fasterolise

Guld og sølv sammen?

7 indlæg i dette emne

Hej piger.

jeg vil høre jeres mening om det at bære et par øreringe, hvor der er guld på, når der er et sølvsmykke på brudekjolen.

Kan man det? jeg skal have en guldring også.

tror i andre vil tænke over det? vil det se rodet ud?

og så lige et til spørgsmål: hvilken farve skjorte skal jeres mand have på? var ude og køne min htb´s jakkesæt igår og der fik vi en råhvid skjorte med, da min kjole er ivori. ellers kunne kjolen godt komme til at se beskidt ud, fik vi af vide. men hvad tænker i om det. jeg synes jo egentlig det er flottest med en helt hvid skjorte til ham.

på forhånd tak

mvh Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har endnu ikke købt tøj til manden...men regner med at det skal være sort jakkesæt med råhvid skjorte.

Og råhvid fordi jeg også er bange for at hvid vil se mærkeligt ud til min ivory kjole.

Ang smykker, så er der sølvbroderier i min kjole...men tænker at jeg skal have et guldarmbånd på(gammelt og lånt)

og min ring er sølv med lidt guld.

0

Del dette indlæg

Med hensyn til skjorten, så får manden det tilhørende sjal til kjolen med sig, når han skal købe skjorte. Så kan de vurdere hvad der passer bedst til.

I forhold til guld/sølv kombinationen så kommer det meget an på hvordan man gør det. Hvad med at tage smykkerne med næste gang du skal prøve kjolen? Så er det måske nemmere at vurdere om det ser rodet ud?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes sagtens man kan blande guld og sølv! :thumbsupsmileyanim: Fx.: Min forlovelses ring er i hvidguld og vores vielsesringe kommer til at være i alm. guld og dem har jeg da tænkt mig at bruge samtidig. :) Det ville også være træls hvis man altid skulle have smykker på i samme farve for at det passer til vielsesringen.

Der ser simpelthen så tosset ud hvis den ene er i hvidt og den anden i en mere creme/ivory. Min htb kommer helt sikkert til at skulle matche sit vest og skjorte i forhold til min kjole. :cheerleader3: Jeg har set alt for mange skrækkelige billeder af folk der ikke har tænkt på det!

0

Del dette indlæg

Med hensyn til guld og sølv, så har det tidligere været oppe herinde, og der var holdningen at man sagtens kan blande. Endvidere kommenterede Ki også på den, og hun sagde at det var meget ind at blande guld og sølv, så jeg kommer også til at blande guld og sølv. :thumbsupsmileyanim:

Men hensyn til mandens skjorte har jeg også hørt det med at kjolen kan bliver beskidt i forhold til. Personligt har jeg det problem, at min h2b skal have kjole og hvidt på, og der kan man ikke få en creme skjorte, så jeg kommer til at leve med at den er hvid. Det har jeg egentlig ikke tænkt så meget over, håber bare ikke man kan se det alt for tydeligt.... Nu må vi se.... Overvejer at tage en hvid skjorte, og holde op mod min kjole på et tidspunkt.... :)

0

Del dette indlæg

Jeg blander aldrig selv guld og sølv.. Jeg synes ikke at det passer sammen, men det er vel smag og behag.. Jeg kan se at der er andre herinde der mener det er okay, så det er vel bare op til dig selv hvordan du synes det kommer til at se ud :thumbsupsmileyanim:

Min mand har hvidt jakkesæt så derfor har vi valgt en sort skjorte til ham..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer