Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg tror også, det bliver ok med maden. Jeg er jo nærmest altædende og synes at ting, andre synes er mærkelige, smager fabulous, så jeg har egentlig ladet H2B mest stå for denne. Han ved nok mest om, hvad gennemsnittet synes er dejligt. Aner ikke, hvordan den fisk smager, eller hvordan den ser ud. Men hovedretten og især desserten kunne jeg forholde mig til :metteholm

Har siddet og printet og klippet billede af min far til min minimedaljon til brudebukken. Åh, det er småt - og jeg har i forvejen pinligt svært ved at styre en saks. Men jeg ville selv gøre det. Min far! Min medaljon! Mit minde! - så må det blive med de fejl, jeg laver (og som min elskede far sikket også ville have lavet)

Her er resultatet - forstørret noget op :)

post-45668-0-60494900-1309687333.jpg

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OK. Jeg har været væk, alt for længe.... Og der er sket 10000 ting... :rolleyes:

Haha jeg synes også, det er utroligt, som Frederik og Mary er lidt med i billedet - de nåede da også at holde deres kanalfartsreception før os :pokey:

Har en FANTASTISK dag!!

Dagen startede simpelthen med, at lederen fra Øjenafdelingen på Glostrup ringede og tilbød mig jobbet Jeg stod midt på Brogårdsvej i Gentofte mellem alle vejarbejderne og lavede en glædesdans Hun var så sød, sagde at alle havde været enige, at de gerne ventede til 1.sep. på mig, at de alle følte, jeg ville passe så godt ind i deres team Ih

Hvilken bedre måde at starte dagen på...

Jeg skal have givet Bispebjerg besked om, at jeg ikke kommer der, men venter nok lige, til min midlertidige kontrakt er i hus

I går aftes fik vi bestilt sager til bryllup: Sæbebobler, papir til indpakning af hjerteskum, cellofanposer til kransekager og naturligvis forklæderne til vores tjenere

Derudover er der bestilt tid til klip + prøveopsætning på næste fredag. Uuuh det bliver spændende, hvad hun kan finde ud af med mit Medusahår.

Weeee! Jeg skal giftes lige om lidt!!

YAY! STORT TILLYKKE med jobbet - jeg krydsede alt jeg kunne, men er sikker på at du fra starten var perfekt til det job - sådan er det jo :cheerleader3:

Tak alle sammen. Er virkelig også glad. Har gået med det største rynkedannende smil hele dagen :biggrin:

Har fået lidt flere boudoirsneaks

Ihhh... Hvor er de billeder.... Ej, er sikker på du er top lækker, og glæder mig mere og mere til lørdag når det er min tur, hver gang jeg hører om at Tinas billeder er gode :cheerleader3:

Åh fik hylet i røret til Lise Oxvang, som jeg fik anbefalet hos Nicolai. Hun beroligede mig helt, vi kan saaaagtens nå det, hun kender godt modellen og det vil koste 600-850 kr.

Skal bare ringe i morgen, hvor hun har sin kalender, så finder vi ud af det.

*indsæt smiley af en zilla, der ånder lettet ud*

SUK! Med sådan nogle kjoler - jeg var SIKKER på at jeg skulle have det samme bøvl, men min skrædder lavede et eller andet med en elastik og nu sidder den super - selvom jeg minus bryster har! Godt du fandt en skrædder der lige kan fixe det og mth til at få det ordnet sent, så skal jeg hente min kjole torsdag den 28. og hvis der er mere der skal rettes, så gr hun da lige det mens vi drikker kaffe, så dit er vist i ok tid :wink:

Mmmm god dag i at få styr på en masse bryllupsting:

1) Har fået tid til skrædderen med kjolen! Jeg har fri d. 14., så der fik jeg også en tid hos Lise O.

.. synes dog, det er at skære den en anelse tæt på brylluppet - men skrædderen var helt rolig, så det er jeg også! Basta!

2) Vi har fundet en musikstyrer til båden til lige at skifte fra velkomstmusik til "here comes the bride" og til sejlemusik.

3) Vi har styr på menuen på hotellet

Forret

Bagt filet af skærising med majs og estragon, hertil hummerskum.

Hovedret

Kalvetyksteg med sommergrønt, nye kartofler og sauce portvin.

Dessert

Sommerbær med chokolademuffin og kærnemælkssorbet.

Brylluskage til kaffen

... natmaden overvejer vi stadig. Overtjeneren ville undersøge muligheden for pizza slices

Mums for en menu :metteholm Total cool, hvis I skal have pizza til natmad... :respekt:

Jeg tror også, det bliver ok med maden. Jeg er jo nærmest altædende og synes at ting, andre synes er mærkelige, smager fabulous, så jeg har egentlig ladet H2B mest stå for denne. Han ved nok mest om, hvad gennemsnittet synes er dejligt. Aner ikke, hvordan den fisk smager, eller hvordan den ser ud. Men hovedretten og især desserten kunne jeg forholde mig til :metteholm

Har siddet og printet og klippet billede af min far til min minimedaljon til brudebukken. Åh, det er småt - og jeg har i forvejen pinligt svært ved at styre en saks. Men jeg ville selv gøre det. Min far! Min medaljon! Mit minde! - så må det blive med de fejl, jeg laver (og som min elskede far sikket også ville have lavet)

Her er resultatet - forstørret noget op :)

post-45668-0-60494900-1309687333.jpg

Åh, det skal jeg også! I den ene side min far og den anden min farmor - de 2 mennesker, der bare er så uretfærdigt, at de ikke er med... Men så kommer de lidt alligevel :blush: Synes din er så fin og lige som den skal være :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så dejlig med den medaljon - Den giver Street Credit herfra med masser af kærlighed

jeg ville også have haft min mor med på den måde. Men gjorde det ikke. På det tidspunkt var hun ikke død, men bare så syg og dement af Sclerose at hun ikke kunne deltage. Hun døde 6 mdr senere og i dag ville jeg ønske jeg på en aller anden måde havde hende med på en eller anden måde - men det er for sent. Og måske var det også at romatisere vores forhold, der nok aldrig helt blev mor-datter agtigt pga af et helt liv med den dumme sygdom (hun fik det da hun var 17)

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger - er glad for at høre, at I synes, den er fin. Er også rigtig glad for den, selvom jeg blev noget tung om hjertet, da jeg sad og syslede med at finde billede i rigtig størrelse. Det er slet ikke til at fatte, at han virkelig er væk.

Til noget mere muntert: Dagens shopping!

Var omkring Vila og fik købt brunchkjolen :cheerleader3:

Den er dog noget kortere, end jeg huskede den, da jeg kom hjem - og tror at leggins vil se underligt ud under denne kjole.. hmm...

post-45668-0-42338200-1309807431.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Taaak girls :kiss:

Synes egentlig heller ikke, den er alt for kort, så længe jeg bare står op - det egentlig først, når jeg sætter mig, at vi har balladen. Har altså bare komplekser over mine lår, så tror, jeg hopper på nogle blondeleggins. Jeg så faktisk nogle i Vila - tror de var cykelshortslængde. Må ned og kigge i morgen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ooooh så rykker vi igen!!

Fik lavet bordplan på under en time - selv de vanskelige er placeret, så godt, som det kan lade sig gøre. Det bliver 3 runde borde á 10 personer, og vi går udenom "reglerne" med svigerforældrene på hver side og har blandet posen. Holdt parrene nogenlunde sammen, og vi sidder faktisk mest med venner ved vores bord.

Ooooog! Det bedste: Der er styr på transporten af vores mange drikkevarer! I'm so happy :cheerleader3:

Trailer + bil med træk er skaffet og H2B's ene moster har påtaget sig enten selv at køre, parkere og trække trailer ned til anløbet, eller også finder hun en til at hjælpe - men det skulle hun nok sørge for. Gotta love her! :loveboard:

Puh, det var to gode punkter at kunne tjekke af :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer