sofie b

Sofie og Martin 22/10 2011 (billeder)

386 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi var et smut i ti'eren og fandt dem med "duft" lys.. nærmere stinkerlys, men dem smider vi bare ud. De kostede ti kr for tre. Så har vi taget et stk papir og klippet til, så vi kunne se hvordan glasset buede og så brugt det som skarpelon. Så er der på computeren udskrevet strimler med navn og klippet til med skarpelonen. Og så bundet bånd om, som er magen til det der er brugt til invitationerne. Simpelt og nemt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faldt lige over din tråd, rigtig fedt at finde en lokal og som ovenikøbet skal giftes i samme kirke som min kæreste og jeg..! :) Rigtig flotte ting du har lavet og købt..! Glæder mig til at følge dig.. :cheerleader3:

ih hvor spændende :) Må holde øje med din tråd

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi havde den skønneste dag i går- svigermor og jeg. Vi var nede i byen og få lagt make-up ganske grais. Det er en fed oplevelse, jeg tror nu nok jeg kan gøre det lidt bedre selv. Men det var god inspiration og lææækre youngblood produkter. Jeg ender med at købe mig fattig i det mærke :rolleyes:

Så var vi også ude og hente den fiineste lille kage hos Linette. Havde en ide om at aftereight og champagne ville smage godt i kagen, og ja vi famler jo lidt i blinde med alt det kage halløj. Men jeg syntes mintsmagen var alt for dominerende. Så nu tror jeg vi skal finde en helt anden smags kombination. Så den er altså ikke helt på plads alligevel.

Og så er der altså lidt polter-rod. Jeg ved min ene veninde snakkede om det for nogle måneder siden, men min svigerinde siger at der ikke har været snakket mere om det siden. Så jeg ved ikke... og htb har ikke rigtig nogle venner som han er så tæt med, så jeg tror ikke der er nogle der tænker på ham. Tror jeg ringer til hans far i dag og spørger om han har tænkt på at sætte gang i noget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det er en god tanke at ringe til H2Bs far og forhøre dig! Hvor ville det være synd, hvis ikke der var nogen der tog hånd om det :blink:

Jeg er også VILD med Youngblood - kan godt forstå du er "røget med på dillen" :thumbsupsmileyanim:

ja jeg har jo gerne ville prøve youngblood i lang tid, men har ikke rigtig haft nogen lejlighed til at købe så dyr make up.

Det ser sørme ud til at jeg nu får noget at lave. Jeg skrev til min sagsbehandler i dag, at det undrede mig at der ikke var nogle tilskudsjob i byen. Hun havde selv sagt at jeg kunne holde øje med det. Og så skrev vi lidt frem og tilbage og der gik ikke længe, så havde hun fikset mig et tilskudsjob i en børnehave ikke langt herfra. Hvor bliver det dejligt at komme igang igen. Trænger sådan til at komme ud af huset

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har prøvet at lave en tidsplan for dagen og hold op hvor bliver det pludselig meget virkeligt :loveflag: Vi glæder os så meget og har efterhånden styr på næsten alt.

Jeg mangler at modtage mine kissingbells, så skal der udskrives det lille digt der skal sidde på dem. Vi skal lave hæfter til kirken og velkommen/velbekomme sangene skal også printes.

I morgen har jeg tid til samtale med frisøren og onsdag skal jeg til skrædder med kjolen og lige have snakket om et par småting. Den 9 oktober har vi samtale med præsten og så tror jeg ikke der er flere ting at komme efter. Så jeg er ikke så aktiv herinde for tiden, synes ligesom det meste nu er på plads.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej jeg er gal lige nu. Har lige snakket med min vveninde som fortæller at hun havde prøvet at booke værelse på hotellet i forbindelse med brylluppet. Vi havde jo fået at vide at vores gæster kunne overnatte til specialpris. Hun havde fået at vide der ikke var plads, så derfor har hun booket et hotel inde i byen og de skal så tage taxa derind og tilbage næste dag for at hente bilen.

Jeg ringede derfor rundt for at høre om der var nogle af vores gæster der havde bestilt værelse. Ved nemlig at der er andre der havde booket på vores oprindelige feststed. Der var ingen der endnu havde booket værelse, men min bror overvejede. Det drejer sig måske om tre værelser (hvad jeg ved af) og det synes jeg godt nok er dårligt, at de ikke engang kan få et værelse. En ting er hvis halvdelen af vores gæster skulle overnatte, men at de få der kommer langvejs fra ikke engang kan få et værelse!

Blev simpelthen så sur, de kunne sgu da have sagt til os at der ikke var meget ledigt, så vores gæster skulle være hurtige. Men det havde de intet sagt om.

Jeg ringede derud og spurgte om det virkelig kunne passe. ja fordi de havde jo revu hvor folk havde booket lang tid i forvejen. Sagde at det kunne de da godt have sagt.

Jamen hvornår vi havde booket dem.

Ja det gjorde vi da vinhuset lukkede. Men fik gjort klart at jeg var skuffet og fik da vidst gjort klart at jeg syntes det var dårligt de i det mindste ikke havde sagt til os at der var mange bookninger.

Ved ikke om det er mig der er en zilla nu, men det blev jeg sgu tosset over.

:shooter::sm:

Redigeret af sofie b
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan godt forstå at du er irriteret, det er da ærgeligt for dine gæster at de ikke kan bo dig. Og ja, de kunne sagten have fortalt dig det, men i princippet har du jo ikke spurgt direkte, så de har ikke direkte gjort noget galt.

Men god service er det i hvert fald ikke!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå at du er irriteret, det er da ærgeligt for dine gæster at de ikke kan bo dig. Og ja, de kunne sagten have fortalt dig det, men i princippet har du jo ikke spurgt direkte, så de har ikke direkte gjort noget galt.

Men god service er det i hvert fald ikke!

Nej jeg har ikke spurgt direkte hvor mange værelser de havde tilbage. Jeg snakkede med dem om det tilbud vi havde fået på vinhuset om at vi fik overnatning gratis og gæsterne kunne få rabat. Og det ville de også gerne tilbyde os sagde de. Vores gæster kunne bare sige at de var gæster til vores bryllup, så ville de få rabat på bestilling af værelse. Så det har bestemt heller ikke gjort klart at de havde mange bookninger, så vores gæster skulle være tidligt ude. Og jeg tænker overhovdet ikke på deres revu!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har vi jo et hotel og et bryllup i naeste weekend, hvor der er spurgt om det samme. Min svigermor var med det samme ude for at fortaelle, at vi ikke havde vaerelser tilbage i hovedbygningen og at de skulle vaere hurtige, hvis de ville sikre deres gaester plads i den anden bygning. Det er da almindelig service, synes jeg, og kan godt forstaa at du aergrer dig paa dine gaesters vejne. Nej, det er ikke direkte forkert, men det er i hvert fald langt fra god service. Baade jer og jeres gaester skal nu nok faa en fantastisk bryllupsfest alligevel :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så runder vi en måned. Det er så vildt og se lige min ticker :cheerleader3:

Jeg er startet arbejde i en børnehave. Det er nu to år siden jeg har arbejdet og selvom det ikke er en alm ansættelse, så er det faktisk skønt at komme tilbage til arbejdsmarkedet. Er vildt træt for tiden, pga alle de nye rutiner og jeg kanlder brikker kl ni. I nat drømte jeg om bryllup- tror ikke der var en ting der ikke var med. Alt fra mad og festlige indslag til påklædning. Men det er da meget hyggeligt at drømme om.

I morgen skal jeg hente kjolen hos skrædder, den er lige blevet tilrettet lidt og så har hun lavet så man kan binde slæbet op, hvis nu man bliver træt af at bære rundt på det. Glæder mig til at få den på igen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer