Posted November 29, 2010 · Report post Velkommen til! Hvor er det nogle flotte kjoler du har prøvet... Synes at nr. 1 og 6 er rigtig smukke til dig Er spændt på at se, hvad du ender op med af kjole :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2010 · Report post Velkommen til... Sikke nogle utrolig smukke kjoler. Er sikker på I får et helt fortryllende bryllup - kirke og location ser helt fantastisk ud. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2010 · Report post Det er nogle rigtig flotte brudepigekjoler du har kig på! Jeg synes sagtens du kan bruge stærke farver. Men jeg synes du skal snakke med din søster om hvad hun godt kunne tænke sig. Jeg tvivler på du ønsker at putte hende i en kjole hun ikke kan lide eller føler sig dårlig tilpas i. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2010 · Report post Det er nogle rigtig flotte brudepigekjoler du har kig på! Jeg synes sagtens du kan bruge stærke farver. Men jeg synes du skal snakke med din søster om hvad hun godt kunne tænke sig. Jeg tvivler på du ønsker at putte hende i en kjole hun ikke kan lide eller føler sig dårlig tilpas i. Det er jo nemlig det jeg vil undgå. Jeg har allerede sendt disse kjoler og et par mere til hende så hun kan bedømme dem. Men hun har allerede tilbagemeldt, at hun synes de er super flotte. Jeg tror jeg hælder mest til den blå. Men jeg tror den røde vil passe bedst til hende, fordi hun ikke er så høj.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2010 · Report post Super flotte kjoler du har prøvet, de klæder dig virkelig!! min favorit hvis jeg skulle vælge til mig selv ville være nr 5 tror jeg 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2010 · Report post Super flotte kjoler du har prøvet, de klæder dig virkelig!! min favorit hvis jeg skulle vælge til mig selv ville være nr 5 tror jeg Tak for rosen Jaaa nummer 5 er også lækker! Sikker på den ville klæde sig! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2010 · Report post Her er lidt inspiration til hår og makeup Håret er jeg stadig lidt i tvivl om, men tror jeg vil lade det hænge ned - om det dog skal trækkes til een af siderne af ansigtet ved jeg endnu ikke. :jul 15: Makeuppen er jeg dog helt afklaret med - jeg vil gerne have en meget naturlig og sommerlig make-up. Jeg har endnu ikke booket en stylist, men kigger efter een. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2010 · Report post Fin hår-inspiration! Skal du have slør? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2010 · Report post Tak for din hilsen i min tråd! Og tillykke med din tråd! FANTASTISKE kjoler, hvor ser du bare godt ud!! Glæder mig til at følge din tråd - maj bliver en skøn måned! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2010 · Report post Fin hår-inspiration! Skal du have slør? Det var nu mere make-up inspiration ;) hehe Hår er jeg ikke nået så langt med..... Men ja, jeg skal have langt slør 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2010 · Report post Først og fremmest velkommen til sikke nogen flotte kjoler du har prøvet. glæder mig til at følge med 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2010 (edited) · Report post Hejsa. Her har jeg ikke været før... Velkommen til!!! Du ser jo helt fantastisk ud i alle kjolerne, men tror måske at 1 og 6 er mine yndlings til dig Har selv prøvet 1eren og den er bare så smuk, men endte med en blonde model istedet, som minder lidt om din nr.2. Hvilken er din favorit? Tror ærligt talt at du pga. din fantastiske krop vil se flot ud i en hvilken som helst kjole, bare den sidder til, altså er en havfruemodel... Er selv endt i en sådan kjole, selvom jeg dog er et par str. større end dig tror jeg Kh. Maria Edited November 30, 2010 by MH2730 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2010 · Report post Fin hår-inspiration! Skal du have slør? Det var nu mere make-up inspiration ;) hehe Hår er jeg ikke nået så langt med..... Men ja, jeg skal have langt slør Du skrev nu altså at det var begge dele.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2010 · Report post Kjole nr 5 er fantastisk!!! Syntes dog (som mange andre) at de alle er super flotte til dig. Skal jeg vælge en er det nr 5! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2010 · Report post Hov - hvorfor har jeg ikke set den her planlægningstråd før?!Sikke SMUKKE kjoler - sikke en fantastisk og slank krop du har! Jeg kan slet ikke bestemme mig hvor hvilken én jeg synes bedst om! Men jeg glæder mig til at se hvilken én du vælger! Og Varna er et smukt sted - helt fantastisk beliggenhed ved vandet! Jeg glæder mig til at følge din fortsatte planlægning! Tusind tak Sørme søde ord.... Er glad for at i vil følge med i planlægningen - det er skønt med lidt sparring og hygge omkring det 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2010 · Report post Fin hår-inspiration! Skal du have slør? Det var nu mere make-up inspiration ;) hehe Hår er jeg ikke nået så langt med..... Men ja, jeg skal have langt slør Du skrev nu altså at det var begge dele.. Oki oki Du har ret... ...Men det jeg MENTE var make-up - hehehe...Men håret er nu også sødt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2010 · Report post Hejsa.Her har jeg ikke været før... Velkommen til!!! Du ser jo helt fantastisk ud i alle kjolerne, men tror måske at 1 og 6 er mine yndlings til dig Har selv prøvet 1eren og den er bare så smuk, men endte med en blonde model istedet, som minder lidt om din nr.2. Hvilken er din favorit? Tror ærligt talt at du pga. din fantastiske krop vil se flot ud i en hvilken som helst kjole, bare den sidder til, altså er en havfruemodel... Er selv endt i en sådan kjole, selvom jeg dog er et par str. større end dig tror jeg Kh. Maria I er sørme nogle søde piger/damer herinde....! TAK, for komplimenterne, de varmer kan du tro Uuuhh jeg eeelsker blonder som du kan se...må lige ind og tjekke din kjole...! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2010 · Report post Kjole nr 5 er fantastisk!!! Syntes dog (som mange andre) at de alle er super flotte til dig. Skal jeg vælge en er det nr 5! Tark for bidraget og roserne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 3, 2010 · Report post Hejsa ;-) - og et forsinket velkommen ;-) Ang. dine kjoleprøvning er jeg personligt til kjole 1 eller 6. 1 er smukt og stilren, men kjole 6 er en drøm!!!!!!!!! Du er så smuk og lækker i den kjole! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 3, 2010 · Report post Fantastisk smukke kjoler Min favorit er nr 2...synes virkelig at det er en drøm af en kjole og den sidder SÅ fantastisk på dig Glæder mig til at høre hvilken der er din egen favorit 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 3, 2010 · Report post Hejsa ;-)- og et forsinket velkommen ;-) Ang. dine kjoleprøvning er jeg personligt til kjole 1 eller 6. 1 er smukt og stilren, men kjole 6 er en drøm!!!!!!!!! Du er så smuk og lækker i den kjole! Tusind tak for kommentaren og de søde ord I morgen skal jeg til kjoleprøvning igen...så efter i morgen får i det endelige valg!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 3, 2010 · Report post Fantastisk smukke kjoler Min favorit er nr 2...synes virkelig at det er en drøm af en kjole og den sidder SÅ fantastisk på dig Glæder mig til at høre hvilken der er din egen favorit Tark for din søde kommentar Jeg loveratvende tilbage i morgen omkring hvilken een der bliver den endelige! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 3, 2010 · Report post er helt tosset med kjole nr 5 :P Wow den er smuk og du lige så i den 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 3, 2010 · Report post hov så ikke kjole nummer 6. Den er også gudesmuk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 3, 2010 · Report post Disse vielsesringe har vi overvejet...men vi er stadig ikke færdig med at kigge. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites