Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Taaak :) Er også rigtig glad. Men har godt nok hovedpine ovenpå de sidste dages nerver. Glæder mig helt vildt til at blive forkælet og fejret med sushi og sake af min elskede i aften... mmm wasabi! :loveboard:

Fik lige sendt endnu en ansøgning af sted til job - ja ja, har jo fået job, men altså, hvis jeg på nogen måde kan få et job over på Glostrup Hospital og eliminere transporttiden, er det det, jeg gør :) Fik tippet af jobbet fra intern kilde - at en har sidste dag i morgen, men de har ikke slået den op endnu. Håber ikke, det er en af dem, der ikke bliver genbesat pga sparetiderne :huh:

Men skidt, hvis jeg ikke får det, har jeg jo job :cheerleader3:

Weeee og afsluttet skoleophold forever :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yay!!! Tilykke med eksamen :cheerleader3: :cheerleader3: Fedt med en 10 og total cool at de lige ville høre lidt om brudekjolen!

Dejligt med sushi i aften :thumbsupsmileyanim:

EDIT: Og stort tillykke med 1 måneders milepælen! Hvor er det vildt :cheerleader3: :cheerleader3:

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Ja, det er så vildt, at der KUN ER EN MÅNED!! Hvor er det skønt, at der nu med endt eksamen er tid til at planlægge og nyde den sidste tid op til.

TÆNK OM EN MÅNED ER JEG FRU H!!! :cheerleader3:

Det er jo helt skørt.

0

Del dette indlæg

Puh, så røg min ticker ned under 1 måned. Hvor er det underligt, at der står 29 dage nu. Får helt stress. Hvor er det vildt, at det er så tæt på. Må i gang med en liste over det sidste småting, vi mangler.

Men hvor er det skønt, at eksamen er overstået, og at jeg rent faktisk kan lave bryllupsting om aftenen nu uden dårlig samvittighed over ikke, at lave opgave eller forberede eksamen :thumbsupsmileyanim:

Var omkring Magasin på vej hjem og købte mig en Essieneglelak "Allure".

post-45668-0-84687100-1308939378.jpg

Det var jo planen, at jeg ville have lavet gelenegle, men jeg kom til at nævne det for H2B, der blev forfærdet, fordi han ikke kan fordrage den slags eller noget, der skriger unaturligt. I starten var jeg ligeglad og ville have lavet det alligevel - men jeg sparer selvfølgelig lidt ved bare at passe godt på mine egne negle og bare have en lækker klar neglelak på. Så sådan bliver det nu. Og hvis han ikke kan lide noget af mit andet gejl, kan jeg da trøste mig med, at så kan han i hvert fald lide mine negle :wink:

Har været rigtig træt i dag. Tror det er en reaktion ovenpå en meget hektisk uge med eksamen og praktik et helt andet sted, end jeg plejer med helt andre systemer, end jeg er vant til + nye, men rigtig søde og rare mennesker. Alt sammen gode og spændende ting, men jeg kan godt mærke, at jeg trænger til at sove lidt :cowsleep:

Denne weekend er den første weekend siden engang i marts, hvor vi faktisk ikke skal noget. Har godt nok været et hårdt forår med konfirmationer, runde fødselsdage, bryllup + div.

Men denne weekend skal vi bare være hjemme. Så har planlagt at tage ind til havfruen + kastellet, hvor vi skal have taget billeder, i morgen eller søndag for lige at bese og forberede os mentalt på omgivelserne på dagen. Og så spise en stor is ved havnen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puuuh, sådan et forår har vi også haft....og det strækker sig også i hele juni - glæder mig til en hjemme weekend. Nyd jeres - det lyder godt med sådan en is-tur. Skal I have taget billeder ved storkespringvandet? (sorry, har ikke læst hele din tråd...men meget af den :) ). Det kunne blive fede billeder tror jeg.

Fin neglelak, jeg har en magen til :) jeg havde taget det på min lillefingernegl i går jeg var ude at prøve kjole for at se om det skulle være den...men glemte at se efter da jeg stod der og drømte mig frem til 3sep2011 :lol:

29 dage, det er vildt....!

Nyd jeres weekend og at du kan sove ovenpå alt det du oplever, der er da heller ikke noget man bliver mere træt af end eksamen og nyt job - og så på én uge :blink:

Kh Camilla

Redigeret af Citronmåne
0

Del dette indlæg

:bearhug:

Nej, det er ikke storkespringvandet... åh, hvad er det, det hedder... slår lige efter...

Gefion-springvandet!!

post-45668-0-25284500-1308943381.jpeg

Så overdådigt og fint. Vores fotograf har så meget tjek på omgivelserne derude, kunne berette om de forskellige sten i en af broerne... glæder mig rigtig meget til at få taget vores bryllupsbilleder der.

Uh... 29 dage!!!

0

Del dette indlæg

Hahaha, hvor fik jeg storkespringvandet fra? Jeg synes det er så svært at få ideer til steder at få taget billeder - nok meget godt der er en fotograf indover...og så en der kan noget om sten, udemærket! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med eksamen!!! Hvor er det flot gået :thumbsupsmileyanim::balloons:

Lyder lækkert med en weekend uden planer.. vi har også haft planer hver weekend siden februar! Er så udmattet efterhånden at jeg bare glæder mig til at have noget fritid hvor jeg kan slappe af uden at skulle have dårlig samvittighed over at jeg ikke laver noget bryllupsrelateret! :griner:-

0

Del dette indlæg

hej..

suuuper flot billede du har fået taget, det og du ser mega godt ud! respekt.gif

må jeg spørge hvor henne i landet du har fået taget det, hvad er prisen og hvor lang tid tager det (timer)???

takrolleyes.gif

0

Del dette indlæg

Hahaha, hvor fik jeg storkespringvandet fra? Jeg synes det er så svært at få ideer til steder at få taget billeder - nok meget godt der er en fotograf indover...og så en der kan noget om sten, udemærket! :cheerleader3:

Ja, det er rigtig svært. Vi tænkte også noget som Amaliehaven - men så igen: en lørdag.. i juli... der er nok ikke så mange turister :blink: Måske det også bliver et problem ved kastellet, eller vi får en masse kinesere ved havfruen, der tror, det er gratis turistrundfart :griner:- Har dog en benhård bådkoordinator, der nok skal få jaget dem væk :shooter:

Tillykke med eksamen!!! Hvor er det flot gået :thumbsupsmileyanim::balloons:

Lyder lækkert med en weekend uden planer.. vi har også haft planer hver weekend siden februar! Er så udmattet efterhånden at jeg bare glæder mig til at have noget fritid hvor jeg kan slappe af uden at skulle have dårlig samvittighed over at jeg ikke laver noget bryllupsrelateret! :griner:-

Taak :bearhug:

Ja, det er super hårdt med så mange weekender ude og føjte. Skal bare sove længe i morgen... ikke noget med morgentræning. Sove dejlig længe :)

hej..

suuuper flot billede du har fået taget, det og du ser mega godt ud! respekt.gif

må jeg spørge hvor henne i landet du har fået taget det, hvad er prisen og hvor lang tid tager det (timer)???

takrolleyes.gif

Tak for den søde kommentar :)

Jeg har fået taget boudoirbilleder af Tina Liv. Hun er uddannet reklamefotograf og super dygtig. Mange af pigerne herinde på BK har også fået taget rigtig flotte billeder af hende.

Jeg gav 900 kr, men det var faktisk kun for hotelværelset. Selve fotograferingen var gratis mod at hun også kan bruge billederne til reklame og sin portefolio.

Jeg blev fotograferet på et hotel i Kolding, men jeg kan forstå, at hun tager rundt i landet.

Jeg kom i kontakt med hende via hendes oplysninger på facebook:

http://www.facebook.com/fotograftinaliv

Hun er så sød og kan virkelig sit kram.

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:

Nej, det er ikke storkespringvandet... åh, hvad er det, det hedder... slår lige efter...

post-45668-0-25284500-1308943381.jpeg

Så overdådigt og fint. Vores fotograf har så meget tjek på omgivelserne derude, kunne berette om de forskellige sten i en af broerne... glæder mig rigtig meget til at få taget vores bryllupsbilleder der.

Uh... 29 dage!!!

Det bliver da nogle helt vildt fine billeder I får taget ved Gefion-springvandet. :) :)

Og hvad angår turister og andre nysgerrige blikke, bliver det da bare ekstra sjovt at få taget billederne midt i menneskemylderet :) og de nysgerrige mennesker får jo en helt fantastisk oplevelse med!

Redigeret af anne_stokholm
0

Del dette indlæg

Haha nej kan godt se, at det der med lange negle + bleskift måske ikke er verdens bedste kombi :wink:

Ja Gefionspringvandet er fantastisk. Er så glad for vores valg af locations med by, kanaler, båd, springvand, broer...haha selv turister... :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft en skøn lørdag her 4 uger inden brylluppet.

Vi tog ind til Langelinje for at være der, hvor vi bliver mand og kone og lige fornemme stemningen og forberede os på, hvordan det bliver den dag.

Vi fik begge vildt sommerfugle i maven - havde helt glemt, hvor public det egentlig er. Der er mange turister, så vi skal nok regne med at få en skare af globryllupsgæster.

Jeg tager det nu med et stort grin (indtil videre). Synes det er meget skægt sådan at være centrum for opmærksomhed denne ene dag.

Men lige her er anløbet, hvor vi bliver smedet sammen :heart:

post-45668-0-28186100-1309034238.jpg

Vi gik derefter turen igennem kastellet for at få en idé om specifikke fotolocations. Der er så mange fine. Elsker kastellet.

post-45668-0-48183800-1309034382.jpg

Da vi havde været hele vejen igennem og var ved at ende oppe ved Gefion igen, var der en løs hund, der rendte hen til os, og jeg var så lige ved at vælte ind i ejeren. Imens sagde Mathias "Det er prinsen!!"

Haha jeg var lige ved at skælde ud over, at personen ikke fik sin hund i snor sådan et offentligt sted. Så så jeg, at det var ikke mindre end kronprinsen med Mary og alle børnene samt deres hund, der gik lørdagstur ved kastellet :griner:- .. kan nu godt se det sjove i, hvis jeg var begyndt at skælde ud over løs hund, og om de ikke kendte loven/retningslinjerne for den slags!

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg

Åh ja, vi var lige omkring Ikea på vej hjem for at købe glas til receptionen.

Sådan ser 132 champagneglas så ud

post-45668-0-55505600-1309035269.jpg

En af H2Bs kammerater er på Sydfalster nu og tager båden til Tyskland i morgen for at købe drikkevarer til os. Dét er sgu en god ven!! Vi er nu i gang med bestillingslisten. Haha det er godt nok mange drikkevarer :thumbsupsmileyanim:

Og jeg er i gang med at lime for- og bagside på vores goodiebags. 111 poser indtil videre :)

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg

Uuuuuha startede dagen med panik :shooter:

Efter at have set båden + marinaen på tæt hold i går, gik der zilla i den her til morgen. Man må jo ikke køre i bil dernede!! Og vi kommer der med alle vores flamingokølebokse med drikkevarer og kasser fyldte med goodiebags, og hvordan i himlens navn får vi alle de kasser derned, når man ikke må parkere der??? Skal man slæbe 20 kgs kasser fra en P-plads, hvor man evt. skal op og ned af trapper - og hvem skal gøre det??? Da ikke mig i mit skrud!

H2B virkede helt uforstående overfor udfordringen :blink: "Der er jo mange, der gerne vil hjælpe". Jamen, man kan da ikke bede folk om at slæbe på den måde!

Nå, men lige nu er det endt med, at H2Bs forældre har trailer, som vi fylder med kasserne, så kommer der en flok en time før, så det hele kan komme på plads i god tid. Bilen parkeres, og traileren trækkes ned til anløbet, hvor det hele læsses af, og der ventes på båden. Der dækkes så op med champagne + asti på bordene, mens de øvrige drikkevarer sættes i bådens køkken. Det mener H2B tager et par minutter med et par effektive hænder... Og traileren trækkes så væk fra anløbet og låses nede ved marinaen, så den er klar til når vi kommer fra borde.... Hvad hvis nogen fjerner den???

...ej, jeg kan mærke, at jeg er ved at få endnu et udbrud af at skrive dette... :help:

... hvorfor var det, at vi ikke bare hyrede en restaurant til at servicere os... Tror de par tusind ekstra ville være givet meget godt ud. Men for sent nu. Kammeraten er lige nu i Puttgarden og på vej efter alle vores drinks.

Og hvordan får vi alle tingene fra borde???? Båden ankommer 15.20 og vi har den til 15.30. Dvs. 120 mennesker og alle ting og kasser skal af på 10 minutter!!!

Græder... :boohoo:

Har lyst til at hyre to stærke gutter, der kan vimse rundt og hurtigt tage fra. H2b skal bare overbevises.

0

Del dette indlæg

tusind tak for dit svar om Tina LIv, og hold da op hvor billigt.. var med det samme på facebook og kigge thumbsupsmileyanim.gif

haha fed historie omkring den løse hund, kunne godt se det sjove i hvis du lige nåede at maker dig og så opdagede hvem det var... PINLIGT... kender den slags alt for godt... heheblush.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer