G&S2011

selskabslokaler

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Der er flere men det er ikke alle hvor man kan leje de rå faciliteter uden at købe en samlet pakke.

Nogle bud kunne være Sonnerupgaard Gods i Kirke Hvalsø (som jeg selv anser for at være tæt på København men alt er jo relativt) eller Rosenfeldt Gods i Vordingborg (som ikke kan siges at være tæt på).

Vil du tættere på København bliver det nok vanskeligere for der taler vi mere færdige løsninger når det er slotte og herregårde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey Piger

Ved i om der er slotte eller herregårde sådan nær københavn som man kan leje? Jeg har prøvet at google men desværre uden luck

Bymuseet i København har nogle meget elegante smukke 1700-tals lokaler man kan leje, en rigtig balsal. :thumbsupsmileyanim: har været der i forbindelse med min uddannelse og jeg kan tale meget varmt for det sted.

0

Del dette indlæg

Hey Piger

Ved i om der er slotte eller herregårde sådan nær københavn som man kan leje? Jeg har prøvet at google men desværre uden luck

Bymuseet i København har nogle meget elegante smukke 1700-tals lokaler man kan leje, en rigtig balsal. :thumbsupsmileyanim: har været der i forbindelse med min uddannelse og jeg kan tale meget varmt for det sted.

Synes ik der står noget om det på hjemmesiden

0

Del dette indlæg

Hey Piger

Arbejdermuseet har også sådan en sal...

0

Del dette indlæg

Hey Piger

Bymuseet i København har nogle meget elegante smukke 1700-tals lokaler man kan leje, en rigtig balsal. :) har været der i forbindelse med min uddannelse og jeg kan tale meget varmt for det sted.

Nej ved det godt, man skal ringe til dem og spørge :cheerleader3: det er min insider viden. Men det er nu rigtigt nok og der er køkken der og sådan. Du kan jo tage ind og kigge på det. De har to forskellige sale, en stor en med hvidt engle loft og guldspejle over det hele. Det er meget smukt i begge sale.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har spillet der et par gange men har aldrig selv været der. Jeg mener man som minimum skal have mad (og drikkevarer) der fra men er ikke sikker. Men efter hvad jeg har hørt er det helt klart værd at kigge nærmere på.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer