Guest jis

Et århusiansk bryllup d. 14 maj 2011

301 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ok ved i hvad?? Billederne fra fotografen er kommet!! Og de er SÅ gode så nu fortsætter beretning :thumbsupsmileyanim:

.....Dørene gik op til alle gæsterne og ind vi gik min far og jeg. Det mærkelige er at jeg husker, jeg græder men mere kan jeg næsten ikke huske. Jeg kigger lidt rundt på gæsterne, men jeg kan næsten ikke se ud af min sprængte øjne :boohoo:

post-46079-0-13425100-1306744873.jpg (kvaliteten forringes desværre)

EW ser jeg dog, og han ser meget berørt ud. Ceremonien går igang og det er så smukt så smukt. Min far og jeg kæmper med tårerne, EW kæmper med tårerne men vi bliver viet og præsten holder den smukkeste tale for os.

Det går så stærkt og pludselig er vi igen på vej ned at altergang... :blink:

post-46079-0-89217900-1306745049.jpg

Nu var vi gift! Utroligt nok, men dejligt, fantastisk, vidunderligt, ubeskriveligt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger, i er søde..

Eventyret fortsætter foran kirken, hvor min søde svigeringes søster og mand står for udskænkning af champagnen! Fantastisk smagte den og folk grinede og snakkede og jeg fik minglet lidt rundt.

post-46079-0-48055700-1306766070.jpg

Det var så dejligt at få knust og hilst ordentligt på alle gæsterne. De fik alle et knus og tårerne kom igen til syne (Det gjorde de en del den dag, haha)

Her et smukt øjeblik hvor een af mine smukke veninder tørrer en tåre væk fra min kind :kiss:

post-46079-0-90977000-1306765950.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter lidt minglen og lidt godt til ganen, kommer jeg da pludselig i tanke om at vi skal have taget familiebilleder i kirken! :griner:- Jeg havde alt for tralvt med at snakke med folk - TYPISK mig, men igen vidner dette øjeblik alene om at jeg bare nød det hele.

Et lille kys foran kirken...

post-46079-0-88915600-1306766307.jpg

Eet af fotografens billeder, så stemningsfuldt

post-46079-0-25715700-1306766342.jpg

0

Del dette indlæg

Vi trissede ind i kirken og det gik meget smertefrit at få samlet nærmeste familie til billeder :heart:

Et af mine favoritbilleder i hele bunken - Det er SÅ smukt :blush:

post-46079-0-41238000-1306766489.jpg

Efter fotocermonien begyndte de gyldne pengedråber at regne ned på os og det passede så fint med at vi tøffede afsted mod Varna - vi havde alligevel været der over en time, tiden gik så hurtigt :loveboard:

0

Del dette indlæg

Da vi kom ud fra kirken stod folk klar med rosenblade og sikke vi fik, hehe, tjaa kunne jo ikke rigtig mærke det, men smukt smukt var det og folk hjulede men en god ven kom anstigende med paraply og fik os eskorteret til bilen.

post-46079-0-29061800-1306766736.jpg

En gammel KÆMPE knag i blå, åhh så yndig! Jeg synes den er max fed og køreturen i regnen var noget af det mest romantiske jeg har oplevet, iihh det var skønt!

0

Del dette indlæg

Billedet hvor vi sidder i bilen har i jo set :fløjt: Så i får lige billedet af vores exit til bilen! Billedet fortæller alt om stemningen, trods regnen!

post-46079-0-10173800-1306766972.jpg

Vi kom frem til varna og vejret var lidt tvivlsomt, så vi var meget i tvivl om vi skulle i gang med billederne med det samme :blink: Vi besluttede os for at satse på at det gik og nu hvor jeg kan tænke over det fatter jeg ikke, at jeg turde. Det var kulsort over himlen og det kunne give skybrud når som helst = mit hår = slatten klud = hængt kat! :super:

Men men men min evige optimisme ville det anderledes, jeg ville ind og snakke med mine gæster og udsigten til endnu dårligere vejr gav os modet :toot:

Vi brugte vel en time på billeder hvilket vi synes er rigtig godt klaret, idet vi før har oplevet bryllupper hvor brudeparret var væk helt op mod fire timer ialt for at få taget billeder! Det var ikke vores ønske - selvfølgelig ville vi have nogle dejlige billeder, men ikke for enhver pris. Festen var ligeså meget for vores gæster. :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg ideen at vi skulle til vandet (som jo ligger 50 meter væk, til de der ikke kender Varna)

Det var der lidt tøven omkring, hihi, fordi sand alle vegne osv osv, men min overtalelsesevne kom mig til gode og EW er SÅ glad for vi gjorde det efter at disse billeder var resultatet!

post-46079-0-62258000-1306768792.jpg

EW slår smut og det er jeg træt af :griner:-

post-46079-0-69101400-1306768841.jpg

0

Del dette indlæg

Ihhh.. Hvor er det nogle skønne billeder! :loveboard: Du er altså bare utrolig smuk..

Og jeg eeeeelsker Varna! :cheerleader3: Jeg kan love dig for der har været gang i noget :a1093: i tårnet til højre! Hahaha :griner:- Min ekskærestes soveværelse da han boede der. Haha

Nå.. :back2topic: Det er nogle skønne omgivelser! Det er virkelig det perfekte sted til sådanne billeder!

Jeg glæder mig til flere!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh.. Hvor er det nogle skønne billeder! :loveboard: Du er altså bare utrolig smuk..

Og jeg eeeeelsker Varna! :cheerleader3: Jeg kan love dig for der har været gang i noget :a1093: i tårnet til højre! Hahaha :griner:- Min ekskærestes soveværelse da han boede der. Haha

Nå.. :back2topic: Det er nogle skønne omgivelser! Det er virkelig det perfekte sted til sådanne billeder!

Jeg glæder mig til flere!! :cheerleader3:

:hug::heart: :heart: :heart:

Tårnet til højre!! :badgirl::griner:- Så håber jeg ikke det er i det tårn min famor har boet (well, well, det er nok alligevel frør jeres tid dér! Hehehe)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer