Guest jis

Et århusiansk bryllup d. 14 maj 2011

301 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Super flotte ringe i kigger på! :loveboard: Der er altså noget fedt over at have skriften udvendig. :) Jeg kan selv godt være lidt hooked på nogle brede guld ringe med udvendig gravering. Jeg jeg er så ring forvirret at vi sikkert aldrig får taget en beslutning. ;)

Du skriver ringene på det sidste billede er en smule over budget - hvad koster de? Umiddelbart virker det ikke til at være en særligt kraftig ring og så mange sten er der jo heller ikke. Måske det er designet man betaler for. :)

0

Del dette indlæg

Super flotte ringe i kigger på! :loveboard: Der er altså noget fedt over at have skriften udvendig. :) Jeg kan selv godt være lidt hooked på nogle brede guld ringe med udvendig gravering. Jeg jeg er så ring forvirret at vi sikkert aldrig får taget en beslutning. ;)

Du skriver ringene på det sidste billede er en smule over budget - hvad koster de? Umiddelbart virker det ikke til at være en særligt kraftig ring og så mange sten er der jo heller ikke. Måske det er designet man betaler for. :)

Ja jeg synes nemlig også det er fedt at have skriften udenpå. Jeg kan egentlig også rigtig godt lide guld, men der har Esben fået lov at bestemme - og han vil helst have hvidguld :)

Men ja det er sku svært at vælge blandt alle de flotte ringe - derfor synes jeg det er rart man er to - så kan man supplere hinanden.

Ringene på det sidste billede koster 15.000 ca. og vi har budgetteret med ca. 10.000-11.000.

Det er Nuran ringe, som special fremstilles og dameringen er så med 0,06 carat brilliant og heri indgår også indgravering.

Den anden damering er med 15 gange 0,0018 diamanter men er så også sat ned fra ca. 15.000 til 11.000 - så priserne er som udgangspunkt ca. de samme.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg synes nemlig også det er fedt at have skriften udenpå. Jeg kan egentlig også rigtig godt lide guld, men der har Esben fået lov at bestemme - og han vil helst have hvidguld :)

Men ja det er sku svært at vælge blandt alle de flotte ringe - derfor synes jeg det er rart man er to - så kan man supplere hinanden.

Ringene på det sidste billede koster 15.000 ca. og vi har budgetteret med ca. 10.000-11.000.

Det er Nuran ringe, som special fremstilles og dameringen er så med 0,06 carat brilliant og heri indgår også indgravering.

Den anden damering er med 15 gange 0,0018 diamanter men er så også sat ned fra ca. 15.000 til 11.000 - så priserne er som udgangspunkt ca. de samme.

15.000 kr er godt nok også mange penge. Det burde da kunne gøres billigere. :)

Jeg er spændt på at se hvad i ender med..

0

Del dette indlæg

Så var jeg inde og prøve kjolen som jeg havde været lidt MEGET hug på den første gang. Og det ER bare kjolen for mig....

Jeg er fuldstændig VILD med den. Den er alt hvad jeg drømte om i min bryllupskjole....Smuk, først og fremmest...Dernæst romantisk....Sensuel og fræk uden at være vulgær og ikke mindst..."Moden"..(Hvis man kan kalde en kjole det :loveboard: )

Den føles helt perfekt - jeg kan kun se mig i denne kjole... :):)

Så den blev bestilt og depositumet blev betalt - slør valgte jeg også men sko mangler stadig.

Sløret bliver langt og bredt men helt enkelt.

Her er kjolen:

http://bryllupsklar.dk/forum/style_images/.../attach_add.png

post-46079-1291561100.jpg

post-46079-1291561080.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iihh tak tøser! :) Er også bare rigtig glad for kjolen!

Det har været så dejligt at jeg fandt kjolen så hurtigt, fordi jeg jo efterhånden er ret sent ude og fordi at jeg bare har så travlt på studiet. Det betyder at der ikke er meget tid til alt muligt sjov.

Det næste jeg skal have lavet er "indmad" til mine invitationer. Een af vores venner er en super dygtig grafiker, og han har lovet at lave invitationer, bordhæfter, bordkort, takkekort, kirkehæfter mv.

Derfor skal Esben og jeg kun finde ud af hvad der skal stå og hvilket layout vi forestiller os, og det er jo dejligt. :)

Så nu når jeg har lidt tid vil jeg prøve og lave de links der på forsiden..... :loveboard:

Så må vi se hvordan det går.....

0

Del dette indlæg

Godt valg. Du er såååååå SMUK i den kjole! Wow wow wow altså. Den er så flot. Synes faktisk den er flottere end min egen, men pyt med det :)

Og det lyder dejligt med invitationerne... vi har også fået lidt hjælp fra svigermor som underviser grafikere :loveboard:

0

Del dette indlæg

Ihh hvor er du altså bare gudeskøn i den kjole :loveboard:

Du har ret i at den kjole bare har det hele.. Den er romantisk, sexet, elegant, smuk og så klæder den dig bare helt fantastisk godt. !! :)

Stort tillykke med den, jeg kan godt forstå at du er tilfreds..

Knus :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, jeg ved godt jeg lagde nogle billeder herind af brudesko.

Men jeg er simpelthen kommet på en anden fantastisk idé. Istedet for alminelige brudesko har jeg valgt at købe mig et par andre sko, som jeg kan bruge også efter brylluppet. :loveboard:

Det er nemlig den BEDSTE undskyldning for at kaste penge ud efter et par lækre Christian Louboutin eller Manolo Blahnik :) YES YES me like.....A LOT!

Og så skal i da ikke snydes for nogle top max lækre billeder af de par jeg forestiller mig kunne beklæde mine fusser under den store dag.

Kom endelig med jeres mening :)

Først en ægte Carrie...sæføli hihi

post-46079-1291660125.jpg

Dernæst disse top lækre CL - total bling

post-46079-1291660215.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk kjole du har valgt...!! Er som skabt til din krop :loveboard:

Lækre sko, syns specielt det sidste par ville være geniale som brudesko - drømmer mig lige 10 cm lavere, så jeg ku bruge dem :)

Redigeret af louisetina
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk kjole du har valgt...!! Er som skabt til din krop :loveboard:

Lækre sko, syns specielt det sidste par ville være geniale som brudesko - drømmer mig lige 10 cm lavere, så jeg ku bru

ge dem :)

Iiih tark :)

Jaaa jeg er også mest hug på det sidste par - Loooove them

Dog har jeg bare et eller andet med blåt - elsker blå - og synes kontrasten til det hvide er så isende smuk :)

Jeg må lige tygge lidt på det....

0

Del dette indlæg

Jeg havde de første du viser :loveboard:

WAUW, heldige dig - de er også bare helt fantastiske - har været fuldstændig tosset med dem siden jeg så SATC første gang - MUMS!

Men som du kan læse i min besked ovenover så hælder jeg mest til de sidste og så de blå - jeg har noget for blåt....

Nå nu må jeg lige ind og lure på dine sko...hihi

0

Del dette indlæg

Nå ja, så er jeg da egentlig også ret afklaret med min fritz.

Først havde jeg jo tænkt mig at håret skulle sidde oppe...dernæst havde jeg tænkt at det skulle hænge....men men nu er jeg kommet frem til en løsning der giver mig begge dele......sådan da... :loveboard:

Her er lige lidt inspiration.

post-46079-1291663139.jpg

Ja, jeg er helt pjattet med denne frisure. Hårfarven bliver bare en del lysere.

Redigeret af jis
0

Del dette indlæg

Nå ja, så er jeg da egentlig også ret afklaret med min fritz.

Først havde jeg jo tænkt mig at håret skulle sidde oppe...dernæst havde jeg tænkt at det skulle hænge....men men nu er jeg kommet frem til en løsning der giver mig begge dele......sådan da... :)

Her er lige lidt inspiration.

post-46079-1291663139.jpg

Ja, jeg er helt pjattet med denne frisure. Hårfarven bliver bare en del lysere.

A'men altså, selvfølgelig skal du have det hår! :loveboard: Det er top flot. :) Og du har håret til det. Jeg derimod har alt for tyndt hår, så jeg MÅ have hjælp til en knold i form af en valk/ekstra hår el.lign.

Og så er jeg til de blå louboutiner med den brede sløjfe. Suk suk... de er gorgeous. De sko(de originale) købte en pige herinde til sit bryllup, men endte i nogle andre. Søg evt. på "tuxer", de burde være i hendes tråd.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer