemt, det er i orden, at han fik på munden.

Fik lige min storebror med på banen. Han skal jo følge mig ned til båden, så nu kommer han herind på fredag, så vi lige kan snakke tingene igennem - og hvem ved, måske han har løsningen.

WOOOP! Og jeg skal så til jobsamtale igen i morgen - denne gang på Glostrup! Åh det kunne være nice at få job der og spare 2 timers transport om dagen.

Ihhhhh hvor godt! Det skal nok gaa godt imorgen og du har jo gjort positivt indtryk der allerede :cheerleader3:

Godt at I involverer din storebror - det er altsaa guld at have nogle, som staar for tingene paa dagen, om det saa bare er overblik, uddeligering og koordination! :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhh altså hvor er det bare øv med den der logistik. Kan sagtens forstå dine frustrationer. Sådan ville jeg helt sikkert også have det. Vi ville rigtig rigtig gerne hjælpe. Men vi er på ferie. Mega øv. Ellers havde jeg helt sikkert meldt mig som frivillig :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Øv øv øv at vi skal på ferie :td: :td: :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuuuh noget af problemet er næsten løst.

Min veninde (der også reddede mig dengang med Nicolaidramaet), har meldt sig på banen. Hun sørger for at finde to studerende (som hun allerede bruger qua sit eget job og har tillid til) til at servere på båden + slæbe kasser ombord. Hvis de to ikke kan, finder hun nogle andre. NO WORRIES! Hun grinede dog meget af os - om det virkelig først var faldet os ind nu, at det ville være en udfordring :fløjt:

Det, vi skal, er at finde en chauffør til drikkevarerne. En person, der kan hente traileren hjemme hos os, køre ind til Langelinje, parkere og trække traileren ned til anløbet, hvor kasserne bliver læsset af. Derefter skal personen vente med traileren ved marinaen til vi kommer ind med båden, hvor traileren igen bliver fyldt, trukket op til den parkerede bil og kørt hjem til vores adresse i Glostrup igen.

Vi har et par kandidater allerede.

Tror sgu, det løser sig alligevel :toot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puuuuuh noget af problemet er næsten løst.

Min veninde (der også reddede mig dengang med Nicolaidramaet), har meldt sig på banen. Hun sørger for at finde to studerende (som hun allerede bruger qua sit eget job og har tillid til) til at servere på båden + slæbe kasser ombord. Hvis de to ikke kan, finder hun nogle andre. NO WORRIES! Hun grinede dog meget af os - om det virkelig først var faldet os ind nu, at det ville være en udfordring :fløjt:

Det, vi skal, er at finde en chauffør til drikkevarerne. En person, der kan hente traileren hjemme hos os, køre ind til Langelinje, parkere og trække traileren ned til anløbet, hvor kasserne bliver læsset af. Derefter skal personen vente med traileren ved marinaen til vi kommer ind med båden, hvor traileren igen bliver fyldt, trukket op til den parkerede bil og kørt hjem til vores adresse i Glostrup igen.

Vi har et par kandidater allerede.

Tror sgu, det løser sig alligevel :toot:

Super at der er styr på det :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har været til jobsamtale i dag - og hvor var det hyggeligt. Ih, elsker når samtaler er sådan, og folk griner og pjatter. Selv overlægen var med til samtalen, og hun virker bare så sød. Griner og smiler hele tiden.Uanset udfaldet har det været en dejlig oplevelse :thumbsupsmileyanim:

Får besked i morgen...

Mht bryllup er jeg ca. halvvejs i det sidste pynt på goodiebags. Jeg er helt færdig med at lime - fantastisk duppelim, det går jo super stærkt at få 120 poser igennem på den måde.

Nu er jeg ved at sætte tyltotter på posehåndtaget.

post-45668-0-48718400-1309272784.jpg

Til venstre forside + tyltot, midten med en masser poser stående og til højre bagsiden, der stadig mangler tyl.

Nu mangler jeg bare tylfirkanter. Har tyl at klippe af, men det er H2B's opgave - jeg kan ikke klippe lige :blush:

Sms lige nu: "Jeg har 2 stk. erfarne tjenere til dig d. 23. Jeg giver dem instrukserne og afventer besked om chauffør fra dig"

Jeg har verdens bedste veninde!! :loveboard:

Redigeret af Malouski
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh, total spændende med job.... Krydser så meget alle fingre og tæer for at du får det ude i Glostrup... :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: Hvilken en afdeling er det på?

Fedt med din veninde, hun er da guld værd og når hun nu fandt et par stærke mænd, synes jeg det er ok at hun griner over jer... Men jeg havde dælme heller ikke skænket sådan noget en tanke - godt I opdagede det nu og ikke en uge inden :cheerleader3:

Fiiiiiine giftbags :thumbsupsmileyanim: Godt at manden også har noget at give sig til, så du slipper for klipperiet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er øjenafdelingen med speciale i neurooftalmologi. Total fedt, har berørt det lidt før på en anden afdeling. Eej, det kunne være så skønt. Det tager mig jo kun 5 min. fra dør til dør på cykel. Og de virkede bare så søde...

Ja, det er så cool med de tjenere. Overvejer at lave en t-shirt til dem, hvor der står "Malou & Mathias' bryllup d. 23. juli 2011" - så kan folk jo se, at de er tjenere i det mylder af folk, der bliver.

Mangler stadig en til at køre, men det er det mindste. 2 af vores naboer har træk på bilen, så kan da høre en af dem. H2B var da inde og slæbe tung tørretumbler for dem inde ved siden af den anden dag... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha er ved at bestille forklæder til vores tjenere på pixum, så der står

"Malou & Mathias

23.juli 2011"

på brystet :cheerleader3:

Så skiller de sig ud fra mængden, folk kan se, hvem de skal spørge om drinks - og det beskytter deres tøj, da jeg ikke kan udelukke, at det kunne blive lidt nusset af alle de drinkskasser.

Iiiih, synes det er en pragtfuld idé :lol:

Vupti, og der gik H2B lige i gang med at klippe tyl - lige.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder også super spændende.. Jeg håber virkelig du får det, så du ikke skal køre så langt på arbejde.... Det er så godt kun at have 5-10 minutter :thumbsupsmileyanim:

Fedt med t-shirts, det er virkelig en god ide! Måske skulle jeg gøre det til vores hjælpere... hmm...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aarh, det er bare saa fint med forklaeder - gid jeg havde faaet lavet noget lignende :cheerleader3: Det er saa laekkert naar der lige traedes til med en hjaelpende og reddende haand, saa se bare :super:

Jeg er vild med goodiebags og skoent med en mand, der kan klippe tyl - lige :lol:

Det bliver spaendende med opringningen imorgen - der ryger god jobkarma nordpaa med det samme :toot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Soedeste pige - sikke meget at foelge op paa her efter en tur i Venedig, men allerfoerst

:denmarkflag: Kaempe tillykke med den flotte eksamen :denmarkflag:

Det er saa flot og jeg er OGSAA glad for at du skiftede vejleder - det viste sig jo at vaere det helt rigtige :)

Jeg ville ogsaa panikke over logistikken, men omvendt er jeg helt sikker paa, at det kommer til at gaa saa fint. Det er bare en god ide at komme balladen i forkoebet og det goer i, naar de friske gutter melder sig, for det goer de :kiss::thumbsupsmileyanim:

Jeg grinte saadan, da jeg laeste at du naesten skaeldte kongelige hunde ud :thumbsupsmileyanim: En gang jeg arbejdede om natten paa en meget kendt burgerkaede i Smilets By, saa sendte jeg faktisk Prins Joakim ned bag i koeen, fordi han snoed foran i en lille beruselse - jeg genkendte ham simpelthen ikke so i hanm prins :lol:

:bearhug:

Jeg har været på pub med Prins Joachim...i hans party days :griner:- Laurence gik på sprogskole med bartenderen...og prinsen gik sørme uden at betale!!! Nå men, det var nu sjovt at hænge ud med en royal alligevel :balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

FANTASTISK med en god og handlekraftig veninde - hun er da bare guld værd :thumbsupsmileyanim: Det løser sig jo på bedste vis og der bliver da ikke et øje tørt, med de fine forklæder der :biggrin:

Poserne er blevet rigtigt flotte og tyllet ser helt lige ud her på min skærm :griner:-

Jeg KRYDSER fingre for, du får jobbet tæt på hjem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Soedeste pige - sikke meget at foelge op paa her efter en tur i Venedig, men allerfoerst

:denmarkflag: Kaempe tillykke med den flotte eksamen :denmarkflag:

Det er saa flot og jeg er OGSAA glad for at du skiftede vejleder - det viste sig jo at vaere det helt rigtige :)

Jeg ville ogsaa panikke over logistikken, men omvendt er jeg helt sikker paa, at det kommer til at gaa saa fint. Det er bare en god ide at komme balladen i forkoebet og det goer i, naar de friske gutter melder sig, for det goer de :kiss::thumbsupsmileyanim:

Jeg grinte saadan, da jeg laeste at du naesten skaeldte kongelige hunde ud :thumbsupsmileyanim: En gang jeg arbejdede om natten paa en meget kendt burgerkaede i Smilets By, saa sendte jeg faktisk Prins Joakim ned bag i koeen, fordi han snoed foran i en lille beruselse - jeg genkendte ham simpelthen ikke som prins :lol:

:bearhug:

Jeg har været på pub med Prins Joachim...i hans party days :griner:- Laurence gik på sprogskole med bartenderen...og prinsen gik sørme uden at betale!!! Nå men, det var nu sjovt at hænge ud med en royal alligevel :balloon:

Uhhh, jamen han smed skam indtil flere 100 kr. sedler efter mig for at faa sin Big Mac menu... Gode historier fra nattelivet :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer