Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak for god kørekarma :) og tak for ønsker om godt vejr :)

Køreturen gik langt over forventning, fik endda så meget selvtillid, at jeg vovede at blæse på Garmindamen - og havde ret :bunny_4:

Kjolen hænger nu hos Lise O., og jeg kan hente den på torsdag. Lidt tæt på den store dag - men tager Elvas råd: Så tæt på dagen som muligt!!

Jeg tror det bliver rigtig fint. Bare med de nåle hun satte i, kunne jeg mærke det. Hun syntes godt nok også, der var rigelig plads til mine patter. Så nu laver hun nogle brystindsnit, strammer de der elastikker, der skal holde kjolen oppe, men også sad meget løst på mig - og så får den lige en gang damp. 1050 kr. Det synes jeg faktisk er helt ok.

Hehe og så elskede hun mine sko. Men what's not to love :a1221:

Og så er det snart tid til at hente min arme billøse H2B på job. Opel - wir lieben Autos (selvom de har et fjollet koblingspunkt... savner min (dvs. mine forældres) gamle dieselhakker!!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja meget indholdsrig dag med velkomstfoldere, citykørsel, skrædderdamen...

... og nu et hysterisk anfald og høj hulken fordi H2B ville fjerne et humlebibo i vores skur. Havde godt lagt mærke til, at de fløj meget ind og ud af det skur. Men jeg elsker altså kælebier.

Har et minde fra da jeg var lille, da min mor og jeg fandt en meget sløj bi i haven. Den var helt dehydreret og svag. Vi tog den op og hentede blomster til den, så den kunne suge, og efterhånden blev den mere og mere kvik - og kunne til sidst flyve igen. Den var lige omkring haven og kom så tilbage og fløj i en cirkel rundt om os, som vi naturligvis fortolkede som "tak". Siden da har brumbasser og honningbier bare en særlig plads i mit hjerte - og at H2B gik ud med mord i blikket med sin latterlige fluesmækker var bare mere, end jeg kunne bære. Ikke mine venner!! De skal føle sig trygge her.

Nu har han slæbt kassen, de har bosat sig i ind i skuret igen!! Sådan. Så kan de bo der. Basta. Har nu et par hundrede kælebier som naboer and I love it!

... og så er jeg måske lidt mere følsom, efterhånden som dagen nærmer sig...

Redigeret af Malouski
1

Del dette indlæg

Hi hi, gid jeg kunne have saadan et forhold til bier.... men er lidt bange for dem og kan ikke helt forene mig med at de kommer alt for taet paa mig :unsure:

Men maaske jeg skal have dit skoenne lille minde i baghovedet naeste gang og saa ellers bare slappe af :)

Haaber snart du skriver: Der er kommet en pakke!!!! (som er sendt som brev...)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-45668-0-42101100-1310677438.jpg

:loveshower:

... åh jeg skulle da have haft topfiguren, jeg engang fandt på etsy.

post-45668-0-06516300-1310677561.jpg

Nå, for sent. Figuren med det flade marcipanhoved er da også ok...

Åh jeg glæder mig også meget til at modtage min pakke/brev. Hmm mangler at høre fra Tina, hvornår billederne skulle komme. Skrev til hende i forgårs, men har ikke hørt noget. Bliver snart lidt bekymret :unsure: Kommer da også til at tage et par øjeblikke at lime billederne ind.

0

Del dette indlæg

Åh jeg glæder mig også meget til at modtage min pakke/brev. Hmm mangler at høre fra Tina, hvornår billederne skulle komme. Skrev til hende i forgårs, men har ikke hørt noget. Bliver snart lidt bekymret :unsure: Kommer da også til at tage et par øjeblikke at lime billederne ind.

Aah, ja, de er godt nok soede, isaer efter din historie :loveboard:

Hmmm - vi sender lige en kaerlig tanke til vores engle, saa alt klapper bogmaessigt imorgen :7himmel:

Proev lige at tjekke vejrudsigten for Kbh paa www.wetter.com :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hmmm - vi sender lige en kaerlig tanke til vores engle, saa alt klapper bogmaessigt imorgen :7himmel:

Aaaah! Samstag sonnig!! Sehr gut :toot:

Se det er en vejrstation efter min smag :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg ikke selv lige den største fan af bier, blev nemlig engang overfaldet af en agressiv bisværm og fik 25-30 stik i hovedet :o Men synes, din historie er super sød og hatten af for htb, at han lader dem være for din skyld :loveflag:

Godt at høre, køreturen gik godt og så er det rigtig fornuftigt, at du først får kjolen torsdag, så ved du, den passer på dagen :thumbsupsmileyanim:

Det er SÅ SNART nu - hvor er jeg spændt på dine vegne :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Aaaah! Samstag sonnig!! Sehr gut :toot:

Se det er en vejrstation efter min smag :wink:

Genau! Og rammer sjaeldent forkert med deres vejrudsigter rundt omkring i Europa :toot:

0

Del dette indlæg

Allerallersidste shopping nu!!

Se, problemet er jo vejrudsigten - jeg er ikke 100% vis på, at det virkelig bliver helt den danske sommer, jeg ellers har troet på hele vejen, og skulle det ske, at jeg står med 15 grader og bare skuldre, har jeg altså bare ikke fundet den skuldervarmer, som jeg håbede på. Har jo købt 3. Doh.

Den ene fra trendsales: Alt for hvid og syntetisk. Me no like.

Den anden fra etsy: Niiiice, blød cashmere - men sgu ikke ivory. Prøv camel.

Den tredje, også etsy: Vintage silketørklæde. Fin fin i farven - men lugter mærkeligt!! Og også lidt for lille i forhold til hvis vejret her fortsætter i samme stil (går altså rundt i min vinterjakke for tiden, frossenpind som jeg er).

Så nu gambler jeg for sidste gang mht bryllupsindkøb på nettet. Har netop indkøbt 2 stk. pashminaer, som måske når frem - og hvis ikke har jeg bare et par ekstra pashminaer herhjemme til at pakke mig ind i resten af sommeren.

Here goes:

Det champagnefarvede

post-45668-0-64668100-1310740537.jpg

Taupe/tan

post-45668-0-92916600-1310740605.jpg

Puuuuh og 8 dage tilbage nu. Har de vildeste bryllupsbier i maven...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FINE sjaler :loveflag: Jeg SAVNER SAVNER SAVNER legal power-shopping craze :unsure:

Uh det kommer jeg også til. Det her bryllupsræs har virkelig trigget mine gamle maniske shoppingtendenser, men at kategorisere det som bryllup, gør det jo bare lovligt. Skal vist på heftig afvænning bagefter. Men har ikke lyst :shopping:

0

Del dette indlæg

Jeg ogsaa desperados... men sneg mig ind paa det store marked i dag og koebte mig en blaa kjole :shopping: Undskyldningen er saa at den ogsaa kan vaere en nederdel, men det er nedstemt af min mand, som mener at den laekre bagdel kun er til ham og ikke saadan til for andre :rolleyes:

Flotte pashminaer - og dem kan man jo ALTID bruge :biggrin:

0

Del dette indlæg

Eeeej. Besked fra øreringebutikken på etsy:

From Singapore to Overseas, delivery will usually take about between 10 to 14 working days. For rare cases it might take between 2 to 6 weeks depending on the country of destination. Delivery time may take longer during the holiday period, customs delays, etc. These are beyond my control, and I sincerely seek your understanding and patience on this.

Nå, ser ud til, jeg må finde mig et lynhurtigt alternativ til øreringe :angry:

Imidlertid er det kun dmi, der lover mere og mere regn d. 23. Både den norske og tyske station siger tørvejr nu. Hm, må jo bare vente. Kan jo ikke gøre så meget ved det alligevel.

1 UGE TILBAGE!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower:TILLYKKE med milepælen :loveshower:

Taak :hug:

Det er en underlig cocktail af at glæde sig helt vildt og frygte det og være bange for, hvordan vejret ter sig, hvordan man nu kommer til at se ud, hvordan bliver det hele alternative arrangement modtaget...

Men glæder mig heldigvis mest.

WOOOP! Og så er der lige tikket to sms'er ind fra Post DK med, at jeg har pakker at hente i døgnposten. Jeg gætter på et album fra Italien og billeder fra Tina :cheerleader3:

Irriterende at jeg ikke lige kan hente det hele med det samme - men skal til familietamtam hele dagen... men ved i det mindste, at det er kommet nu. Weeee! Glæder mig så meget til at se cmtofts album. Ser såååå fint ud på billederne! Og glæder mig til at se mine billeder i den størrelse. Altsååå. Happy times :loveshower:

0

Del dette indlæg

Bum bum... så kom H2B helt af sig selv afsted for at snakke brudebuket og knaphulsblomster med butikken :loveshower:

..tiden har han gudskelov allerede bestilt, men dette er for at finde ud af, hvordan det hele skal se ud. Er så glad for, at jeg har overladt det helt til ham. Lige blomsterne betyder bare ikke så meget for mig. Bare de er pæne, ikke orange eller gule eller og ikke hænger. Skulle være til at finde ud af :rolleyes:

Uh det bliver så spændende det hele :a1221:

0

Del dette indlæg

Jeg glæder mig sådan til du bliver gift og får et overblik over aaaaaaalle de ting du skal have solgt... Godt man først skal giftes til september! :)

Du bliver min alt-mulig-pusher!!

I never got feedback on this one :rolleyes:

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Ihh, nu er det også snart for dig! Hvor er det vildt :loveshower:

Hvor er det surt med de øreringe, håber du kan finde et alternativ og lidt hurtigt! Glæder mig til at se hvilken pashmina du vælger... Og hvordan din buket kommer til at se ud :cheerleader3:

Har du fået printet billeder hos Tina? Får du dem ikke også på CD? Jeg venter i spænding på hvornår jeg hører noget mere - håber virkelig de kommer så jeg har over en uge tilbage, så jeg kan få lavet en bog... Men kan ikke finde ud af om jeg skal have den printet eller lave sådan en iphoto bog... hmm! Synes det er svært!

0

Del dette indlæg

Jeg glæder mig sådan til du bliver gift og får et overblik over aaaaaaalle de ting du skal have solgt... Godt man først skal giftes til september! :)

Du bliver min alt-mulig-pusher!!

I never got feedback on this one :rolleyes:

Haha undskyld Ane... er lidt i selvsving og distræt for tiden med sidste øjebliks indkøb (og ja, kom til at lave et mere, efter jeg sagde "aldrig mere" - manglede jo øreringe!!)

Ja da, alt-mulig-pusher! Har fx to brudekjoler direct aus China, som jeg gerne vil af med. Nu kommer der nok også i løbet af et par uger et par øreringe fra Singapore. For slet ikke at tale om alle de forskellige sjaler, jeg er indehaver af. Og hårdimser.

Haha jeg burde faktisk skamme mig - men hvorfor nu det, når det er sådan en stor fornøjelse :loveshower:

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer