sofie b

Sofie og Martin 22/10 2011 (billeder)

386 indlæg i dette emne

Så er det vidst på tide at jeg får lavet en planlægningstråd.

Først lidt om os:

Jeg er 26 og Martin er 27. Vi har været kærester siden vi var 16 og 17, så til marts fejrer vi ti år. I 2007 købte vi vores lille rækkehus i Næstved, hvor vi bor med vores tre katte og vores søn Adam, som er født d. 13/7 2010.

Martin er afdelingsleder i et lokalt byggemarked og derudover er han fotograf. Jeg er uddannet pædagog, men er arbejdsløs når min barsel slutter til juni.

Min mor døde i 2004 af kræft og hun mangler rigtig meget i mit liv. Heldigvis har jeg en dejlig svigermor og min svigerinde og jeg er som søstre. Vi er endda på samme alder og fik børn med en måneds mellemrum. De to kommer til at fylde meget i hele bryllupsplanlægningen og brylluppet.

Martin friede til mig jule aften, altså 2010 :hug: Foran hele min fars side af familien.

Han havde aftalt med min bror at når hans kæreste havde åbnet gaven fra ham, så ville Martin fri bagefter, på den måde ville han vide hvornår han skulle være klar med kameraet. I vores familie åbner man gaver på tur og det trækker som regl liiidt ud. Så da klokken nærmede sig midnat begyndte jeg at skynde på Martin. Jeg ville gerne hjem, for Adam vågner kl 06 hver morgen. Så jeg sagde til ham om han ikke kunne åbne gaven til Adam fra farmor. Neej vent nu lidt siger han så. Jamen jeg vil gerne hjem og klokken er ved at være mange.. vent nu lidt små snerrer han, hvortil jeg svarer at hvis han ikke gider åbne så gør jeg, for jeg vil altså snart hjem. Jeg syntes jo det var mærkeligt at han var så modvillig.

Men inden jeg når at åbne noget som helst, har Martin fundet en lille æske frem og går ned på knæ :griner:- Det gik bare så stærkt, han nåede at spørge om jeg ville gifte mig med ham og jeg at svare- ja det vil jeg da wink.gif inden der var nogle der rigtig opdagede noget. Så får min tante øje på os og udbryder- Martin frier!!