Malouski

Emotion on the ocean

1,808 posts in this topic

Haha ja fritter med salatmayo... mmm mit mundvand synes også om det *savlesmiley*

Og ja, der er et stykke fra frikadeller med kartoffelsalat til pizzasnask med fritter - men måske mere i Park Hotels ånd :lol:

Haha man må jo gå sig en tur ned ad Hovedvejen for at finde en pizza, hvis man virkelig craver. Haha ser det for mig nu: En brud i hele sit skrud halsende efter pizza i den lokale biks kl. 3 om natten :metteholm

Ej elsker virkelig også frikadeller. Skidt med kartoffelsalaten - bare dunser. Lots! Mmmm.

Hmmm frikadeller med salatmayo? Eeeej, hva? Eller...

0

Annonce ♥

Haha ja fritter med salatmayo... mmm mit mundvand synes også om det *savlesmiley*

Og ja, der er et stykke fra frikadeller med kartoffelsalat til pizzasnask med fritter - men måske mere i Park Hotels ånd :lol:

Haha man må jo gå sig en tur ned ad Hovedvejen for at finde en pizza, hvis man virkelig craver. Haha ser det for mig nu: En brud i hele sit skrud halsende efter pizza i den lokale biks kl. 3 om natten :metteholm

Ej elsker virkelig også frikadeller. Skidt med kartoffelsalaten - bare dunser. Lots! Mmmm.

-HAHA-

Min svigerinde har fået sagt engang i en dagen-der-på-craving at hendes livret er kyllingeskind (du ved det crispy fra kfc) rullet med salatmayo... Det hører hun stadig meget for :griner:-

0

-HAHA-

Min svigerinde har fået sagt engang i en dagen-der-på-craving at hendes livret er kyllingeskind (du ved det crispy fra kfc) rullet med salatmayo... Det hører hun stadig meget for :griner:-

-HAHA- Elsker folks underlige madtilbøjeligheder. Da jeg var på SU, var det eneste jeg havde en uges tid knækbrød og remoulade. Folk syntes det var så synd for mig, da jeg fortalte om mine remoulademadder, men faktum var jo, at det smagte fantastisk, og at jeg den dag i dag også kan finde på at lave mig en remoulademad :tunge:

Haha det kan være, at det i virkeligheden er det, vi skal have til natmad :wink:

0

Annonce ♥

Argh!!!! Men der er masser af tid til at den kan ændre sig drastisk søde pige....

Vi havde htb's svendegilde i telt i haven. Vejrudsigten sagde høj sol indtil dagen før, og så PIS regnede det hele dagen.

Her er det jo selvfølgelig den anden vej rundt :D

0

Ja, al regn kan vente til om aftenen, når vi er indendørs. Ej, faktisk heller ikke der. Har planlagt velkomstdrinks i hotellets gårdhave.

Det skal bare blive godt. Basta bum.

0

Annonce ♥

Tal med englene og bed dem om hjaelp og tag dybe indaandinger og smil, soede pige. Vejret bliver godt :)

Ja :biggrin: Dmi ved jo heller ikke rigtig noget endnu. Og jeg kan ikke forestille mig skidt vejr den dag. Det er så sikkert, at vejret bliver strålende :cheerleader3:

0

Denne her side skulle være mere præcis end dmi (det var den til vores bryllup i hvert fald), dog kan den kun se frem til d. 21. lige nu...

http://www.yr.no/sted/Danmark/Hovedstaden/København/langtidsvarsel.html

men hvor er det bare tarveligt med vejret! hvor er det brae vildt så dårligt det har været denne sommer!! og selvom man får et FANTASTISK bryllup selvom det regner, så er det bare super ærgeligt hvis man har planlagt en masse ting udendørs som blir vådt! og må lige tilføje at DMI også sagde regn ved os da jeg kiggede 14 dage før, selv da jeg kiggede nogle dage før, og der kom ikke en eneste dråbe i løbt af dagen :) Føler mig heldig! Krydser fingre, armen og ben for at I er lige så heldige!!

0

Denne her side skulle være mere præcis end dmi (det var den til vores bryllup i hvert fald), dog kan den kun se frem til d. 21. lige nu...

men hvor er det bare tarveligt med vejret! hvor er det brae vildt så dårligt det har været denne sommer!! og selvom man får et FANTASTISK bryllup selvom det regner, så er det bare super ærgeligt hvis man har planlagt en masse ting udendørs som blir vådt! og må lige tilføje at DMI også sagde regn ved os da jeg kiggede 14 dage før, selv da jeg kiggede nogle dage før, og der kom ikke en eneste dråbe i løbt af dagen :) Føler mig heldig! Krydser fingre, armen og ben for at I er lige så heldige!!

Uh, det ser bestemt ikke lovende ud :(

Ih, hvor er det irriterende. Selvom man ved, at i DK kan man bare ikke regne med vejret, og at det er gambling på højt plan at planlægge udendørs bryllup. Selv i juli åbenbart.

Nå, men vi ved jo alle, at d. 23. er der, det hele vender igen, og så bliver det igen pragtfuld sommer :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Sidste øjebliks panikøreringeshopping!

Jeg var jo til frisøren i fredags, der skal sætte mit hår og havde taget alle mine hårdimser med - min fascinator med krøllede fjer vakte kun lunken begejstring, hvorimod hun faldt fuldstændig for Miss Lenas kreation:

post-45668-0-47460700-1310493342.jpg

Først i dag falder det mig ind, at jeg ingen øreringe ejer med perler, der ellers vil se så fint ud til både kjole og denne hårdims.

Design by Kara havde engang disse øreringe, som jeg var meget forelsket i, men dog ikke købte, for nok må være nok, ik.

post-45668-0-96848300-1310493565.jpg

Uuuuh det fortryder jeg nu, at jeg ikke gjorde. Har nu ledt og ledt på etsy, da Kara ikke har dem mere og ikke svarer på min forespørgsel. Er jo lidt i tidsnød, så har i stedet fundet dem i Singapore! Endda lidt billigere end hos Design by Kara.

Nu skal der bare krydses fingre for, at de når at komme! Ellers bliver mine øreflipper da ganske bare til brylluppet. Kan slet ikke forstå, at jeg altid skal skabe den slags stress og nødberedskabssituationer for mig selv. Har sgu da haft månedsvis til det her!

Er derudover i gang med endnu et endeløst projekt her på falderebet. Hvorfor faldt det mig ikke ind, at der skulle være velkomstfoldere i goodiebaggen?? Er i gang med at klippe og klistre i en uendelighed nu. God damn it. Men det bliver så fint. Billeder senere :)

0

Annonce ♥

Ih, hvor er det irriterende. Selvom man ved, at i DK kan man bare ikke regne med vejret, og at det er gambling på højt plan at planlægge udendørs bryllup. Selv i juli åbenbart.

Nå, men vi ved jo alle, at d. 23. er der, det hele vender igen, og så bliver det igen pragtfuld sommer :cheerleader3:

Skal vi ikke blive enige om at vejret vender d. 18 juli? :wink:

Håber du når at få dine øreringe hjem! Men hvis ikke, så vil jeg sige at med sådan noget flot hårpynt vil du slet ikke behøve øreringe.

0

Håber du når at få dine øreringe hjem! Men hvis ikke, så vil jeg sige at med sådan noget flot hårpynt vil du slet ikke behøve øreringe.

Hehe jo det kan vi godt sige :) Vejret ser jo faktisk fint ud på lørdag. Først regn henad aftenen. Eeej du skal giftes på lørdag. Det er endnu vildere end min nedtælling på 10 dage nu.

Jaaa hepper også så meget på mine øreringe! :cheerleader3: Men de bliver sendt rekommanderet, og Singapore er da et rimelig civiliseret sted ik? Hmmm forhåbentlig også postmæssigt.

0

Hehe jo det kan vi godt sige :) Vejret ser jo faktisk fint ud på lørdag. Først regn henad aftenen. Eeej du skal giftes på lørdag. Det er endnu vildere end min nedtælling på 10 dage nu.

Jaaa hepper også så meget på mine øreringe! :cheerleader3: Men de bliver sendt rekommanderet, og Singapore er da et rimelig civiliseret sted ik? Hmmm forhåbentlig også postmæssigt.

He he, nej, skal faktisk giftes på mandag. Ret utraditionelt det ved vi godt, men det er vores 10-årsdag, så det betyder mere for os end at det skulle være en lørdag. Og vi har alligevel fri efterfølgende så det gør ikke noget at man bliver træt. Men den store fest vi holder i Holland bliver en lørdag så der kan alle være med til at feste til langt ud på natten! :bunny_4::balloon:

Og jo, Singapore burde ikke være noget problem! Men du får lige en: :17: alligevel.

0

Annonce ♥

Jeg glæder mig sådan til du bliver gift og får et overblik over aaaaaaalle de ting du skal have solgt... Godt man først skal giftes til september! :)

Du bliver min alt-mulig-pusher!!

-HAHA- Ja, det bliver nok ikke smaating, medmindre hun ikke vil af med dem alligevel... :a1221:

0

Lidt pics af noget af mit last minute DIY.

Bordkortene

post-45668-0-73676000-1310625727.jpg

Velkomstfolder til båden - forside

post-45668-0-66928900-1310625751.jpg

Bagside

post-45668-0-59824600-1310625775.jpg

Indeni

post-45668-0-76412900-1310625800.jpg

Bordkort færdige!

80/120 velkomstfoldere færdige!

Er også i gang med at lave nogle små kort, gæsterne kan skrive en hilsen på - denne bliver lagt indeni velkomstfolderen sammen med et lille hæfte med H.C. Andersens udgave af Klods Hans (båden Klods Hans har fødselsdag samme dag som vores bryllup). H2B brød sig irriterende nok ikke om Gittepits version af kort til hilsner, så har kreeret vores egne. Der kommer billeder, så snart de er printet i dag :) Disse skal heldigvis ikke limes eller andet, "bare" skæres ud.

Så har jeg overvejelser om at lave menukort - har dog ikke 100% tjek på, om det egentlig er noget, hotellet gør for os... Men det er jo bare 30 stk. I forhold til dette velkomstfolderprojekt er det jo et stykke kage - kan laves dagen før.

Og i dag: SKRÆDDER! Har helt stress over, at jeg selv skal køre ind til Amager. Har da kørekort, men der går så laaaang tid imellem, jeg kører - og så i Kbh med vejarbejde!!! Og regn!! Uha :o

Men alternativet er at tage bus, så tog og så bus igen - med kæmpe tung kjole under armen. Ej det tror jeg alligevel ikke - så udfordrer jeg hellere trafikken. Heldigvis er det ferietid.

Men kørte da H2B til Herlev her til morgen og selv tilbage igen uden at lave buler, og uden at bilen gik i stå på noget tidspunkt :thumbsupsmileyanim:

Edited by Malouski
0

Må lige komme med en kommentar til vejret den 23. Juli. Eftersom det er min fødselsdag den dag og jeg aldrig har oplevet dårligt vejr den dag (kun en enkelt lille byge for et par år siden), så skal det nok holde tørt og komme med sol i ny og næ ;-)

og så er det bare sådan nogle smukke øreringe, håber meget du når at få dem hjem!

0