Tooboo

Bride2be - Bryllup den 28. maj 2011

385 indlæg i dette emne

Hmm ja det er jo et eller andet sted spildte kræfter, når man ikke kan gøre noget alligevel :)

Frygter godt nok også regnvejr til vores bryllup, men prøver at vende den om til, at regnvejrsbilleder er fantastiske! :thumbsupsmileyanim:

Og askesky.. ja det er bare crap.. ikke så mange lyse sider i det. Udover at så tror jeg bare på skæbnen - at så var det nok ikke meningen, at I skulle afsted.. måske var flyet styrtet eller der rejsemålet var terroristramt, og derfor kom askeskyen og sørgede for, at I blev hjemme :blink:

... alle den slags ja-hatte, der med lidt naivitet tager kanten lidt på crappy ting efter, man har bandet af :wink:

Krydser dog fingre for, at vejret bliver super smukt og dejligt og at I naturligvis kommer afsted :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved helt hvordan du har det.

Men kan kun sige at du glemmer alle bekymringer på dagen ;-)

Jeg stortudede hele ugen op til brylluppet. Og der var problemer med ALT.

Da jeg vågnede på bryllupsdagen havde jeg ondt i maven, men så snart jeg kom afsted til frisøren havde jeg det fint og havde en skøn morgen/dag/nat/morgen efter ;)

Jeg havde også frygtet at regnen ville ødelægge alt. Og det regnede på alle de forkerte tidspunkter. Men det gjorde intet. Det regnede da vi kom ud af kirken, men vi havde alle masser af paraplyer med så der var ingen problemer. Det regnede også da vi fik taget billeder. Men der havde jeg også en veninde med paraply med. så når det blev slemt hyggede vi alle under paraplyer. Desuden får man de fedeste billeder når det er overskyet ;-)

Mht askeskyen. Det er træls hvis den påvirker jeres bryllupsrejse. Men i kan hverken gøre fra eller til. Så glem alt om den indtil tirsdag aften ;-)

Den skal ikke ødelægge jeres bryllupsdag:-)

Ved godt det er svært at falde ned lige op til bryllup. Men glæd dig. Det bliver den bedste dag i dit liv ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dette billede er taget i regnvejr og storm. Og jeg var selv meget skeptisk. Men er mega glad for resultatet ;-)

post-46600-0-96881000-1306090930.jpg

Hvor er det bare et FANTASTISK billede!!!!! :loveboard:

Og til Tooboo: :bearhug: Det skal nok gå!!!! :) Jeg er sikker på at du, som Gittepit siger, kommer til at få en skøn dag uanset hvad!

Men måske kan det trøste dig lidt at tænke i damage control (det hjælper mig, for jeg har også bekymringer om det der regn).

Hvad er det værste ved det, hvis det nu skulle regne? For mit vedkommende er det, at jeg er bange for at det ville give dårlige billeder (hvilket Gittepit jo så er et bevis på ikke er tilfældet, men jeg er ikke sikker på at jeg kan klare det lige så flot - mit hår bliver noget MØG når der bliver fugtigt i vejret!). Så Brian og jeg snakkede om det og fandt en løsning: HVIS det regner, så bruger vi pengene på at få taget nogle flotte glansbilleder af os selv i bryllupstøjet en anden dag. :wink: Og jeg ved godt at det ikke er HELT det samme, men jeg kan finde lidt trøst og ro i at jeg nok skal få et smukt billede af os i grøn natur i bryllupstøjet uanset hvad. :) Vores fotograf har desuden lovet at det skal være MEGAMONSTER vådt, før at de ikke kan redde den med udstyret. :wink:

Og når vi ser bort fra evt. bøvl med billeder, så synes jeg faktisk at regn er såååå hyggeligt. :)

Rejsen ville selvfølgelig være øv at gå glip af, men har I evt. mulighed for at stikke af på en lille bilferie til Sverige/Tyskland/den anden ende af Danmark og leje jer ind i en lille billig hytte eller noget? Jeg ved godt at det ikke vil være den planlagte honeymoon, men I er jo nyforelskede og nygifte, så HVIS jeres planlagte rejse kikser, så kan I med garanti gør det mest uromantiske sted til en elskovsrede!

Uanset hvad, så dukker der en løsning op. :) Og regn og aske eller ej, så bliver I gift, det bliver smukt, du bliver smuk, det bliver dejligt, hyggeligt og en helt igennem vidunderlig dag. I KNOW IT! :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bare stemme i og sige at du bare skal nyde det hele i fulde drag og saa stille dig foran spejlet og smile, traekke vejret dybt og tro oprigtigt paa at det bliver godt vejr og at I kommer paa honey moon - det kan ikke gaa vaerre, end at der findes en loesning paa det hele. Saa nyd nu de sidste dage op til, for de kommer jo ikke igen - det kan vi nsom det eneste sige med sikkerhed :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åh Søde Caroline :bearhug: Kan sagtens følge dig. Men som du selv siger, du kan ikke gøre noget ved det. Men mht vejret, så har jeg det helt på samme måde, men så på den anden side tænker jeg også, at det bliver jo ikke en dårligere dag af at det regner (Det håber jeg i hvert fald ikke :unsure: ) Og syntes da forøvrigt, at det er et super flot billede Gitte har lagt ind WOW :loveflag:

Mht. askeskyen, siger de der vulkaneksperter at den ikke er nær så slem som sidst, så mon ikke at I nok skal komme afsted, det er jeg helt sikker på. Men bare for en sikkerhedsskyld får du denne her :17:

Og så skal du da bare nyde dine sidste 5 dage som frk. inden du skal giftes med dit livs kærlighed på lørdag. Er sikker på at hverken vejr eller askesky forhindre jer i at få den bedste dag.

:bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug: :bearhug: :bearhug:

Redigeret af mhahm85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er det værste ved det, hvis det nu skulle regne? For mit vedkommende er det, at jeg er bange for at det ville give dårlige billeder

Og nu er alt jo ikke altid helt skidt. Selvom man håber på godt vejr så er der faktisk den fordel ved regnvejr at man er sikker på at selskabet ikke bliver spredt, i form af folk som står udenfor og snakker fordi vejret er så godt. Regner det så er man sikker på at selskabet er og forbliver samlet (medmindre man holder det indendørs og der er flere lokaler til rådighed). Det kan faktisk også blive så varmt at foll dårligt kan holde ud at være inde. Såvel fredag som lørdag hørte jeg folk stå uden for og tale om hvor varmt det var (hvad det også var). Hvortil man kun kunne sige at så skulle de prøve at være til fest i juli og august.

Med et frilufts job fredag (Lynge By Night) og en firmafest i et festtelt lørdag håber jeg også selv på godt vejr i weekenden. Gerne som denne weekend. Jeg var på Fyn fra torsdag til søndag og spillede torsdag, fredag, lørdag i rigtig godt vejr. Jeg var lige kommet hjem i går så begyndte det at regne og tordne. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh, hvor jeg bare elsker dette forum! :ilovebryllupsklar: I kommer altid med en masse postitive ord og trøster hvis det er nødvendigt!! :)

Gittepit: Det billede er bare SÅ fantastisk!! Wow, hvor er I smukke - og ja baggrunden er jo bare lige prikken over i'et... :)

Jeg er lidt mere rolig i dag! :) Jeg har besluttet mig for ikke at stresse over vejret! Hver gang jeg er inde og kigge på DMI, er prognoserne blevet ændret siden sidst! Lige nu skal der vist blive op til 10 mm regn i Odense! Men som I nævner, brylluppet bliver jo ikke mindre fantastisk af den grund! :) Vi skal være indendørs hele dagen, så det kommer ikke til at have den store betydning alligevel! Jeg ville være lidt ked af det mht. billederne, men det gør jo tydeligvis ikke billederne mindre smukke! :) I forhold til kirken synes jeg altså, det ville være så ærgerligt, men oh well - jeg bliver gift med min skønne kæreste så who cares!? Prøver at bilde mig selv ind at jeg er heeeelt ligeglad! :wink:

Jeg synes nærmest, at den vulkan påvirker luftrummet endnu mere end jeg havde troet! :pokey::boohoo:

Det ville altså bare være for ærgerligt!!!!! Hvis det er umuligt at komme af sted på næste tirsdag, må vi hoppe på et tog, en bus eller ta bilen og så køre til Tyskland, Frankrig eller andet - og få en stor-romantisk tur dernede! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja øv med den vejrudsigt! har du nogle gode indendørs lokations? ellers har du jo lidt tid til at finde nogle, og så skal de bryllupsbilleder nok blive fantastiske uanset hvad :)

men stadig 5 dage til at de kan ændre vejrudsigten - det krydser vi fingre for! :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det i overmorgen at jeg skal giftes! 2 små dage - det er jo helt vildt!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg har i løbet af ugen hentet min kjole, afleveret alle ting til feststedet, fået lavet neglet og farvet hår!

I morgen kommer min veninde/brudepige om formiddagen, hvor vi sammen med H2B spiser en god frokost! Derefter har vi planer om at tage fodbad, lave ansigtsmasker og andre gør-mig-smukkere-ting! :) Jeg har købt ind til en god aftensmad med laks, lækker salat og et lækkert brød og derudover asti og mokaii (bare lige et par enkelte glas i løbet af dagen)! :)

Jeg glæder mig sindssygt meget, men er også begyndt at blive pænt spændt!

2 dage - 2 DAGE!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, Caroline, det lyder bare saa hyggeligt, din sidste aften foer brylluppet med veninderne :loveflag:

Jeg kan godt forstaa, du er meget, meget spaendt og det bliver da ogsaa saa vidunderligt og spaendende :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WAUW :thumbsupsmileyanim: 2 DAGE - kan huske hvor glad og spændt jeg var! Ved du hvad du skal SLET ikke være ked af at det bliver køligt og regnvejr.

Jeg er SÅ glad for at detIKKE var fuld solskin på vores dag - det var meget varmt i forvejen i sådan en kjole med 7 lag, som jeg havde på!! Det begyndte at regne uden for kirken efter vi havde fået champagne og så regnede det under køreturen (hvilket var så vidunderligt hyggeligt og romantisk) og så holdt det tørt resten af dagen, men det var skyet.

For os var det det helt perfekte vejr. Og som een nævner så er gæsterne mere samlet!!

Lyder rigtig hyggeligt med veninden - husk nu og nyd det hele, det er i sandhed en fuldstændig fantastisk vidunderlig dag!! :cheerleader3:

Redigeret af jis
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih ja, det bliver bare så fantastisk! :cheerleader3: Både min kæreste og jeg går også bare og små-smiler konstant! :)

Har lige tjekket DMI - for 117 gang! Det skifter jo hele tiden, men p.t. ser det således ud i Odense...

post-45419-0-09100300-1306432631.png

Godt nok skinner solen ikke, men regnvejret ser meget begrænset ud! :cheerleader3:

Jeg har det faktisk også fint nok med, at der ikke bliver høj solskinsvejr - det kan hurtigt blive alt for varmt! Dog skal det ikke lyde som om, at jeg ingen sol foretrækker :) - men hellere at der er ingen (eller næsten ingen) regn! :)

Det vigtigste er dog, at jeg snart skal giftes med min dejlige kæreste!! :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For os var det det helt perfekte vejr. Og som een nævner så er gæsterne mere samlet!!

Der er jo også det ved regnvejr at der ikke er så lummert uden for - men mere friskt - lige når det har regnet. Aprospos det så nåede jeg lige at slå græsplænen for en time siden før det begyndte at regne og nu er det stoppet igen. Så måske bliver det ikke så meget Regndans og Raining Men der skal spilles i morgen eftermiddag/aften.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WOW 2 DAGE! Hvor må det føles helt vildt :cheerleader3:

Synes det lyder som en skøn - og meget inspirerende - dag med veninden. Min veninde kommer også aftenen inden, hvor vi bare skal hygge og forsøge at få styr på mine nerver :)

Ih, tænk at det er lige om lidt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer