Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

wauuuuu- you look soooooooooo good...

Hvor er i søde sammen, STORT tillykke søde dig, håber virkelig alt gik som det skulle og dagen var fantastisk :)

Beretning GLÆDER vi os til, ik girls ;O)

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære søde Malou :kiss:

Jeg har sendt dig rigtig mange tanker fra det Italienske land, men havde desværre ikke mulighed for at komme på nettet dernede (prøvede endda at slå dataroaming til på IPhone, men intet ville samarbejde :shooter: )

Stort stort stort tillykke med dagen i lørdags ()() håber I havde en helt igennem fantastisk dag og at vejret var med jer.. I ser smukke og dejlige ud, og jeg glæder mig ubeskriveligt til at læse og se alt om jeres dag! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak alle I skønne dejlige piger :loveshower:

En lille hilsen herovre fra eksil i Jylland. Vi har det skønt, får slappet max af og nyder alle tanker om vores fantastiske dag. Det er som om alle mine følelser om muligt er lidt forsinkede, og jeg er endnu mere grådlabil nu...

Vedlægger lige et ekstra lille sneak peak, inden vi kommer hjem, og jeg kan begynde optakten til min beretning.

post-45668-0-46204200-1311619550.jpg

Billedet her er taget af os selv i rickshawen på vej rundt omkring kastellet efter vielsen.

1

Del dette indlæg

Ihhh et FINT billede! Jeg er ny her, og har forsøgt at halte lidt med, jeg har ikke fået læst hele din tråd, men højdepunkter hist og pist, og WAUW hvor lyder det til at blive/have været en fed dag :-)

Jeg glæder mig til at høre og se mere, inspiration, inspiration, inspiration :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Wow, hvor er du bare smuk - og sikke et sødt billede du har fået taget i rickshawen :thumbsupsmileyanim: I passer bare SÅ godt til hinanden :loveshower:

Glæder mig til at læse din beretning :cheerleader3: Og fortsat god bryllupsrejse :heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer