Guest jis

Et århusiansk bryllup d. 14 maj 2011

301 indlæg i dette emne

Nå ja, så er jeg da egentlig også ret afklaret med min fritz.

Først havde jeg jo tænkt mig at håret skulle sidde oppe...dernæst havde jeg tænkt at det skulle hænge....men men nu er jeg kommet frem til en løsning der giver mig begge dele......sådan da... :)

Her er lige lidt inspiration.

post-46079-1291663139.jpg

Ja, jeg er helt pjattet med denne frisure. Hårfarven bliver bare en del lysere.

A'men altså, selvfølgelig skal du have det hår! :) Det er top flot. :) Og du har håret til det. Jeg derimod har alt for tyndt hår, så jeg MÅ have hjælp til en knold i form af en valk/ekstra hår el.lign.

Og så er jeg til de blå louboutiner med den brede sløjfe. Suk suk... de er gorgeous. De sko(de originale) købte en pige herinde til sit bryllup, men endte i nogle andre. Søg evt. på "tuxer", de burde være i hendes tråd.

Jaaaa, jeg er så mega hug på det hår :loveboard: Håber bare det kommer til at se halvt så godt ud på mig som på hende den gudesmukke Underwood (y)

Knodl er også flooot! Og sexet! Men jeg synes bare jeg ser bedst ud med lidt hår i nakken ....hvis du forstår...hehe

JAJA den blå farve er bare "to die for" - er helt pjattet med de sko - de var faktisk de første jeg kiggede på! Ok, tror lige jeg vil søge lidt på det...men kan da slet ikke forstå lige nu hvorfor hun dog valgte dem fra!... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder lige og summer lidt over min buket....

Jeg elsker roser og liljer men jeg tror jeg holder mig udelukkende til roserne når det kommer til min buket.

Jeg vil helst ikke have noget grønt eller noget brudeslør og lignende. Just plaine simple :loveboard:

Her kommer lige lidt inspiration

post-46079-1291670411.jpg

Ja og det er faktisk det jeg vil ha`hehe - roserne skal blot være hvide tror jeg og båndet måske en anden farve.

0

Del dette indlæg

Uuuh jeg kan simpelthen ikke komme igang med de invitationer! Altså jeg ved jeg skal, for jeg vil gerne have dem sendt ud lige efter nytår.....men jeg ooorker det bare ikke.

Jeg er heller ikke rigtig inspireret - så derfor tænkte jeg på om i ikke ville fortælle hvordan i gik igang og hvad i lagde vægt på i invitationen sådan rent stilmæssigt? :loveboard:

0

Del dette indlæg

Uuuh jeg kan simpelthen ikke komme igang med de invitationer! Altså jeg ved jeg skal, for jeg vil gerne have dem sendt ud lige efter nytår.....men jeg ooorker det bare ikke.

Jeg er heller ikke rigtig inspireret - så derfor tænkte jeg på om i ikke ville fortælle hvordan i gik igang og hvad i lagde vægt på i invitationen sådan rent stilmæssigt? :)

Kender det godt! Er også gået lidt surt i at klippe/klistre invitationer allerede, men jeg tager lidt hver dag...så går det :)

Vores farvetema er brunt og blåt og derfor ville jeg også have invitationerne i disse farver. Derefter søgte jeg inspiration her fra BK, sammenfattede det jeg bedst kunne lide og skabte min egen personlige invitation :loveboard: Jeg har lagt vægt på enkelthed og personlighed. Derudover har jeg forsøgt at gøre invitationerne lidt "skæve" da jeg godt kan lide at det ikke ligner alt muligt andet...uden at det bliver for meget :) jeg synes at vores invitationer afspejler os begge rigtig godt, så det er bare med at komme igang og finde ud af hvad jeres invitationer skal "fortælle"..

Glæder mig til at se hvad det bliver til :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er heller ikke rigtig inspireret - så derfor tænkte jeg på om i ikke ville fortælle hvordan i gik igang og hvad i lagde vægt på i invitationen sådan rent stilmæssigt? :)

Kender det godt! Er også gået lidt surt i at klippe/klistre invitationer allerede, men jeg tager lidt hver dag...så går det :)

Vores farvetema er brunt og blåt og derfor ville jeg også have invitationerne i disse farver. Derefter søgte jeg inspiration her fra BK, sammenfattede det jeg bedst kunne lide og skabte min egen personlige invitation :loveboard: Jeg har lagt vægt på enkelthed og personlighed. Derudover har jeg forsøgt at gøre invitationerne lidt "skæve" da jeg godt kan lide at det ikke ligner alt muligt andet...uden at det bliver for meget :) jeg synes at vores invitationer afspejler os begge rigtig godt, så det er bare med at komme igang og finde ud af hvad jeres invitationer skal "fortælle"..

Glæder mig til at se hvad det bliver til :)

Tusind tak for din kommentar...så blev jeg da lidt klogere... Jeg ved ved godt jeg kan gå på jagt her på BF, men problemet er er at jeg kun søger inspiration til indholdet indeni. Jeg er ikke noget KREA geni og derfor lader jeg en anden om det grafiske arbejde og udførelsen...men jeg skal jo stadig komme med et udkast.

0

Del dette indlæg

Har bare lige hurtigt været inde og smuglure, men jeg bliver jo NØDT til at kommentere den kjole!!!! Suk, hvor er den smuk og hvor klæder den dig bare godt!!!! Den er jo helt fantastisk! Og jeg tror det bliver rigtig rigtig flot med håret også!!! :loveboard:

0

Del dette indlæg

Sidder lige og summer lidt over min buket....

Jeg elsker roser og liljer men jeg tror jeg holder mig udelukkende til roserne når det kommer til min buket.

Jeg vil helst ikke have noget grønt eller noget brudeslør og lignende. Just plaine simple :)

Her kommer lige lidt inspiration

post-46079-1291670411.jpg

Ja og det er faktisk det jeg vil ha`hehe - roserne skal blot være hvide tror jeg og båndet måske en anden farve.

Smuk smuk SMUK buket... Det er lige den stil, min brudebuket også skal være!! :loveboard::):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SUPER flot kjole! Den sidder knald godt på dig :loveboard: piiift for en figur... det må jeg nok sige kæberne kommer til at droppe når du kommer ind.

Jeg er vild med håret.. havde selv noget af det samme i tankerne, men min kære frisør sagde at mit hår er for "fint" til sådan en en opsætning :)

Fed ide med at give den gas med skoene! Jeg synes personligt at "Carrie" skoene er liiidt for brugte efterhånden, men de andre er fede og det er jo en smags sag. :)

0

Del dette indlæg

uuh har slet ikke set dine sko-tanker før nu! Lækre sko! Jeg har jo også brugt bryllup som en undskyldning til at købe sko :loveboard: Har købt nogle Manolos. Ikke de klassiske Carrie dog, men nogle sorte nogle :) Glæder mig til at se hvad du vælger. min favorit er nok CL med sølvglimmer-sten på - dem overvejede jeg selv:)

0

Del dette indlæg

Mange gange juletak for jeres søde ord :loveboard:

Jeg er også MEGET glad for kjolen, men må indrømme jeg tog een dyb indånding da jeg overførte pengene for den...Det var altså penge man sagtens kunne have brugt på en masse andet man kunne bruge HELE livet (nå, men trøster mig med at MINDET varer hele livet istedet... :) ....I ved, en brud´s har sine triks! Hehe)

Nå men synes lige i skal se min endelige vielsesring - det bliver ikke nogle af de forrige jeg har vist, men denne her, som jeg faldt for på stedet!

post-46079-1291842784.jpg

post-46079-1291842796.jpg

Så skal vi bare lige bestemme os for om vi vil have guld eller hvidguld - men det bestemmer vi os for inden så længe for vi tager over og kigger engang inden for 14 dage.

0

Del dette indlæg

SUPER flot kjole! Den sidder knald godt på dig :loveboard: piiift for en figur... det må jeg nok sige kæberne kommer til at droppe når du kommer ind.

Jeg er vild med håret.. havde selv noget af det samme i tankerne, men min kære frisør sagde at mit hår er for "fint" til sådan en en opsætning :)

Fed ide med at give den gas med skoene! Jeg synes personligt at "Carrie" skoene er liiidt for brugte efterhånden, men de andre er fede og det er jo en smags sag. :)

Øv med håret - Du kan måske overveje ekstensions? :)

Ja det ser ud til at flere brude herinde har været i de smukke smukke Carrie-sko - hvilket er helt forståeligt, for de er jo bare fantastiske.

Dog er det heller ikke dem der pt er mine favoritter, men det kan jo nå at ændre sig. Jeg køber ikke nogle endnu... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uuh har slet ikke set dine sko-tanker før nu! Lækre sko! Jeg har jo også brugt bryllup som en undskyldning til at købe sko :) Har købt nogle Manolos. Ikke de klassiske Carrie dog, men nogle sorte nogle :) Glæder mig til at se hvad du vælger. min favorit er nok CL med sølvglimmer-sten på - dem overvejede jeg selv:)

Dem med sølvglimmer er også for max-fede! Jeg tror dog jeg bliver nødt til at være mit koncept lidt tro og gå med nogle lidt mere elegante og romantiske....

Hælder pt mest til stiletterne med guldglimmer og de blå med sløjfe :)

Men måtte jeg købe 2 par - ville jeg have et par plateau til feeeeest :loveboard::)

0

Del dette indlæg

Nå piger nu kommer der lige lidt tanker omkring vores ønskeliste.

Vi er jo i gang med at bygge hus som står færdigt i 2012 og derfor er der jo MASSER at ønske sig i bryllupsgave, men hvor dyre gaver mener i man bør sætte på listen?

Der er jo ting jeg ønsker mig mere end andet og det er jo (selvfølgelig :denmarkflag: ) de lidt dyrere ting. :) Men jeg tænker at jeg vil lave en blanding af billige ønsker og så de lidt dyrere ønsker, tror i det går an!?

Jeg vil lave sådan en online-ønskeliste, sådan at andre kan se hvis noget er blevet købt. På den måde kan vi selvfølgelig også selv se hvad der bliver købt, men det er egentligt lidt rart når nu vi alligevel selv skal ud og købe en masse nyt til huset.

Egentlig synes jeg det er (undskyld mit sprog) pisse fedt at have så meget man kan ønske sig. Normalvis plejer vi aldrig rigtig ønske os noget...Men fordi der kommer et nyt hus så skal interiøret altså også være nyt...hehe (i hvert fald noget af det) :cheerleader3:

Og i denne weekend har jeg bare sååå god tid til at lave den, for jeg har nemmerlig lang laaang weeekend :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Er opdraget med, at intet er for stort til at komme på ønskesedlen, så jeg syns sagtens I kan smide de lidt dyrere ønsker på sedlen osse - kan jo være der er mange, som går sammen om gaverne.. Vi forsøger ihvertfald at finde ting i de forskellige prisniveauer, alt lige fra kitchenaid-røremaskine til obh gryder og Frk. Jensens kogebog :jul8: Blir spændende hvad I finder på, kan være vi andre kan finde inspiration i Jeres ønskeseddel :)

Redigeret af louisetina
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes ikke I skal være bange for at sætte dyre gaver på ønskelisten. Min opfattelse er, at folk ofte er gode om at gå sammen om de store gaver. Men jeg vil helt klart sørge for at der også er nogle ønsker til en lavere pris. Men det er vel heller ikke svært at finde ønsker i forskellige prislejer? Ellers kan man jo altid ønske sig gavekort. :)

0

Del dette indlæg

Syntes sagtens i kan ønsker jer dyre ting. Det gør vi også... Men vi ønsker os fx bestik fra gense, og så kan folk jo selv bestemme hvor meget de køber... Og som Louisetina skriver, så er der jo nok nogle der vil slå sig sammen...

Redigeret af mhahm85
0

Del dette indlæg

Ok jeres råd er taget til efterretning. Jeg har allerede fyldt ønskelisten godt ud med aaaalllttt muligt lækkert til hjemmet! Denne liste mindede mig om vores husbyggeri og er der noget jeg glæder mig endnu mere til end bryllup, så er det vores helt eget hus, som vi selv har bygget fra top til bund...eller var det omvendt?... :):cheerleader3:

Vi har nu haft to møder med vores arkitekt og næste gang skal vi se de endelige tegninger - jubiiiiii

Og hvis vi er heldige så kan vi pryde huset med en masse dejlige gaver fra familie og venner...bedre bliver det simpelthen ikke! :bearhug

Frk H, det kan du tro du må - ringen er fra Dirks Design (www.dirkdesign.com - mener jeg :denmarkflag: )

0

Del dette indlæg

Jeg har bare verdens allerbedsteste bedste kæreste :bestwishes:

Han forkæler mig simpelthen til op over begge ører, og jeg elsker det simpelthen....(Det gør enhver pige da! :balloons: )

Eftersom han rejser meget er vi indimellem adskilt. Denne gang har han været i Malaga og han da han kom hjem havde købt denne skønne ting til mig :)

post-46079-1292177609.jpg

post-46079-1292177621.jpg

Er det ikke bare for lækkert! :a1093::denmarkflag: Elsker bare min mand helt ind i himlen! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer