Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Ihhh, så er det i dag... Jeg er så ærgerlig over at jeg ikke når ned og se dig, men glæder mig så meget til billederne og høre om jeres store dag!

Det har været hyggeligt, at følge med i din tråd og føler jo næsten at jeg kender dig... :biggrin: Jeg er sikker på at vejret arter sig, (DMI siger mest tørvejr i eftermiddag :cheerleader3: )

STORT TILYKKE jeres bryllup i dag :loveshower::a1221::balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære søde Malouski

Hjertelig tillykke med jeres bryllup i dag. Midt i det eventyrlige København. Come rain come shine.... Jeg er sikker på at I vil stråle og at jeres gæster kan forvente en fantastisk fest.

Klem fra

Lena

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kaere Malou.

Aah, nu maa du vaere igang med de sidste forberedelser, foer I endelig skal vies... Dagen er endelig kommet :cheerleader3: Kjolen findes frem, haaret saettes, makeup, sko og smykkerne finder sin plads... du bliver saa smuk :hug:

Der er spaendning og en stor forventnings glaede og jeg er ikke i tvivl om, at du er saa lykkelig samtidig, soede pige :7himmel:

Jeg vil taenke paa dig og sender et stort tillykke til jer paa jeres bryllupsdag :denmarkflag:

Kaerlig hilsen

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stor tillykke med dagen! Et par regndropper til eller fra er lige meget når du står og siger ja til din mand! Ved at I får en fantastisk dag og I kommer til med at mindes den i lang tid fremover :-) glæder mig til billeder!:-)

0

Del dette indlæg

:balloons: KÆMPE TILLYKKE!!! :balloons:

Håber, ønsker og krydser fingre for at dagen bliver lige så fantastisk som I har drømt om. Glæder mig SÅ meget til at læse beretning og se billeder ikke mindst :cheerleader3:

I ønskes alt det bedste her fra :loveboard:

Redigeret af Irene Frederiksen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke med dagen.. :) Nu er jeg selv i København i weekenden, så har jo mærket hvordan vejret har været i dag.. Håber i er sluppet for bygerne og har haft en super fantastisk dag.. :) Stort kram..

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med dagen!!! Håber at den er helt fantastis, utrolig vidunderlig og uforglemmelig med gode minder skabte og lykkelige stunder.

Kan slet ikke vente med at se billeder!!!

Ønsker jer alt godt fermover!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med brylluppet i går :balloon: :balloon:

Beklager at jeg ikke har været sødere i årets løb, da det jo resulterede i nogle ordentlige byger i løbet af dagen! Stod i ikke af med kanalrundfarten ved Holmen? Var på PA i går og ved med kanalrundfart og vi så en rundfart som holdt til ved Holmen, hvor der stod en masse fine bryllupsgæster af, da vi sejlede forbi ()()

0

Del dette indlæg

Tak for alle de søde hilsner.

Jeg er helt overvældet over alle de indtryk fra den mest vidunderlige og eventyrlige dag i mit liv.

Jeg må vende tilbage senere (forhåbentlig senere i dag - afhængigt af trådløst net).

Jeg glæder mig meget til at dele billeder og beretning med jer.

Kærligst

Fru Harrild :-D

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer