Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

De er alle sammen super fine.. Jeg er mest til den sidste, men hvis nu du kender nogle der er gode til at strikke, hvorfår får du så ikke lavet et sjal i den her stil ?

Ellers tror jeg et pashmina ville være super til, især hvis du kunne få trevlerne af på en fin måde :)

Uh ja, det er faktisk rigtig fint - og ikke for stort! Hmm måske svigermor kan lokkes, hun er da i hvert fald god. Hun har sågar strikket en trøje til min hund (som han pure nægter at have på, nægter at være Paris Hilton-hund, smart dog - men synd for svigermor :wink: )

Men tak. Den side bliver i hvert fald lige gemt :)

Jeg synes nemlig det er ret fint (regner selv med at strikke den, eller få min mor til det, hvis jeg ikke selv kan nå det!).. Hehe, hvor sjovt, at hunden nægter at have dens lille trøje på, men vildt sødt af svigermor at have lavet den!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er alle sammen super fine.. Jeg er mest til den sidste, men hvis nu du kender nogle der er gode til at strikke, hvorfår får du så ikke lavet et sjal i den her stil ?

Ellers tror jeg et pashmina ville være super til, især hvis du kunne få trevlerne af på en fin måde :)

Uh ja, det er faktisk rigtig fint - og ikke for stort! Hmm måske svigermor kan lokkes, hun er da i hvert fald god. Hun har sågar strikket en trøje til min hund (som han pure nægter at have på, nægter at være Paris Hilton-hund, smart dog - men synd for svigermor :wink: )

Men tak. Den side bliver i hvert fald lige gemt :)

Jeg synes nemlig det er ret fint (regner selv med at strikke den, eller få min mor til det, hvis jeg ikke selv kan nå det!).. Hehe, hvor sjovt, at hunden nægter at have dens lille trøje på, men vildt sødt af svigermor at have lavet den!

Haha ja stakkels hund. Den tragedie gentager vi ikke :biggrin:

Hurra for mødre, der kan strikke - kunne også spørge min egen mor.. svigermor laver jo både kransekage og bryllupskage... men jo mere jeg kigger på den, jo mere tror jeg, det godt kunne blive den. Og så kunne man jo sætte en blomst på den eller noget...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er alle sammen super fine.. Jeg er mest til den sidste, men hvis nu du kender nogle der er gode til at strikke, hvorfår får du så ikke lavet et sjal i den her stil ?

Ellers tror jeg et pashmina ville være super til, især hvis du kunne få trevlerne af på en fin måde :)

Uh ja, det er faktisk rigtig fint - og ikke for stort! Hmm måske svigermor kan lokkes, hun er da i hvert fald god. Hun har sågar strikket en trøje til min hund (som han pure nægter at have på, nægter at være Paris Hilton-hund, smart dog - men synd for svigermor :wink: )

Men tak. Den side bliver i hvert fald lige gemt :)

Jeg synes nemlig det er ret fint (regner selv med at strikke den, eller få min mor til det, hvis jeg ikke selv kan nå det!).. Hehe, hvor sjovt, at hunden nægter at have dens lille trøje på, men vildt sødt af svigermor at have lavet den!

Haha ja stakkels hund. Den tragedie gentager vi ikke :biggrin:

Hurra for mødre, der kan strikke - kunne også spørge min egen mor.. svigermor laver jo både kransekage og bryllupskage... men jo mere jeg kigger på den, jo mere tror jeg, det godt kunne blive den. Og så kunne man jo sætte en blomst på den eller noget...

Uh, ja en fin blomst ville være super fint! :cheerleader3: Det må jeg lige huske...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, de er jo fine, hver og en, men jeg synes da den foerste har et special touch... eller som i linket, som ogsaa er laekkert. Dem kan jeg haekle masser af :thumbsupsmileyanim:

Uh! Det er måske dig, jeg skal prøve at booke? :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm, jeg har foerst tid efter den 27. juni, men det tager ikke lang tid at haekle det... og post DK-Italien er begyndt at gaa ret tjept... :tunge:

Weee hvor er du bare sød. Overskudszilla :loveboard: Det kunne bestemt være en mulighed, hvis nu mutti ikke forbarmer sig :)

Sover lige på det og hører mutti i morgen - og vender tilbage til dig :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm, jeg har foerst tid efter den 27. juni, men det tager ikke lang tid at haekle det... og post DK-Italien er begyndt at gaa ret tjept... :tunge:

Weee hvor er du bare sød. Overskudszilla :loveboard: Det kunne bestemt være en mulighed, hvis nu mutti ikke forbarmer sig :)

Sover lige på det og hører mutti i morgen - og vender tilbage til dig :bearhug:

Allright :kiss: Hvis det er saa kan du selv finde en haekleopskrift inde paa Drops i haekleafdelingen. Saa kan jeg sige dig, om det er noget, jeg kan finde ud af :fløjt:

PS. Bare den er paa dansk :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det giver god mening at have noget til skuldrene. Enten kan du spare og bare have en billig pashmina eller lignenede (man kan godt få dem til ca 100) eller også købe sådan en skøn strikket sag og vælge efter at den kan bruges igen efter bryllup

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg panikker fuldstændig!! Jeg har fundet en pakket taske, hvor min bikini og alt muligt at mit tøj ligger - og jeg har ikke pakket den!!

Det startede i går med, at jeg ikke kunne finde en af mine bh'er, men tænkte så, at jeg nok bare havde smidt den til vask. I dag kunne jeg så ikke finde et par af mine bukser, og dem vidste jeg, hvor burde ligge, for det var nemlig en af de ting, jeg havde prøvet og fravalgt i går inden fødselsdagen, så den skulle altså ligge i min nok så organiserede bunke!!

PANIK! Tænkte "hvem fanden render rundt og stjæler mit tøj", alt i vasketøjskurven lå derefter spredt ud over hele gulvet - og havde hverken fundet bh eller bukser.

Så så jeg vores weekendtaske under sengen, og ved et indskud af at jeg måske virkelig var så dement, at jeg havde lagt mine ting i den åbnede jeg den og så:

Min bh! Mine bukser! Min bikini, en festkjole og blondeleggins, tunika... og nej, jeg har har altså ikke pakket den!! Kan kun være kære H2B.

DET LUGTER LANGT VÆK AF PA!!

Og nu er spørgsmålene:

Skal jeg spørge H2B og afsløre mit fund?

Skal jeg lade som om, jeg intet ved og spille vildt overrasket?

Kan jeg ikke nok pakke lidt om i tasken, for den der tunika har jeg altså ikke lyst til at have på, og bikinien kunne jeg også godt skifte ud til en nyere, jeg købt sidste år...?

Jeg kravler rundt på væggene. Efter mit fund tog jeg straks hunden ud på laaaang tur, for tænkte, at så længe jeg ikke var hjemme, kunne de da ikke tage mig!

Men hvornår så?? Ikke i dag vel? Folk ved ganske vidst, jeg nok har fri, men de kan jo ikke være sikker på, jeg bliver hjemme... især fordi jeg nok snart tager Giizmo ud på endnu en lang vandring!!!

Men i morgen? Har en aftenaftale med et vennepar, de kommer herind, og vi har aftalt at grille osv. Kunne godt være i morgen... håber, det først er i morgen... Kan ikke have, at jeg tuller rundt her alene og så lige pludselig skal til stranden og alt muligt. Åh nej, og jeg blev så forbrændt i går til fødselsdagen, og så skal jeg på stranden. Og hvem kommer? Ej, jeg har ikke nerver til det her. Kan ikke holde ud at lade som om, jeg intet ved. Men på den anden side har jeg jo lejlighed til at skifte bikinien ud...

AAAAAAAAAAAARRRRHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at slappe lidt mere af. Måske en form for "jeg har ikke set noget, ved ikke noget"-måde lige at komme igennem dagen på.

Jeg har gennemgået taskens indhold igen, og jeg lader det ligge. Han har egentlig gjort det ok. Bikinien kan jeg også sagtens passe, så det ville være noget pladder at begynde at bytte noget ud.

Så lalalalala.. jeg ved jo intet! (men han er godt nok ikke god til at gemme ting!)

Puuuuha, men det der chokoladeråd er slet ikke dårligt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pyhhh det er lige til at gå i panik over!!!! Ville jeg bestemt også gøre!

Er meget bestemt med hvad jeg tager på, så ville være helt råvild over, om jeg skulle afsløre mit fund og skifte ud i tøjet... (kunne jeg virkelig godt finde på) Men man vil jo heller ikke ødelægge overraskelsen... Hmm tænker, du aner jo alligevel ikke, hvad du skal eller hvornår selvom du har fundet tasken? Bikinien kan jo bruges til flere forskellige ting..

Ihh håber du klarer den, og snart kommer med en god PA opdatering :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pyhhh det er lige til at gå i panik over!!!! Ville jeg bestemt også gøre!

Er meget bestemt med hvad jeg tager på, så ville være helt råvild over, om jeg skulle afsløre mit fund og skifte ud i tøjet... (kunne jeg virkelig godt finde på) Men man vil jo heller ikke ødelægge overraskelsen... Hmm tænker, du aner jo alligevel ikke, hvad du skal eller hvornår selvom du har fundet tasken? Bikinien kan jo bruges til flere forskellige ting..

Ihh håber du klarer den, og snart kommer med en god PA opdatering :thumbsupsmileyanim:

PRÆCIS! Skal jeg til kurbad, skal jeg til stranden, hvorfor er der i så fald ikke pakket solcreme og håndklæde og solbriller, og ved han ikke, jeg skal have min metholatum med... og hvorfor gemme ting under sengen?? Da verdens dårligste gemmested. Jeg ville da næsten have gravet hans ting ned, hvis det var...

Nej, jeg bliver nødt til at prøve at holde hemmeligheden. Alt for synd for ham, hvis han opdager, det er hans skyld, jeg ikke bliver overrasket. Men er godt nok glad for at have nogle timer alene, inden han kommer hjem til lige at... ja, panikke alene...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha... Hvor fedt er det lige... Jeg synes så det er meget godt at du opdager den under sengen - det ville jeg nok ikke have gjort! Men jeg prøver også at lade som om der ikke findes noget under sengen, fordi så opdager jeg nok bare at der trænger til at blive støvsuget... :fløjt:

Godt at du næsten er færdig med at panikke - det hjælper jo heller ikke noget! Du kan jo evt. bare tage en anden tunika/kjole på som du godt gider at have på imorgen tidlig :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... Hvor fedt er det lige... Jeg synes så det er meget godt at du opdager den under sengen - det ville jeg nok ikke have gjort! Men jeg prøver også at lade som om der ikke findes noget under sengen, fordi så opdager jeg nok bare at der trænger til at blive støvsuget... :fløjt:

Godt at du næsten er færdig med at panikke - det hjælper jo heller ikke noget! Du kan jo evt. bare tage en anden tunika/kjole på som du godt gider at have på imorgen tidlig :biggrin:

Hahaha jeg havde nok heller aldrig opdaget det, hvis jeg ikke havde fundet så mystisk, at mine ting forsvandt på den måde. Var sgu lige ved at tro, der var spøgelser, så på den måde er det ok, det bare er PA :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:o(y):o(y):o(y):o(y):o

Uhhh, det lyder spaendende - og med bikini kan det da ikke gaa helt galt :wink:

Husk at hvis der er vandrutchebaner, saa er en mindre lykke-bringende bikini bedst, for de bliver slidt. Og hvis det er skoenhedsbehandling og der bruges bikini og det kommer paa den... Naaeh, det er skal ikke helt skidt, naar du nu kan passe den :super:

Jeg ville selv gaa meget i panik, men synes du klarer det godt og det er altid godt lige at gaa vaek og fjerne sig selv fra det panikudloesende sted :lol:

Jeg haaber du faar den fedeste PA og tror du goer klogt i at lade som ingenting GP

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh! Vandrutjebaner!! OMG og hvad med makeup bagefter!!! Og mit hår, der dør i klor!! Ej det må være stranden med den forrygende vejrudsigt i weekenden. Kan ikke være andet. Skal være.

Puuuha, jeg er i gang med det, jeg altid gør, når jeg er presset: VASKER TØJ! Ved ikke, hvorfor det er beroligende. Men er bare glad for, at jeg har samlet en masse sammen, og der stadig er langt til bunden.

Eeej hvem der bare havde en sangria til mig. Trænger til en sjus.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det hjælper altid at shoppe lidt under stress.

Har købt dette vintagesjal på trendsales:

post-45668-0-37059000-1307106439.jpg

Og med den fine blomst fra Miss Lena må det da blive fiiint, hvis det nu endelig skulle gå hen og blive køligt - eller bare til fine aftenbilleder.

Tror efterhånden tiden er overskredet, til hvis PA skulle ske i dag. I hvert fald hvis vi skal til stranden og med alt det meget tøj, H2B har pakket til mig. Det ligner en længere udflugt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-HAHA-

Du er gal, kvinde !! Ikke at jeg ikke selv ville gaa i spaaner og tro at det var nu... :huh:

Det er baer nogle super fine schrugs - jeg skal nok igang til mig selv, hvis ikke toerklaededamen med pashminas er paa markedet paa mandag :sm:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

haha det er altså sjovt du har fundet den taske :lol: :lol:

Og synes det er godt nok du bare lader det være det der er i den, kan være de specifikt har nævnt de ting af en årsag... og du kan jo altid lige lægge solcreme og solbriller ned i håndtasken inden i smutter ud af døren ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer