Guest jis

Et århusiansk bryllup d. 14 maj 2011

301 indlæg i dette emne

Øv øv med gæstebogen og sæbeboblerne. :td:

OG så håber jeg at i får en fantastisk dag - uden alt for meget regn.. ()()

- Har selv lige købt brudekjolen idag, så nu må det gerne snart blive min tur, hehe..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

BRYLLUPSBERETNING ER NU I GANG :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Fredag inden brylluppet

Okay, så skal jeg prøve om jeg kan få lidt ned på skrift her efter den fantastisk uforglemmelige dag i lørdags :heart: :heart: :heart:

Fredag tog min veninde og jeg ned til mine forældre og søster. EW skulle sove hos sin bror som også var forlover, så derfor skulle den rigtig stå på hygge med grillmad og god vin. Vi havde faktisk en del at fejre eftersom min veninde havde fødselsdag og mine forældre 20 års bryllupsdag :heart:

Dagen var så dejlig så dejlig og jeg blev faktisk overraskende træt kl. 23.00 så vi listede i seng og hyggesnakkede....

Lørdag - Den store dag!

Jeg vågende kl. 7.00...vækkeuret skulle ringe kl. 8.00...skulle jo lige tjekke vi ikke havde sovet over os :fløjt: Lå lidt og blundede, havde det rigtig skønt :biggrin:

Vi stod op lidt over otte, fik stort morgenbord - jeg åd som en HEST :griner:- Slet ingen nerver indtil da. Jeg gik bagefter i gang med makeuppen mens de andre listede i bad. Da jeg var færdig med mig selv, fik jeg også tid til at shine min smukke mor op :hug:

post-46079-0-52466900-1305564526.jpg

Bagefter skulle håret sættes og her ses jeg på pinden midt i arbejdet

post-46079-0-13960300-1305564608.jpg

Det er min skønneste veninde der tryller :heart: :heart: :heart:

0

Del dette indlæg

Så var det at min søster også lige skulle have lidt hjælp til sin make-up, så derfor måtte jeg lige træde til og når man samtidig sidder og får ordnet hår, ser det sådan ud:

post-46079-0-21718200-1305565345.jpg

-HAHA- , Jaja, teamwork er vejen frem og søster blev vidunderlig smuk, hvis i spørger mig :kiss:

Veninden som er så forfærdig ferm på sine hænder havde grebet gæstebogen og skrevet det yndigste digt:

post-46079-0-80306900-1305565198.jpg

0

Del dette indlæg

Håret blev sat og familien kom i tøjet. Og så manglede vi jo bare mig! Det gik noget nemmere at komme i kjolen end da vi øvede i butikken, så det var dejligt og nerverne var stadig helt i ro. GP

Det færdige resultat var præcis som jeg havde håbet på, her er et billede af mig og min smukke søster:

post-46079-0-71132000-1305565433.jpg

Min svoger kom forbi med brude - og brudepigebuketten, og jeg havde bare glædet mig så meget til at se dem! Det er min svigermor som har lavet dem! Det er meget personligt og smukt, så jeg var fuldstændig sikker på jeg ville elske dem - og det gjorde jeg :kiss: Hun er fantastisk, hende svigermor! Her har i et billede af buketten:

post-46079-0-57380300-1305565591.jpg

Her har jeg også fået sløret på :heart:

Min far begyndte at gå rundt og trippe...han havde haft mareridt om natten omkring at vi ikke kunne starte bilen og alt muligt drama :griner:- ...Han sagde " Jeg tror lige jeg går ud og tjekker om bilen kan starte"...Det kunne den selvfølgelig og måtte slukke dem igen eftersom der var en hel time til vi skulle være i kirken!

Min søster vimsede rundt og var bange for at svatte i kirken og øvede ihærdigt sin gang :lol:

Jeg stod mest i baggrunden og havde det lykkeligt indeni :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det tid til afgang!! :toot:

YES, så blev det tid til at vi skulle afsted til kirken. Far, Søster og jeg var de eneste tilbage. Veninden, moren og farmoren var draget afsted!

Faren fik lige et sidste billede af sine døtre! Stolt var han og øjenkrogen var våd!

post-46079-0-97985000-1305565907.jpg

Nu glædede vi os. :cheerleader3: Vi grinede lidt små hysterisk, hoppede lidt i hinandens arme, men der var stadig styr på det... :griner:-

Så langt så godt! ......... Faren fik startet bilen og vi tøffede langsomt afsted. Klokken var 12.50 og vi skulle vies kl. 13.00

Så kom vi til kirken! Puuuhaaa, stille og roligt halede nerverne også ind på mig. Men det var værst for min far! :blush:

Vi fik os anrettet i våbenhuset og jeg kunne mærke hans hjerteslag ud igennem armen, som vi stod der! Da klokkerne ringede tørrede hans gang på gang dråber af sved væk fra panden.

"Tag det roligt, træææk vejret dybt", tænkte jeg for mig selv, og måtte lige ae faren lidt, så han ikke skulle gå helt i spåner :hug:

De 8 kirkeslag havde lydt og orglet gik igang, så smukt så smukt, dørerne åbnede sig, og ind vi gik.......

Fortsættelse følger i morgen, når billederne fra kirken er kommet :heart::oops:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

NEEEEEEEEEEJ!!! DU KAN DA IKKE STOPPE DER!!!!!! :o:o:o

Jeg ser SÅ meget frem til mere!!! Og hvor ser du fantastisk ud! Du er virkelig smuk! :)

Hihi Charite, så pyt så får du lige et par sneak peak billeder af nogle accessories...det er alt hvad jeg har pt.!

Og TAK for de søde ord :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer