muffi

SU på inviation

14 indlæg i dette emne

Hej :-)

Vi skal snart sende vores invitationer ud. Men hvis vi sender dem ud i denne måned, 5 måneder før brylluppet, hvornår skal vi så bede om svar?

Jeg er sikker på hvis vi siger en måned før altså i Maj, så glemmer de fleste at give svar. Men kan man godt tillade sig at bede om at få svar eks. 1 marts?

Jeg ved godt det er i meget god tid, men da jeg selv skal lave en del af maden, så vil jeg gerne begynde at købe ind og planlægge. (læs lave ting som kan fryses...)

Hvad har i gjort? Hvor lang tids svarfrist?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil tro at vores kommer til at hedde noget i stil med 35 til 45 dage før brylluppet.

Så er der god tid til at give feststedet besked.

Hos vores feststed koster det et beløb af ændre i antaller når 30-dage-tilbage-datoen (eller hvad man skal kalde den) nåes. Så dette tage vi lidt udgangspunkt i, vil nødig smide alt for mange penge ud af vinduet vil hellere bruge dem på så meget andet.

0

Del dette indlæg

Hej

Kan se at vi skal giftes samme dag :thumbsupsmileyanim::)

Vi valgt at vores SU skal være 3 måneder før, så jeg syntes sagtens, at I kan sætte jeres SU til marts. Især når I selv skal lave en del mad selv og skal planlægge og handle ind :cheerleader3:

Jeg ville ikke syntes at der ville være noget forkert i, at sætte SU mere end 1 måned før brylluppet :cheerleader3:

Redigeret af lilleprinsessen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal også giftes d. 18. juni :thumbsupsmileyanim: Vi sender vores invitationer ud i februar, og vi har sat SU til d. 15. maj. Jeg syntes personligt at en måned er max. Men det er bare min personlige mening, hvis i har det bedst med SU i marts, så syntes jeg i skal gøre det. Jeg tror nu ikke at folk glemmer at svare fordi SU er tre måneder efter invitationen er modtaget :cheerleader3:

:) I skal gøre som i selv syntes :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi sætter SU datoen ca. en måned før. :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror heller ikke man skal være bange for at folk glemmer at svare. Hvis ikke alle har svaret når vi når vores SU dato har jeg da tænkt mig at ringe og høre om de kommer eller ej. Det ville jeg gøre lige gyldigt hvor lang tid folk har haft til at svare. :)

0

Del dette indlæg

Vi sætter på en måned før :thumbsupsmileyanim:

Er sikker på at folk nok skal svare inden, hvis ikke må det være fordi de ikke ønsker og være en del af dagen, he he

Aih jeg vil da nok lige høre folk om der er noget de har glemt hvis ikke vi har hørt fra dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh der var lidt delte meninger der :-)

Hvis vi ikke skulle lave noget selv så ville en måned før også være fint. Men jeg tror simpel hen jeg får stress hvis jeg ikke ved hvor mange der kommer snart.

Jeg arbejder også som studiesekretær og har vildt mange eksamener i Maj og Juni og vil få nogle meget lange arbejdsdage...

Tror vi finder ud af det når vi kommer til at printe de endelige indbydelser. Men hvis de kommer ud i denne måned så siger jeg nok 15/3 :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh der var lidt delte meninger der :-)

Hvis vi ikke skulle lave noget selv så ville en måned før også være fint. Men jeg tror simpel hen jeg får stress hvis jeg ikke ved hvor mange der kommer snart.

Jeg arbejder også som studiesekretær og har vildt mange eksamener i Maj og Juni og vil få nogle meget lange arbejdsdage...

Tror vi finder ud af det når vi kommer til at printe de endelige indbydelser. Men hvis de kommer ud i denne måned så siger jeg nok 15/3 :thumbsupsmileyanim:

Det synes jeg lyder rigtig fint! Folk reserverer alligevel datoen når de får invitationen :)

Vi delte vores invitationer ud hen over julen og de fleste sagde ja-tak med det samme. Når det er i så god tid i forvejen har stort set alle mulighed for at bytte arbejdsvagter osv.

0

Del dette indlæg

Endnu en dato-søster :thumbsupsmileyanim:

Vi sender nok vores ud i februar/marts, og jeg sætter SU datoen til d.18 april, 2 mdr. før.

Jeg er ret sikker på,at folk svarer med det samme. Lige i vores til fælde er der INGEN endnu der ved vi skal giftes,udover vores nærmeste familie.

GLÆDER mig så meget til alle får det atvide :)

:cheerleader3: Held og lykke med det hele!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer