Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

ELSKER de ringe, men det kommer nok ikke som nogen overraskelse :biggrin:

...stakkels jer og stakkels hunni :blink:

haha nej, regnede også med at i hvert fald du nok ville synes om dem :thumbsupsmileyanim:

Iiiih det var skønt at prøve ringen, selvom den ikke var færdig, og selvom den var liiiige en kende for stram. Men bare at vide, at det er ringen :heart:

Vi har det heldigvis alle bedre. Stakkels H2B hænger dog stadig med næbbet, men jeg er næsten 100% kørende igen, og Giizmo virker også i bedring og ved godt mod - heller ingen grund til at være nedtrykt, når penicillin kommer camoufleret af leverpostej :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukke ringe og det ligner helt at de tager forskud på sejlturen, når man ser baggrunden af billedet :7himmel:

Haha ja præcis. Bordet, de stod på, var egentlig sort, men pga lyset og dårlig mobilkamera ligner det vand og bølger :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiih jeg håndterer det faktisk rigtig dårligt, at jeg ikke vandt det der Jannie Baltzer headpiece. Havde virkelig forelsket mig i Grace.

post-45668-0-62665700-1307907527.jpg

Kan lige se det til min kjole + birdcage, hvis man sætter det over Bc OG lidt mere bagud end på modellen, så BC stadig går lidt ned over ansigtet.

Har jo stadig min egen fascinator og er da også glad for den - den virker bare slet ikke så statementagtig som Grace.

post-45668-0-28250100-1307907626.jpg

Øv, men det er jo dyrt og er da også ved at være træt af at bruge så mange penge. Men hvor ville det være fint...

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg

Åh ja, jeg kender godt følelsen... Jeg tror ikke, at jeg kan sige noget fornuftigt, men jeg synes at den du allerede har er så fin og er lige så meget en statement som den Baltzer du har valgt! jeg elsker de krøllede fjer :cheerleader3: Og du bliver så smuk alligevel, at jeg tror ikke det er nødvendigt at bruge flere penge, når du har noget så fint i forvejen!

0

Del dette indlæg

mm tror ikke rigtig det ville fungere at bruge de to sammen, tror det vil blive underligt og de er hver især så fine at jeg tror det vil blive for... vulgært (?? - altså sådan lidt for meget agtig) at bruge dem sammen. og synes simpelthen det er så fint det du allerede har! ville ikke bruge pengene på det hvis jeg var dig, som du selv siger du kan man bare blive ved med at købe noget hele tiden.. og you look fab med det du allerede har!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SORRY

:rolleyes:

Men må være helt ærlig og sige at jeg synes det der sker på dit bc slør er super festligt i sig selv! Tror måske Metteholm har ret i at der måske ville ske "for meget" hvis det er begge.

Men du må jo mærke efter i maven om du skal eller ikke skal. Jeg er selv lidt i dilemma over hvordan jeg får det til at gå op i en højere enhed (det lyder helt utaknemmeligt, men det er altså ikke meningen!) Kan jeg have både mit bc og jb på på én gang? Eller måske skifte i løbet af aften?

Du kunne måske overveje det samme? :kiss:

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Haha ja jeg troede, at mine forvirrede zilladage var overstået - men nu bliver jeg helt i tvivl om mit BC af ren og skær frygt for, om H2B synes den slags er frygteligt. Han er lidt underligkonservativ indimellem. Hmm men på den anden side, hvis det stod helt til ham, ville jeg sikkert være endt i en helt enkelt kort hvid kjole uden nogen blonder, perler eller nogen dikkedarer andet end stropper. Ej, der besluttes her og nu, at jeg holder fast i min beslutning! Orker simpelthen ikke andet. Mit BC + fjerfascinator er FAB! Slut.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja nemlig :sm:

Og selvom han ville have valgt en anden kjole til dig, ville det kun være fordi han ikke ville kunne se hvor smukke andre og især din kjole er på! Man skal aldrig stole på mænd i brudekjole sammenhænge... Medmindre det er en mandlig skrædder :lol:

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Haha ja jeg troede, at mine forvirrede zilladage var overstået - men nu bliver jeg helt i tvivl om mit BC af ren og skær frygt for, om H2B synes den slags er frygteligt. Han er lidt underligkonservativ indimellem. Hmm men på den anden side, hvis det stod helt til ham, ville jeg sikkert være endt i en helt enkelt kort hvid kjole uden nogen blonder, perler eller nogen dikkedarer andet end stropper. Ej, der besluttes her og nu, at jeg holder fast i min beslutning! Orker simpelthen ikke andet. Mit BC + fjerfascinator er FAB! Slut.

SÅDAN! :thumbsupsmileyanim: (Synes også at dit eget BC vil være flottere til din kjole end JB. Du er/bliver SÅ smuk! :loveboard: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor I bare nogle skønne darlings :kiss:

Har haft min søster på besøg hele dagen, og hvor har det bare været hyggeligt. Lige meget hvor irriteret jeg kan blive på hende, vil hun altid bare være min elskede søster :heart:

Jeg blev helt trist, da hun blev rigtig ked af at høre, at jeg havde været på PA - hun kunne da også godt have tænkt sig at være med, og i det lys er jeg rigtig ked af, at jeg for lang tid siden sagde til PA-planlæggere, at det skulle være uden familie. Hvad sker der for, at jeg ikke vil have folk, der vil mig det godt med? Hvor er jeg bare en nederen kost indimellem :shooter:

Hun læste min fagprøve igennem (hun har været lægesekretær i maaange år) og sagde, at det var en rigtig god opgave. Rigtig rart at høre fra en, der er inde i faget.

Nu skal eksamensdagen d. 23. juni bare overstås, så der for alvor kan holdes milepælfest - både i uddannelse og med 1 måned til bryllup.

Keepbags-damen har skrevet til mig inde på etsy: Om jeg havde en finger med i spillet med alle de ordrer, hun har fået fra DK, for jeg havde været hendes første kunde nogensinde herfra, og siden da er det væltet ind med ordrer fra DK. Og hun ville i hvert fald sige mange tak for at spreade the word. Hun er sgu en darling :heart:

Vi er i øvrigt ved selv at lukke lidt op for gæstelisten her på falderebet. Er simpelthen begyndt at fortryde, at der er nogen, vi ikke har inviteret til middagen om aftenen, så de får altså en mundtlig invitation, og det er da indtil nu blevet godt modtaget.

Derudover er jeg ved at få helt ondt i maven over boudoir på søndag. Både glæder mig, er nervøs og bekymret og spændt...

0

Del dette indlæg

Aah, jeg kan godt forstaa at du er ked af dit no-go overfor din soester ... min kom jo flyvende helt fra England og det var saa skoent, men du kan jo ikke goere noget ved det nu, og saa har du haft hende helt alene i dag og skal fejre jeres bryllup med hende :hug:

Ohh, vores allesammens Dana-Darling :loveboard:

Jeg krydser saa meget fingre og sender den gode karma til fagproeve og til dine billeder :kiss: :kiss:

0

Del dette indlæg

Så er vores topfigur kommet hjem fra Ungarn. Altså jeg ved sgu ikke helt, hvad jeg skal sige.

På en måde synes jeg, den er helt vild sød - på den anden side synes jeg jo ikke helt, den er så vellykket. Min svigermors kollega havde et billede af os med til Ungarn til en af de der butikker, der kun laver topfigurer af marcipan til bryllupper med en beskrivelse af min kjole (den første), og de har så ry for at kunne kopiere folk ret godt.

Her er det billede, hun havde med som inspiration:

post-45668-0-92816300-1308075425.jpg

Og her er kagefiguren:

post-45668-0-15739800-1308075464.jpg

Man skal da virkelig ville se ligheden! -HAHA-

De havde i butikken givet gommen en høj hat på, hvilket kollegaen havde brokket sig meget over, så de tog hatten af - med konsekvensen at hans hoved er blevet helt fladt i toppen :blink: Hvorfor så dog ikke lade hatten blive på altså... det betyder jo ikke noget, det er bare symbolsk.

Nå, men nu har han et fladt hoved, og det er som det er.

Jeg nægter at blive zilla over en kage og/eller figur. Svigermutter synes, den er så sød og vil prøve at gøre noget ved det flade hoved, og ellers er det bare sådan, det bliver. Hun laver en fab kage, og det her er altså figuren! Og et eller andet sted er den så forkert/kitch, at den er meget cool.

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville også vælge at se på det som kitch. Nogle gange skal ting bare være lidt skæve. Basta BOM... Vi har stående en vildt grim olielampe i stuen, som vi fik af vores dagpleje mor. Den er meget anderledes, men den står fremme fordi det var en sød tanke :loveboard:

0

Del dette indlæg

Præcis. Der er gjort så meget arbejde af forskellige mennesker for at få lige denne figur hjem, for at vi skulle blive rigtig glade :loveboard: Det er grund nok til at beholde den. Og den er faktisk sød. Elsker den måde, gommen går ned i knæ for at holde om bruden :heart:

Billede bagfra:

post-45668-0-53366600-1308076860.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer