Guest jis

Et århusiansk bryllup d. 14 maj 2011

301 indlæg i dette emne

Ja piger, vi ved jo at det er så dejlig dejlig at blive forkælet....det bedste en pige ved, ikk sandt :denmarkflag:

Frk H - Jeg synes faktisk der er ringe i mange forskellige prislejer, men jo de kan også blive pænt pepret :)

Jeg synes min har en fornuftig pris i forhold til udsmykningen :cheerleader3:

Vi skal over og prøve dem i weekenden - og vi ender nok højst sandsynligt med at købe. Tænk sig så er det også på plads....deeejlliiig!

Nå men ellers sker der ikke så meget. Jeg har stadig ikke fået nosset mig sammen til at lave den tekst til invitationerne - suk det er jo bare en tekst haha

Men men til gengæld jeg så istedet været så god at jeg har gået på indkøb på www.asos.com :jul12:

Og købte nogle lækkerier som jeg lige kan tage et billede af når de kommer....

Ellers er link her

En lækker pencildress

Visit My Website

Og top lækre sko

Visit My Website

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle sammen :blush:

Ja, jeg har haft så meget at se til at jeg simpelthen ikke har fået tid til at opdatere på min planlægningstråd!

Der har været mange eksamener og så er jeg lige blevet færdig med en projektpraktik, hvor min studiemakker og jeg har udarbejdet et undervisningsmateriale om sundhed til folkeskolernes 8-10 klasse. :blink: ....SÅ derfor har jeg bare ikke haft tid!!

Håber i stadig vil følge med for i de næste par dage kommer der opdateringer på brudesko, undertøj, vielsesringe, bryllupskage og så er min kjole kommet hjem fra Spaninen :thumbsupsmileyanim: Og jeg skal prøve den igen på torsdag, så der følger sæføli billeder.

Derudover fik vi sendt invitationerne ud (jeg skal nok lige få taget et billede af den) og vi har fået tilbagemeldinger fra alle og 2 kan ikke komme, så vi ender med at blive 65 :cheerleader3: Iiihhh hvor bliver det fantastisk, er sådan begyndt at glæde mig!!

Da vores bryllup ligger d. 14 maj hvor jeg har 4 ugers opgave, som er opgaven før bacheloropgaven har jeg desværre ikke tid til at tage på bryllupsrejse efter brylluppet. Derfor skal vi på fereie i sommerferien, men vi syntes simpelthen vi trængte sådan til lidt ferie og romantik inden, at vi har bestilt en rejse til Playa del Ingles :thumbsupsmileyanim: Her er et par billeder af hotellet.post-46079-0-66724800-1301393765.jpg

0

Del dette indlæg

Min dejlige EW har lavet en super flot site, hvor gæsterne kan gå ind og se vores ønskeliste og derudover er der praktiske informationer og et billede af vores vielsesringe og et lille billede af os :blush:

Se hjemmesiden her

http://www.efw.dk/onskeliste

Hvad synes i?

For de personer som ikke har læst hele tråden og lige er dumpet forbi så vil jeg da lige vise den kjole jeg skal ind og prøve igen her på torsdag:

post-46079-0-09005500-1301394138.jpg post-46079-0-24810800-1301394163.jpg

jeg har købt nogle pink sko....jaja, jeg ved det....men men men syntes de var så fine og havde lige det snit jeg hele tiden har ledt efter, så derfor er det dem indtil videre.

Og så er jeg i det hele taget blevet ret så hug på den romantiske pink...Derfor er mit lingeri også indkøbt i meget sart pink (lyserød) ....Det var simpelthen så fint, så nu håber jeg det går på torsdag, når jeg skal prøve det....

Det kan være at hun ryster på hovedet af mig, men jeg kan altså godt lide at det er lidt anderledes ...bare lige lidt... :fløjt: Billeder af lingeriet kommer een af dagene.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hey, først og fremmest, nogen der ved hvordan jeg ændrer min overskrift, når jeg har opdateringer? Kan ikke hitte rede i det, efter det er blevet lavet om :unsure:

Dernæst, så er jeg, som lovet, klar med nogle billeder af planlægningen, nu hvor jeg har været væk så længe.

Vi har bestilt bryllupskage men vi har ikke kunne bestemme os for smagen (fyld og indhold). Vi var så heldige at få smagsprøver af bryllupskagerne, her ses to af dem:

post-46079-0-76756800-1301427971.jpg

De smagte fantastisk godt...og se det er jo meget godt i sig selv...men ikke når man skal vælge 1! vel.... :help:

Sjovt nok er jeg faktisk mest til den der hedder "passion dream", selvom den egentlig bare var med for hyggens skyld, hihi :oops:

De tre kager er:

White Love

Bunde: Chokoladebunde (67% madargascarchokolade)

Indhold: Hindbærfromage med friske hindbær, hvid vanillie chokolademousse med cremefraiche

Pyntet med: Hvid chokolade, marengshvide chokolade spiraler, friske hindbær

Passion Dream

Bunde: Hvide chokolade bunde med begisk chokolade

Indhold: Karamel, chokolademousse med 67% madagascarchokolade, passionsfromage

Pyntet med: Hvid chokolade , årstidens eksotiske frugter

0

Del dette indlæg

Så er der et par billeder af mit pink flip! :shooter:

Først skoene...altså de pink...post-46079-0-31565400-1301493891.jpg

Så har vi undertøjet! Billedet forvrænger altså farven en del, sættet er meget mere sart i farven i real life

post-46079-0-27670800-1301493944.jpg

Jeg ved det er lidt anderledes end normalt, så nu må vi se hvad damen oppe i Bride House siger, når jeg kommer med en masse kinky farver.... :fløjt:

Ps. jeg har backup, hvis det går helt galt, hihi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først: HVOR ER DU SMUK I DEN KJOLE!!!!

Den er da bare mega fantastisk, pas nu på at din H2B ikke falder bagover, når han ser dig! :wink::wink::wink:

Lækkert undertøj og LÆKRE sko - vildt fede!

Og rosen fortsætter... :)

Smukke, smukke ringe!! :cheerleader3:

Mange taaak Caroline, jeg kommer da helt til at rødme :blush: . Jeg håber godt nok ikke H2B falder om....ville da være "dressed to kill" :shooter::help::lol:

Fedt du synes om skoene....jeg synes selv jeg er lidt "på kanten" med dem...Men vi får se hvordan de går til kjolen. Hvis det går helt galt, køber jeg nogle andre.

0

Del dette indlæg

Jeg dør! Du er simpelthen så smuk i den kjole :o Jeg vil også have din kjole!!!!!!!!!!

Så fedt at læse opdatering fra dig :thumbsupsmileyanim:

Kagemulighederne lyder godt nok lækkert! yum yum...

Flere opdateringer fra dig tak!!!

Jamen med sådan en dejlig kommentar, kan man da ikke andet end få LYST til at opdatere :thumbsupsmileyanim: Tusind tak, for rosen :bearhug:

Men men du kan sagtens få min kjole, hihi, du kan købe den hos BrideHouse :lol:

Jaaa, de kager dér, de driller altså....hmmm, kan simpelthen ikke bestemme mig....Rammer nok flest mennesker med White Love...hmmm...tænke, tænke...

I promise, der kommer løbende opdateringer fra nu og frem til d. 14 maj, hvor jeg skal GIFTES (eeejj det lyder stadig vildt når jeg siger det højt, hehehe)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare nogle fede sko! Jeg synes det er SÅ fedt med nogle specille sko under kjolen (som i øvrigt stadig er monster lækker!!! :wink: )

Iiiihhh, FEDT, at der er een der synes det er fedt at jeg vil have specielle sko (min mor synes nemmerlig ikke det er så fedt, baaah) Jeg lytter til erfarne kommende koner, hahaha!! BASTA

0

Del dette indlæg

Ok, så er der update fra dagens måltagning af min kjole som er kommet hele vejen hjem fra Spanien! :cheerleader3:

Men men men men :blink: Ja der er jo nok altid et "men" - Alting gik rigtig fint derinde, jeg synes jo kjolen er gudesmuk, specielt bagfra. Der kun nogle små ændringer der skal laves. Stropperne skal fjernes og så skal den syes ca. 2 centimeter ind lige ud fra hoften. Så kom jeg hjem og fandt nogle gamle brudemagasiner frem og vupti, frem kommer den kjole som EW (H2B) har peget ud som den eneste af alle jeg vist ham gennem tiden, han synes va rigtig flot. Faktisk synes han at den var så smuk at jeg ikke engang spurgte ham. Han sad ved siden af og fik så pludselig øje på den hersens kjole, ARGH!!

Den kjole han har udpeget og som jeg lykkelig havde glemt alt om, ligner denne kjole, jeg har på her, på een prik:

post-46079-0-89748500-1301591741.jpg

Den han så har ikke bling på overdelen og flæserne er lidt større på den han så, men ellers fuldstændig identisk...Kjolen på billedet var også den jeg valgte "fra", da jeg valgte den kjole, jeg nu har fået bestilt hjem. Nu er jeg virkelig kommet i tvivl! Jeg synes den kjole jeg har valgt er meget smuk. Men jeg vil bare så gerne OGSÅ vide at jeg kommer i noget han bare synes er så flot! SHIT SHIT, jeg skal jo give besked lige om lidt, for der skal jo ikke syes noget på een kjole jeg allerede har bestilt såfremt jeg vil have en anden.. :td:

Men jeg simpelthen ikke!! For den jeg har valgt er jo også bare så smuk, og det er den anden også!

HJÆLP mig piger, jeg ved ikke mine levende råd!

Og så får i lige et par billeder fra idag sæføli

post-46079-0-20159100-1301592051.jpg, Her venter jeg på kjolen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Shit mand!! Det er sgu da noget af et dilemma pludselig at komme i! Er det virkelig muligt at du stadig kan få den anden??

Jeg synes den kjole du har valgt er gudeskøn! Du ser fantastisk ud i den! Men jeg må nok indrømme at jeg faktisk mest er til den med flæserne. Den er virkelig, virkelig smuk!

Jeg kan godt forstå du tænker på hvad din kæreste vil synes, men jeg er nu sikker på han også nok vil være helt vild med den kjole du i første omgang har valgt!

Der er vist ikke andet for end at du må mærke godt efter (og åbenbart hurtigt :tunge: ), det er jo DIG, der skal have kjolen på og kæresten synes jo du ser fantastisk ud ligegyldigt hvad du kommer i! :)

Jeg er spændt på at høre hvad du gør. :hug:

0

Del dette indlæg

Jeg kan bedst lide den kjole, som du har valgt :) (GUD, hvor er du lækker i den!!!! :thumbsupsmileyanim: ) Og uden at vide det, så forestiller jeg mig at det er havfrueformen, som din HTB er faldet for, og den har begge kjoler jo. :) Jeg er SIKKER på, at han vil synes at du ser fantastisk ud i begge kjoler, så det er nok "bare" (og jeg ved godt, at det er svært :wink:) at mærke efter i maven, hvilken kjole, DU synes er flottest. :hug:

0

Del dette indlæg

behold du bare din smukke kjole! den er sååå flot! de har jo stadig samme snit så er sikker på kæresten er helt vild med den også. den anden kjole er jo alligevel ikke den samme som den har udpeget til at være flot. den du har valgt er jo mindst lige så flot og vil overraske ham i forhold til den anden. er sikker på kæresten nemt kan få sig en ny favorit efter at have set dig i kjolen ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer