Mallara

Se lige dette sæt!!

12 posts in this topic

post-45827-1292590595.jpg

Jamen kan man andet end at synes at dette sæt er RÅLÆKKERT :cheerleader3:

Så er problemet bare at det er fra UK og min kære H2B VIL død og pine prøve tøjet før han køber det, så jeg får ham nok ikke med på den :wink:

Men jeg synes da lige at I skulle se det alligevel :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Det er lidt rock 'n' roll - very nice :thumbsupsmileyanim:

0

Det er lidt rock 'n' roll - very nice :wink:

Jep... det er nemlig lidt råt og det er jeg vild med :cheerleader3: ØJ hvor ville jeg gerne have min kære H2B med på den! Det koster kun 2200 kr + fragt (Hvis jeg da får sælger til at sende til DK) :thumbsupsmileyanim:

0

Fint sæt, men kan nu godt forstå, at han helst vil prøve tøjet, inden han køber det. Min h2b prøvede flere flotte sæt, og de var altså alle langt fra lige flotte PÅ ham :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Det er vildt fedt. Sådan noget lokker jeg nok ikke min h2b i, desværre.

Knus janni

0

Ved første blik tænkte jeg "arj, det kan jeg ikke lide" men så kiggede jeg igen og synes faktisk det er super fedt. Dejligt anderledes.

Min H2B bliver svær overhovedet at få til at købe et nyt jakkesæt til brylluppet -han har jo et allerede. Ja, og det er så over 5 år gammelt og pænt nok til alm. pænt brug, men det er altså lidt... Gammeldags hvis man kan sige det. Jeg vil jo gerne se ham i noget nyt og lækkert.

0

Tja...modtagelsen af sættet var som forventet : "Det er da vildt flot!....men jeg køber ikke uden at have prøvet det først"! Altså...MÆND :wink: Vi kan jo bare sælge det igen sagde jeg meget overbevisende, men det mente han desværre ikke var det bedste argument, da jeg STADIG har mit første kjolekøb til salg :cheerleader3:

Jeg tror derfor nu at jeg vil sende billedet til min veninde som er designer og spørge hende hvad hun skal have for at sy et sæt magen til :thumbsupsmileyanim:

0

post-45827-1292590595.jpg

Jamen kan man andet end at synes at dette sæt er RÅLÆKKERT :cheerleader3:

Så er problemet bare at det er fra UK og min kære H2B VIL død og pine prøve tøjet før han køber det, så jeg får ham nok ikke med på den :wink:

Men jeg synes da lige at I skulle se det alligevel :thumbsupsmileyanim:

ja wow... kunne godt tænke mig at se min forlovede i det :P

0

Annonce ♥

Wow- det er altså bare super flot :thumbsupsmileyanim:

Trist det er fra UK, ellers må I da lige tage en lille tur derover :cheerleader3:

Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Det er skønt i farven og dejlig anderledes - men sådan en stil kan jeg ik lokke min H2B i.

0

må jeg være fræk og spørge på hvilken side du har fundet det for overvejer at tage chancen... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥