Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Det er SMUKT dit album!!! :loveshower:

Og søde Malou, nu tager vi til Italien imorgen og er først retur næste mandag. Jeg håber at kunne komme lidt på nettet, og få min daglige dosis bk :ilovebryllupsklar:

Vil jo så gerne følge dig de sidste dage og særlig ønske dig et stort tillykke på lørdag. Men lover dig at sende dig en masse solskins varme tanker lørdag uanset om jeg kommer på eller ej!! :kiss:

Ej, det er så underligt, at folk allerede begynder at ønske tillykke nu. Var til noget fødselsdag i går, hvor folk også begyndte at lykønske. Det føles så sært. Der har jo været lææænge til i 100 år, og nu er det pludselig nu.

Men taaak. Ja send mange solskinstanker :cheerleader3:

Hav en rigtig skøn tur Ane-pige :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih hvor er din Boudoir bog blevet god. det er bare så fedt.

Må jeg spørge hvad du har givet pr fremkldelse ? jeg sidder nemlig og overvejer hvor mange jeg skal have fremkaldt ;-)

Taaak :) er også rigtig glad for den :cheerleader3:

Mht pris per billede... det ved jeg faktisk ikke. Jeg fik en samlet pris på 760 for 20 billeder. Men de er ikke helt samme størrelse. De stående billeder er i mindre format for at man ikke skal vende og dreje albummet, og hun har fikset lidt i størrelsen på de liggende for at få dem til at passe til siderne.

0

Del dette indlæg

4 dage inden brylluppet, og jeg føler mig egentlig ganske godt med. Selvfølgelig mangler vi stadig en del ting, men jeg er på ingen måde stresset over det.

Har fået bekræftelser fra alle udefra kommende dealbreakers.

• Sofie (borgerrepræsentanten), er klar.
  • Fotografen er klar.
  • Musikeren er klar.
  • Min bror, der skal give mig væk, er klar (lettere panik efter hans discusprotrusion for et par uger siden, men alt ok nu.
  • Mine to bedste veninder, der fungerer som brudepige og bådkoordinator er klar.
  • Taxaen til havfruen er bestilt.
  • Risposerne pakker min bådkoordinator.
  • Kan hente øreringe fra Singapore på posthuset i morgen.
  • Alle drikkevarer er pakket.
  • Goodiebags er pakket.
  • H2B har ansvar trailerlogistik og styrer det med hård hånd.

Plan

Tirsdag

Menukort.

Onsdag

I Magasin efter: Gæstebog og gaver til hjælpende hænder.

Farve hår

Maile gæsteliste til bådkoordinator

Menukort færdige!

Torsdag

Hente kjole hos skrædder

Fredag

Ud til hotel med bordplan, menukort og bordkort

Pakke taske til hotellet

Lave negle

Pakke morgengave ind

Udenfor kategori

Mangler det sidste billede fra Tina Liv til morgengaven (hvorfor er det ikke kommet endnu??!! ..hun sagde, det var på vej...)

Det ser da meget overskueligt ud.

Og jeg har faktisk ro på. Har været meget nervøs, men måske med overblikket nu har jeg det bedre. Haha eller også er det bare denial.

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 dage + 3 timer tilbage, og alle prognoserne erklærer nu regnvejr.

Tager det dog med ophøjet ro i forhold til tidligere. Der er jo virkelig intet, jeg kan gøre alligevel.

Og uanset hvad får jeg stadig min elskede under naturens prægtige, uforudsigelige himmel :loveshower:

Haha men den der totalt lækre Biotherm faktor 30, jeg har købt til dagen, står godt nok og griner af mig :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 dage + 3 timer tilbage, og alle prognoserne erklærer nu regnvejr.

Tager det dog med ophøjet ro i forhold til tidligere. Der er jo virkelig intet, jeg kan gøre alligevel.

Og uanset hvad får jeg stadig min elskede under naturens prægtige, uforudsigelige himmel :loveshower:

Haha men den der totalt lækre Biotherm faktor 30, jeg har købt til dagen, står godt nok og griner af mig :shooter:

Uh. hvor er det vildt at det er lige om lidt! Jeg ville sådan ønske jeg havde tid til at komme ned og se dig ved den Lille Havfrue, men skal på job og kan ikke nå det hele.. Glæder mig til billeder af menukort, øreringe og smukke dig om 3 dage :)

Håber alle vejrprognoser tager fejl og det bliver en dag, hvor din Biotherm faktor 30 skal i brug og at du snart får billedet fra Tina.. Jeg håber virkelig snart at jeg får mere fra hende.. Får helt stress over at jeg skal nå det hele - havde håbet at få dem i denne uge, men det kan jeg vist godt glemme, så jeg kan få bestilt den fotobog... suk!

0

Del dette indlæg

Uh. hvor er det vildt at det er lige om lidt! Jeg ville sådan ønske jeg havde tid til at komme ned og se dig ved den Lille Havfrue, men skal på job og kan ikke nå det hele.. Glæder mig til billeder af menukort, øreringe og smukke dig om 3 dage :)

Håber alle vejrprognoser tager fejl og det bliver en dag, hvor din Biotherm faktor 30 skal i brug og at du snart får billedet fra Tina.. Jeg håber virkelig snart at jeg får mere fra hende.. Får helt stress over at jeg skal nå det hele - havde håbet at få dem i denne uge, men det kan jeg vist godt glemme, så jeg kan få bestilt den fotobog... suk!

Taaak :kiss:

Ja, der så sindssygt, at det er lige om lidt.

Tina har lige skrevet, at hvis jeg ikke har fået besked fra posten i dag, om det er kommet i døgnposten, vil hun lave en ny ekspres forsendelse. Hun er altså et fantastisk skønt menneske.

Kan godt forstå din stress. Det er jo også lige om lidt for dig. Det er så skørt, at vi er ved at være ved vejs ende i al den planlægning. Skørt, dejligt og vemodigt.

0

Del dette indlæg

Dejligt at du har overblikket - du skal jo også nok nå det hele!

I ugerne op til vores bryllup gik jeg også meget op i vejret, og om det skulle regne. Men da dagen kom, og det regnede var jeg total ligeglad - for jeg skulle giftes med min drømmemand - regn eller ej!! :loveshower:

Så med lidt ændringer i foto-planen betød det intet!

Og husk - at ovenover skyerne skinner solen altd... :biggrin:

Hvis jeg ikke når det i løbet af ugen, så vil jeg huske allerede nu, at ønske Jer en dejlig dag på lørdag, jeg håber den må blive som I har drømt om fyldt med kærlighed! Husk at nyde hvert et sekund - det er den mest vidunderlige dag!

:loveshower: Taaak!

Ja, jeg er heller ikke så bekymret mere. Det bliver bare som det bliver, og så må vi jo bare grine af det, hvis det bliver alt for voldsomt... skybrud fx.

Vi må få det bedste ud af det - og elsker jo også regnvejrsbilleder og lyden af regn på ruden. :loveshower:

Jeg skal giftes med min drømmemand om 3 dage!!!

0

Del dette indlæg

:loveshower: ja hva pokker skal du så lave når det er "overstået".. sviger du goggle, og ebay? ;)

Fantastisk bog, der er så meget personlig hilsen over denne.

Jeg ønsker Jer en smuk og dejlig dag, glæder mig til billeder og beretning.

Idag er der KUN 1 måned til jeg skal giftes... syntes min ToDo liste er lannnnggg... og så sider jeg her på BryllupKlar...

wup wup...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det bliver en hård tørn at skulle på nedtrapning. Især efter de sidste dages intensivering.

Har lidt pics af lidt forskelligt.

Menukortene, som jeg lavede færdige i går. Det er en enkelt side sort karton, som jeg har klæbet for- og bagside på. De er ca. i A7-format, men lettere customized og lidt bredere end alm. A7.

Forsiden med menuen.

post-45668-0-32374000-1311171319.jpg

Og forskellig bagside på dem alle (TAK til "Kærlighed er..."-trådstarteren!)

post-45668-0-09804000-1311171343.jpg

Og så fik jeg købt lækker gæstebog i Illum i dag. Den er ca. i C5, lækker blød, skønt papir. Og til spotpris - 150 kr! I like.

post-45668-0-32374000-1311171319.jpg

post-45668-0-83828500-1311171460.jpg

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg

Så var jeg på posthuset posthuset efter øreringe, der godt nok var leveret hurtigt fra Singapore.

post-45668-0-09192600-1311172037.jpg

post-45668-0-09192600-1311172037.jpg

I like.

Og der blev købt gaver til min brudepige og min bådkoordinator. Begge får en Dyrberg/Kern-halskæde med et lille rundt vedhæng.

Tina Liv har lige givet besked om, at hun har sendt en ny forsendelse ekspres med tracenummer, så denne gang kan en lummer postmand ikke snuppe det. Er altså underligt, at det ikke er kommet...

Oh og der er farvet hår, så der er jeg også klar!

Det var vist dagens status :)

post-45668-0-50309700-1311172056.jpg

0

Del dette indlæg

Synes til gengæld, det er vildt dårlig stil at melde afbud 3-4 dage før - fordi man har ferie??? Øh.. det vidste du vel... eller hvad?

Garanteret fordi de lover regnvejr.

Haha der var også en i sin tid, der ikke ville komme og sagde, det var fordi hun havde ferie. Hun er så kommet tilbage fra ferie i denne uge. Altså find dog på en ordentlig undskyldning i stedet for det pjat.

Whatever. Jeg vil alligevel kun have dem omkring mig, der virkelig har lyst til at være der :loveboard:

0

Del dette indlæg

WHAAAAAT... lige inde på en venindes facebookstatus. Hun gav jo for laaang tid siden besked om, at hun kom med til bryllup. Jamen nu skal hun da til Grøn Koncert i stedet. Tror da, hun har glemt at give mig besked... :blink:

Kl. 18.29

Åh som god kommunikation kan løse meget. Skrev til hende med det samme, og de tager først til Grøn Koncert efter vores vielse :)

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen, hvad sker der for folk???!!!!

Kan de ikke bare melde ud hvis de ikke vil med. Hvis de ikke har lyst til at komme gider man da heller ikke bruge energi på at give dem en god oplevelse. Og forstå da slet ikke at de melder fra DIT bryllup! Det bliver da SÅ fantastisk!!

Redigeret af wendt65451
0

Del dette indlæg

Puha, heldigvis gjorde jeg hende helt uret :blush:

Selvfølgelig kommer hun, ville da ikke hellere til grøn, når hun kan se mig i hvidt :heart: tager først til grøn bagefter...

Nåede at blive helt ked af det.

Men hun kommer :loveshower:

0

Del dette indlæg

Synes til gengæld, det er vildt dårlig stil at melde afbud 3-4 dage før - fordi man har ferie??? Øh.. det vidste du vel... eller hvad?

Haha der var også en i sin tid, der ikke ville komme og sagde, det var fordi hun havde ferie. Hun er så kommet tilbage fra ferie i denne uge. Altså find dog på en ordentlig undskyldning i stedet for det pjat.

Whatever. Jeg vil alligevel kun have dem omkring mig, der virkelig har lyst til at være der :loveboard:

Ava!!! Undskyld der tabte jeg lige underkæben....! Man kan da ikke melde fra så kort tid før pga ferie - come on! :shooter:

Heldigvis er der mange andre der VIL være med til at fejre jer og den store dag :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Taaak :kiss:

Ja, der så sindssygt, at det er lige om lidt.

Tina har lige skrevet, at hvis jeg ikke har fået besked fra posten i dag, om det er kommet i døgnposten, vil hun lave en ny ekspres forsendelse. Hun er altså et fantastisk skønt menneske.

Kan godt forstå din stress. Det er jo også lige om lidt for dig. Det er så skørt, at vi er ved at være ved vejs ende i al den planlægning. Skørt, dejligt og vemodigt.

Fiiiine menuer, og super flotte øreringe... Ej, hvor jeg bare glæder mig til at se jer (i en skønt vejr, med vindstille, sol og måske lidt skyer - for det giver de fedeste billeder) når du lægger et billede ind... :) Spændende med din forsendelse fra Tina - håber den er kommet!

Jeg har lige fået en mail om at mine er færdige og at hun sender dem fredag, så tror godt at jeg kan nå det hele... yay! Men Svend render rundt om mig, og snakker om hvor meget han glæder sig til om 9 (!!!!!) dage, så jeg kan ikke få mulighed for at se dem på hendes online album.... ihhhh.... :pokey:

Og hvad sker der for åndsvage folk (dem der reelt har meldt fra) der melder fra så kort tid inden - men så slipper I for folk, som hellere vil lave noget andet og godt du fik skrevet til din veninde og udredt det med det samme, inden der gik stress og ærgerlighed over det :)

0

Del dette indlæg

Fiiiine menuer, og super flotte øreringe... Ej, hvor jeg bare glæder mig til at se jer (i en skønt vejr, med vindstille, sol og måske lidt skyer - for det giver de fedeste billeder) når du lægger et billede ind... :) Spændende med din forsendelse fra Tina - håber den er kommet!

Jeg har lige fået en mail om at mine er færdige og at hun sender dem fredag, så tror godt at jeg kan nå det hele... yay! Men Svend render rundt om mig, og snakker om hvor meget han glæder sig til om 9 (!!!!!) dage, så jeg kan ikke få mulighed for at se dem på hendes online album.... ihhhh.... :pokey:

Og hvad sker der for åndsvage folk (dem der reelt har meldt fra) der melder fra så kort tid inden - men så slipper I for folk, som hellere vil lave noget andet og godt du fik skrevet til din veninde og udredt det med det samme, inden der gik stress og ærgerlighed over det :)

Jeg følger også med stor uro DMI's varsler, der kommer flere og flere milimeter på prognosen... Det bliver spændende. Haha Mathias er faktisk den, der virker mest nervøs over vejret nu, mens jeg er mere "jamen det bliver sikkert dejligt og skønt alligevel, for vi få jo hinaaaaanden"

Uh ja forsendelsen fra Tina ville være her indenfor 24 timer på den måde, hun sendte den. Skal bare have fat i den i morgen. Hvis den bliver forsinket til fredag, kommer Mathias til at vimse rundt om mig, mens jeg render rundt og sprøjter med giftig lim.

Iiih Svend, gå væk! Vil se sneak peaks :biggrin:

0

Del dette indlæg

Ava!!! Undskyld der tabte jeg lige underkæben....! Man kan da ikke melde fra så kort tid før pga ferie - come on! :shooter:

Heldigvis er der mange andre der VIL være med til at fejre jer og den store dag :loveflag:

Haha nej det er lidt langt ude... måtte også bare ryste lidt på hovedet.

0

Del dette indlæg

Gosh, har lige brugt et par timer på at læse HELE din fantastiske planlægningstråd fra mobilen af... :-D Og Iha, hvor bliver det dog bare en helt igennem super dejlig dag på lørdag... Det er jo lige om lidt nu... Kan slet ikke forestille mig, alt det kriller der må være i maven nu... Og som absolut skal være der, for at gøre det hele til en fantastisk dag på lørdag... :-D Jeg er vild med alle dine ting og du kommer til at se ufattelig smuk ud! :-D Glæder mig SÅ meget til at læse din bryllupsberetning... :-D Krydser fingre for at vejrguderne lyser op til på lørdag... ;)

1

Del dette indlæg

Gosh, har lige brugt et par timer på at læse HELE din fantastiske planlægningstråd fra mobilen af... :-D Og Iha, hvor bliver det dog bare en helt igennem super dejlig dag på lørdag... Det er jo lige om lidt nu... Kan slet ikke forestille mig, alt det kriller der må være i maven nu... Og som absolut skal være der, for at gøre det hele til en fantastisk dag på lørdag... :-D Jeg er vild med alle dine ting og du kommer til at se ufattelig smuk ud! :-D Glæder mig SÅ meget til at læse din bryllupsberetning... :-D Krydser fingre for at vejrguderne lyser op til på lørdag... ;)

Haha :BKSTREET: - for at have mod på at læse hele min rodede beretning fra en ende af. Og endda på mobilen :biggrin:

Nej, der er godt nok masser af kriller og uro i maven og følelser udenpå tøjet.

Det er slet ikke til at forstå, at nu er det altså nu!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer